Řešení pro každý segment

Chápeme, že každá společnost hledá řešení na míru, která plně zohledňují potřeby zákazníků. IPEX vám proto nabízí několik možností, které můžete modulovat pro co největší efektivitu služeb. Ať už se jedná o jakoukoli firmu, dokážeme najít řešení, které vám komunikaci se zákazníky ulehčí a optimalizuje.

img-2

Najdeme řešení pro každého

Naše služby využívají:

Služby a obchod

Zdravotnictví a lékárenství

Logistika a doprava

E-shopy a prodej

Finančnictví a pojišťovnictví

IT služby a telekomunikace

Malé firmy

Střední firmy

Velké firmy

Veřejný sektor

img-3
img-4

Máte malou firmu? Nevadí. Najdeme řešení pro každého.

Naše služby využívají:

img-5

Vyzkoušejte
demo
zdarma

Vyzkoušejte demo zdarma

Jednou vidět je cennější než stokrát slyšet.

Naše free verze vám poskytne představu o funkcích a celkovém
fungování kontaktního centra od IPEXu.

img-7

Nástroj zákaznického servisu: Efektivita pro firmy všech velikostí

Naše řešení zákaznického servisu lze aplikovat jak pro velké korporáty, tak pro malé firmy s minimálním počtem zaměstnanců. Dokážeme pro vás vytvořit nastavení, která zvýší produktivitu vaší firmy, optimalizují procesy a sníží náklady na zákaznickou podporu. S námi zapomenete na nepořádek v e-mailech a telefonních hovorech a budete moci využít práci
svých zaměstnanců ještě efektivněji.

Jak to všechno funguje?

Samozřejmě, že každý používá svůj ověřený systém, na který je zvyklý. Proto jsme připraveni integrovat naše služby do jakéhokoli firemního systému, který používáte. Nastavíme vám vše potřebné, a navíc budete mít veškeré informace na jednom místě.

img-8
img-9

Zlepšete svou komunikaci se zákazníky ještě dnes!

Společně budeme neustále pracovat na nalezení optimálního řešení a nastavení, které přispěje ke zlepšení kvality poskytovaných služeb vašim zákazníkům.

Jsme tady pro vás.
Vyzkoušet demo.

DEMO Formulár
img-10

Zeptejte se Alex

Pokud jste nenašli odpovědi na své otázky, napište je sem. Naše AI vám okamžitě a jasně zodpoví otázky ohledně produktů a služeb.

img-11

Čekám na otázku

Alex

img-12

Odpověd

Proč pracovat s IPEXEM?

Voicebota máme nasazeného chvilku, a navíc nám do toho padly volby do obecního zastupitelstva, takže jsme měli jiné starosti, než voicebota dále ladit. Ale i tak vidím hmatatelné přínosy v úspoře času naší kolegyně. Zajímavé je, že hovor s voicebotem, jehož konfigurace je ještě dost syrová, dokončí už teď 60 % volajících.

Mgr. Michal Šilinger

Vedoucí Odboru správních agend a dopravy, Město Říčany

Po několika měsících provozu jsem velmi spokojená. Naplnilo se naše očekávání a ušetřila jsem čtvrt úvazku jednoho pracovníka podpory. Co mě ale hodně překvapilo, že se snížila doba obratu pohledávek o 3 dny, což jsou v našich počtech faktur hodně zajímavé částky!

Jana Hubačová

Teamleader zákaznické péče GoMobil

img-13