Zákaznické reference

Video reference

Reference firem

  • Pneumatiky.cz

    Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!

    Tereza Přibylová

    93 % hovorů odbaveno do 20 s

    32 telefonních front

    <7 % zmeškaných hovorů

    50 000 příchozích hovorů ročně

  • GUMEX

    I díky Kontaknímu centru od IPEXu pracujeme na tom, aby si zákazník po každému hovoru mohl říct: přesně takto si představuji pružné partnerství.

    Michal Kalkus

    10 s průměrná doba čekání na lince

    78 % požadavků vyřešeno na jeden hovor

    >35 000 příchozích hovorů ročně

    960 hodin ročně stráví operátoři hovorem

  • Olza

    Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.

    Michaela Heczková

    30 % úspora nákladů helpdesku

    13 operátorů call centra

    14 zahraničních čísel

    800 000 odeslaných balíků ročně

  • Direct

    V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.

    Michaela Votoupalová

    53 pracovníků helpdesku

    250 operátorů call centra

    87 manažerských účtů call centra

  • TP-link

    My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.

    Jan Návrat

    85 % požadavků vyřízeno do 24 hodin

    O 42 % méně hovorů

    10 000 obsloužených webchatů

Reference jednotlivců   

Voicebota máme nasazeného chvilku, a navíc nám do toho padly volby do obecního zastupitelstva, takže jsme měli jiné starosti, než voicebota dále ladit. Ale i tak vidím hmatatelné přínosy v úspoře času naší kolegyně. Zajímavé je, že hovor s voicebotem, jehož konfigurace je ještě dost syrová, dokončí už teď 60 % volajících.

Mgr. Michal Šilinger

Vedoucí Odboru správních agend a dopravy, Město Říčany

Po několika měsících provozu jsem velmi spokojená. Naplnilo se naše očekávání a ušetřila jsem čtvrt úvazku jednoho pracovníka podpory. Co mě ale hodně překvapilo, že se snížila doba obratu pohledávek o 3 dny, což jsou v našich počtech faktur hodně zajímavé částky!

Jana Hubačová

Teamleader zákaznické péče GoMobil