Řešení, které vám přináší přehlednou telefonickou komunikaci s identifikací volajících, výpisy hovorů, integrací s CRM a e-shopem i automatickým hlasovým průvodcem pro efektivní zákaznickou podporu.
Kombinace hlasové komunikace a Helpdesku propojující všechny komunikační kanály pro efektivní a přehlednou komunikaci se zákazníky i interně v rámci společnosti.
Automatizujte komunikaci se zákazníky s Voicebotem, Chatbotem a Mailbotem, kteří nonstop vyřídí požadavky, ušetří čas a zlepší zákaznický servis.
Získejte přehled o efektivitě zákaznické komunikace a úspěšnosti hovorů díky statistikám, které vám přehledně zobrazí všechna potřebná data na jednom místě.
LiveTranslate přináší revoluci do globální komunikace. Tento pokročilý překladový nástroj umožňuje obousměrný překlad v reálném čase během telefonických hovorů. Každý účastník mluví ve svém rodném jazyce, zatímco systém automaticky překládá a přehrává odpovědi v jazyce druhé strany. Technologie zajišťuje gramatickou správnost, plynulý dialog bez přerušení a snadné nasazení bez potřeby speciálního školení. S LiveTranslate se stává mezinárodní komunikace rychlou, přirozenou a bez stresu. Překonejte jazykové bariéry a získejte nové možnosti pro svůj byznys!
Vyzkoušejte
demo
zdarma
Vyzkoušejte demo zdarma
Naše free verze vám poskytne představu o funkcích a celkovém fungování
Omnichannelu v rámci kontaktního centra od IPEXu.