Kompletní servis pro zákazníky v jedné aplikaci

Začněte budovat své servisní služby na dobrých základech. Díky našemu Helpdesku budete mít veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě v přehledném systému. Hlasové služby, e-maily, webový chat, SMS a komunikace na sociálních sítích v jedné aplikaci IPEX. 
Vyzkoušejte demo
Virtuální asistentka v kostýmu a VR brýlemi

Komplexní kontaktní centrum

Hlasová komunikace

Řešení, které vám přináší přehlednou telefonickou komunikaci s identifikací volajících, výpisy hovorů, integrací s CRM a e-shopem i automatickým hlasovým průvodcem pro efektivní zákaznickou podporu.

Zobrazit produkt

Omnichannel

Kombinace hlasové komunikace a Helpdesku propojující všechny komunikační kanály pro efektivní a přehlednou komunikaci se zákazníky i interně v rámci společnosti.

Zobrazit produkt

Virtuální asistenti

Automatizujte komunikaci se zákazníky s Voicebotem, Chatbotem a Mailbotem, kteří nonstop vyřídí požadavky, ušetří čas a zlepší zákaznický servis.

Zobrazit produkt

Statistiky a reporty

Získejte přehled o efektivitě zákaznické komunikace a úspěšnosti hovorů díky statistikám, které vám přehledně zobrazí všechna potřebná data na jednom místě.

Zobrazit produkt

Live Translate

LiveTranslate přináší revoluci do globální komunikace. Tento pokročilý překladový nástroj umožňuje obousměrný překlad v reálném čase během telefonických hovorů. Každý účastník mluví ve svém rodném jazyce, zatímco systém automaticky překládá a přehrává odpovědi v jazyce druhé strany. Technologie zajišťuje gramatickou správnost, plynulý dialog bez přerušení a snadné nasazení bez potřeby speciálního školení. S LiveTranslate se stává mezinárodní komunikace rychlou, přirozenou a bez stresu. Překonejte jazykové bariéry a získejte nové možnosti pro svůj byznys!

Vyzkoušejte
demo
zdarma

Vyzkoušejte demo zdarma

Jednou vidět je cennější než stokrát slyšet.

Naše free verze vám poskytne představu o funkcích a celkovém fungování
Omnichannelu v rámci kontaktního centra od IPEXu.

Vyzkoušet demo

DEMO Formulár