Reference

Ukázkou naší práce jsou referenční zákazníci, u kterých se můžete seznámit s výsledky nasazení našeho řešení firemní komunikace. Podívejte se na ty nejzajímavější z nich.

  • 74 % zákazníků s námi spolupracuje více než 7 let
  • 92 % zákazníků by nás doporučilo

Vážíme si důvěry našich zákazníků, kterou se svým profesionálním i lidským přístupem snažíme neustále budovat. Současně nasloucháme názorům, podnětům a připomínkám, které jsou pro nás ispirací!

Dominik, Aukro (Allegro Group)

„Největší obchodní portál Aukro.cz má více než 3,8 milionů registrovaných uživatelů a tomu odpovídá i vytížení zákaznické linky. Současné řešení nám už nevyhovovalo, rozhodli jsme se tedy pro instalaci ústředny IPEX. Administrace callcentra je nyní velmi jednoduchá a provoz pro 25 operátorů kontaktního centra spolehlivý.“
Dominik Jambor, Manažer péče o zákazníky Aukro.cz

 

Videoreference ke shlédnutí

www.aukro.cz

Michaela, Direct pojišťovna

„Jako pojišťovna jsme každý den v kontaktu se stovkami klientů. Záleží nám na tom, aby když s nimi mluvíme, jsme to dělali jednoduše, spolehlivě a s empatií. IPEX nám pomohl realizovat naši představu přátelského call centra. Výsledek? Když voláte na naši klientskou linku, nepřivítá vás neosobní telefonní automat. V Directu totiž hned od začátku mluvíte s lidmi, kteří vám pomohou vyřídit, co potřebujete.“
Michaela Votoupalová, manažerka Klientského centra, DIRECT pojišťovna, a. s.

www.direct.cz

Daniel, Europapier Bohemia

„Poskytujeme řešení na míru v oblasti papírenství a obalů pro tisíce zákazníků. Denně přes ústřednu od IPEXu odbavíme více než 500 hovorů volajících zákazníků. Díky propojení naší CRM databáze s kontaktním centrem VOIPEX Team rozpozná virtuální ústředna jméno volajícího klienta a automaticky propojí hovor na odpovědného pracovníka. Klienti jsou mile překvapeni, že nemusí volit žádnou klapku ani čekat na přepojení.“
Daniel Mašek, Business Application Development

www.europapier.com/cz

Jitka, Restu.cz

„Největším přínosem pro Restu.cz je kontrola nad celým call centrem. Díky IPEXu využíváme statistiky hovorů, jak příchozích, tak i odchozích. Je možné hovory zpětně hodnotit díky nahrávání, a tím zlepšovat celkově kvalitu služeb. Řešení IPEXu mělo nejlepší reference na trhu a po prověření splňovalo všechny požadavky.“
Jitka Nezdarová, Chief Customer Officer

 

Případová studie

www.restu.cz

Rudolf, Sprinx Systems

„Využíváme služby IPEXu pro interní a externí call centrum v Praze, Liberci a Bratislavě. Přináší nám skvělý přehled o veškerých činnostech operátorů v callcentru. Od aktivit až po nahrávky. Velice jednoduché a intuitivní ovládání pro supervizora.“
Rudolf Slivka, CC Manager, Sprinx Systems

www.sprinx.com

Marek, Hyla Mobile

„Veľká vďaka za Vašu flexibilitu, profesionalitu a celkový prístup, vďaka čomu sme napriek všetkým prekážkam a časovej tiesni call centrum spustili. Nie každý dodávateľ je schopný a hlavne ochotný takto pristupovať k problémom a to ešte v takomto krátkom čase. Sme VELMI spokojní.“
Marek Sárinec, Contact Center Leader – EMEA

www.hylamobile.com

Petr, ABC Českého Hospodářství

„Naším posláním je pomáhat klientům zvyšovat prodej a vytvářet nové obchodní příležitosti. Služby firmy IPEX nám v naplňování poslání významně pomáhají díky komplexnímu komunikačnímu řešení. Na něm oceňujeme především jednoduchost, podporu našich byznys procesů a v neposlední řadě bych rád i zmínil lidský přístup pracovníků firmy IPEX, kteří jsou nám opravdovým partnerem. Dobrá práce!“
Petr Vočadlo, vedoucí produkce

www.abc.cz

Tomáš, Svět-svítidel.cz

„Firma IPEX nám dodala řešení IP telefonie pro zákaznické centrum našich 9-ti e-shopů. Pomocí jejich technologie poskytujeme zákazníkům v 5-ti zemích mnohem kvalitnější servis. Zvláště nám v tom pomáhají statistiky hovorů. Zkušenost implementace s firmou IPEX byla velmi pozitivní, reagují rychle a jsou velice proklientsky orientovaní.“
Tomáš Mikletič, Business Development Manager

 

Případová studie

www.svet-svitidel.cz

Vladimír, NEWTON Media

„IPEX jsme si vybrali z důvodu flexibilního obchodního modelu a moderní konvergované architektury řešení firemní komunikace. Cloudové řešení nám umožnilo jednotně propojit národní pobočky skupiny Newton Media Group s ohledem na potřeby lokálních trhů. Výrazná přidaná hodnota je v možnosti integrace s CRM a propracované funkcionalitě kontaktního centra. To nám umožňuje efektivnější komunikaci s klienty a kvalitnější řízení obchodních procesů.“

Vladimír Vojtíšek, CIO, Newton Media Group

 

Případová studie

www.newtonmedia.eu

Slávek, Smart software

„Jako druhý největší dodavatel EET pokladen v ČR (pokladny MARKEETA) jsme potřebovali obsloužit větší počet volajících zákazníků. Provozovat zákaznickou podporu na mobilech bylo již komplikované.  Na IPEX jsme měli výborné reference, proto jsme si vybrali jejich službu kontaktního centra. Fungování zákaznické a technické podpory si dnes bez IPEXu nedokážeme představit. Jejich komunikační cloudové služby využíváme také pro vnitrofiremní telefonní síť po celé ČR. „

Bohuslav Paule, CEO Smart software s.r.o.

 

www.smart-software.cz

Případové studie

pripadovka_newton_201610_nahled

Propojení komunikace středoevropské skupiny v cloudu

NEWTON Media

Společnost NEWTON Media, a. s., je lídrem v oboru mediálních analýz a monitoringu médií ve střední Evropě. Na své centrále v Praze a národních pobočkách v Bratislavě a Varšavě měli fragmentované lokální telekomunikační řešení. Hledali způsob jak pobočky propojit interní komunikací a jak sjednotit správu komunikačních technologií do centrály společnosti.

Prohlédnout

restaurant_prostreno-449952_pixabay

Přechod ústředny do cloudu

Restu.cz

Restu.cz je největším gastronomickým průvodcem a on-line rezervačním systémem v ČR. Jejich zákaznická linka odbaví téměř 30 000 hovorů/ měs. Nevyhovovala jim hardwareová ústředna, proto se rozhodli pro přechod do cloudu.

Prohlédnout

Svet_svitidel_eshop

Od mobilů k profi zákaznické lince

Eshop Svet-svitidel.cz

Eshop Svet-svitidel.cz je jedničkou na českém trhu osvětlovací techniky. Potřebovali vyřešit zákaznickou linku pro 9 eshopů v 5 zemích. Včetně zahraničních čísel obsluhovaných z ČR a možnosti nahrávání.

Prohlédnout

ZAUJALO VÁS NAŠE ŘEŠENÍ? DOMLUVTE SI S NÁMI SCHŮZKU!

Partnerské programy a spolupráce

Nová řešení v oblasti firemní komunikace jsou součástí obchodních aplikací a využívání ICT služeb v podnicích.
Rozšiřte portfolio svých služeb, nasazení díky cloudové podpoře je nazazení umožněno v řádu dnů nebo hodin.

Partnery pravidelně školíme, předáváme jim naše znalosti a komplexně je podporujeme. Udržíte krok s trendy
moderních komunikací včetně žádané dostupnosti a vysoké spolehlivosti poskytovaných služeb.

 Logo Dragon Logo GDATA Logo PCV

 

Více informací s partnerské sekci.

IPEX MOBIL TOUR

Vážení obchodní přátelé, představujeme řešení pro poskytování mobilních služeb!

3 důležité důvody k návštěvě akce

  • IPEX MOBIL TOUR: TECHNICKÉ ŘEŠENÍ MOBILNÍCH SLUŽEB
  • JAK FUNGUJE VIRTUÁLNÍ MOBILNÍ TRH, CENOVÉ RELACE
  • INFORMACE O NASAZENÍ SLUŽEB

Kontaktujte nás pro více informací o možnostech mobilní komunikace.

 

Pavel Píštěk

+420 844 844 000

pavel.pistek@ipex.cz

Zaujali jsme vás?

Napište nám přes kontaktní formulář a my se vám ozveme zpátky.

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333