Reference

Ukázkou naší práce jsou referenční zákazníci, u kterých se můžete seznámit s výsledky nasazení našeho řešení firemní komunikace. Podívejte se na ty nejzajímavější z nich.

  • 74 % zákazníků s námi spolupracuje více než 7 let
  • 92 % zákazníků by nás doporučilo

Vážíme si důvěry našich zákazníků, kterou se svým profesionálním i lidským přístupem snažíme neustále budovat. Současně nasloucháme názorům, podnětům a připomínkám, které jsou pro nás ispirací!

Dominik, Aukro (Allegro Group)

„Největší obchodní portál Aukro.cz má více než 3,8 milionů registrovaných uživatelů a tomu odpovídá i vytížení zákaznické linky. Současné řešení nám už nevyhovovalo, rozhodli jsme se tedy pro instalaci ústředny IPEX. Administrace callcentra je nyní velmi jednoduchá a provoz pro 25 operátorů kontaktního centra spolehlivý.“
Dominik Jambor, Manažer péče o zákazníky Aukro.cz

 

Videoreference ke shlédnutí

www.aukro.cz

Michaela, Direct pojišťovna

„Jako pojišťovna jsme každý den v kontaktu se stovkami klientů. Záleží nám na tom, aby když s nimi mluvíme, jsme to dělali jednoduše, spolehlivě a s empatií. IPEX nám pomohl realizovat naši představu přátelského call centra. Výsledek? Když voláte na naši klientskou linku, nepřivítá vás neosobní telefonní automat. V Directu totiž hned od začátku mluvíte s lidmi, kteří vám pomohou vyřídit, co potřebujete.“
Michaela Votoupalová, manažerka Klientského centra, DIRECT pojišťovna, a. s.

www.direct.cz

Daniel, Europapier Bohemia

„Poskytujeme řešení na míru v oblasti papírenství a obalů pro tisíce zákazníků. Denně přes ústřednu od IPEXu odbavíme více než 500 hovorů volajících zákazníků. Díky propojení naší CRM databáze s kontaktním centrem VOIPEX Team rozpozná virtuální ústředna jméno volajícího klienta a automaticky propojí hovor na odpovědného pracovníka. Klienti jsou mile překvapeni, že nemusí volit žádnou klapku ani čekat na přepojení.“
Daniel Mašek, Business Application Development

www.europapier.com/cz

Jitka, Restu.cz

„Největším přínosem pro Restu.cz je kontrola nad celým call centrem. Díky IPEXu využíváme statistiky hovorů, jak příchozích, tak i odchozích. Je možné hovory zpětně hodnotit díky nahrávání, a tím zlepšovat celkově kvalitu služeb. Řešení IPEXu mělo nejlepší reference na trhu a po prověření splňovalo všechny požadavky.“
Jitka Nezdarová, Chief Customer Officer

 

Případová studie

www.restu.cz

Rudolf, Sprinx Systems

„Využíváme služby IPEXu pro interní a externí call centrum v Praze, Liberci a Bratislavě. Přináší nám skvělý přehled o veškerých činnostech operátorů v callcentru. Od aktivit až po nahrávky. Velice jednoduché a intuitivní ovládání pro supervizora.“
Rudolf Slivka, CC Manager, Sprinx Systems

www.sprinx.com

Marek, Hyla Mobile

„Veľká vďaka za Vašu flexibilitu, profesionalitu a celkový prístup, vďaka čomu sme napriek všetkým prekážkam a časovej tiesni call centrum spustili. Nie každý dodávateľ je schopný a hlavne ochotný takto pristupovať k problémom a to ešte v takomto krátkom čase. Sme VELMI spokojní.“
Marek Sárinec, Contact Center Leader – EMEA

www.hylamobile.com

Petr, ABC Českého Hospodářství

„Naším posláním je pomáhat klientům zvyšovat prodej a vytvářet nové obchodní příležitosti. Služby firmy IPEX nám v naplňování poslání významně pomáhají díky komplexnímu komunikačnímu řešení. Na něm oceňujeme především jednoduchost, podporu našich byznys procesů a v neposlední řadě bych rád i zmínil lidský přístup pracovníků firmy IPEX, kteří jsou nám opravdovým partnerem. Dobrá práce!“
Petr Vočadlo, vedoucí produkce

www.abc.cz

Tomáš, Svět-svítidel.cz

„Firma IPEX nám dodala řešení IP telefonie pro zákaznické centrum našich 9-ti e-shopů. Pomocí jejich technologie poskytujeme zákazníkům v 5-ti zemích mnohem kvalitnější servis. Zvláště nám v tom pomáhají statistiky hovorů. Zkušenost implementace s firmou IPEX byla velmi pozitivní, reagují rychle a jsou velice proklientsky orientovaní.“
Tomáš Mikletič, Business Development Manager

 

Případová studie

www.svet-svitidel.cz

Vladimír, NEWTON Media

„IPEX jsme si vybrali z důvodu flexibilního obchodního modelu a moderní konvergované architektury řešení firemní komunikace. Cloudové řešení nám umožnilo jednotně propojit národní pobočky skupiny Newton Media Group s ohledem na potřeby lokálních trhů. Výrazná přidaná hodnota je v možnosti integrace s CRM a propracované funkcionalitě kontaktního centra. To nám umožňuje efektivnější komunikaci s klienty a kvalitnější řízení obchodních procesů.“

Vladimír Vojtíšek, CIO, Newton Media Group

 

Případová studie

www.newtonmedia.eu

Případové studie

pripadovka_newton_201610_nahled

Propojení komunikace středoevropské skupiny v cloudu

NEWTON Media

Společnost NEWTON Media, a. s., je lídrem v oboru mediálních analýz a monitoringu médií ve střední Evropě. Na své centrále v Praze a národních pobočkách v Bratislavě a Varšavě měli fragmentované lokální telekomunikační řešení. Hledali způsob jak pobočky propojit interní komunikací a jak sjednotit správu komunikačních technologií do centrály společnosti.

Prohlédnout

restaurant_prostreno-449952_pixabay

Přechod ústředny do cloudu

Restu.cz

Restu.cz je největším gastronomickým průvodcem a on-line rezervačním systémem v ČR. Jejich zákaznická linka odbaví téměř 30 000 hovorů/ měs. Nevyhovovala jim hardwareová ústředna, proto se rozhodli pro přechod do cloudu.

Prohlédnout

Svet_svitidel_eshop

Od mobilů k profi zákaznické lince

Eshop Svet-svitidel.cz

Eshop Svet-svitidel.cz je jedničkou na českém trhu osvětlovací techniky. Potřebovali vyřešit zákaznickou linku pro 9 eshopů v 5 zemích. Včetně zahraničních čísel obsluhovaných z ČR a možnosti nahrávání.

Prohlédnout

ZAUJALO VÁS NAŠE ŘEŠENÍ? DOMLUVTE SI S NÁMI SCHŮZKU!

Partnerské programy a spolupráce

Nová řešení v oblasti firemní komunikace jsou součástí obchodních aplikací a využívání ICT služeb v podnicích.
Rozšiřte portfolio svých služeb, nasazení díky cloudové podpoře je nazazení umožněno v řádu dnů nebo hodin.

Partnery pravidelně školíme, předáváme jim naše znalosti a komplexně je podporujeme. Udržíte krok s trendy
moderních komunikací včetně žádané dostupnosti a vysoké spolehlivosti poskytovaných služeb.

 Logo Dragon Logo GDATA Logo PCV

 

Více informací s partnerské sekci.

IPEX MOBIL TOUR

Vážení obchodní přátelé, představujeme řešení pro poskytování mobilních služeb!

3 důležité důvody k návštěvě akce

  • IPEX MOBIL TOUR: TECHNICKÉ ŘEŠENÍ MOBILNÍCH SLUŽEB
  • JAK FUNGUJE VIRTUÁLNÍ MOBILNÍ TRH, CENOVÉ RELACE
  • INFORMACE O NASAZENÍ SLUŽEB

Kontaktujte nás pro více informací o možnostech mobilní komunikace.

 

Pavel Píštěk

+420 844 844 000

pavel.pistek@ipex.cz

Zaujali jsme vás?

Napište nám přes kontaktní formulář a my se vám ozveme zpátky.

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333