Blog

telefonní hlásky

Vytvořte si originální telefonní hlásky

Datum: 05.09.2017

„Jestli můžeš, tak jeď rovně… nic neřeš, pořád rovně…, ale bacha, tady měřej… brzdi to!“ Poznáte, kdo netradiční pokyny pro navigace namluvil? Zkuste se taky originálně představit na své zákaznické lince. Zařídíme nahrávku telefonní hlásky herečkou nebo hercem a nasadíme na ústřednu.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

zahraniční telefonní čísla v ČR

Zahraniční čísla obsluhovaná z ČR

Datum: 31.08.2017

Expandujete do zahraničí, nemáte tam ještě pobočku, ale už v dané zemi prodáváte a chcete zákazníkům umožnit, aby se vám dovolali na místní telefonní číslo? Řešením je zahraniční číslo přesměrované zdarma do ČR.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

statistika call centrum

Statistiky call centra – spokojenější zákazník i úspěšnější manažer

Datum: 22.08.2017

Statistiku lidé moc nemilují. Prohrabovat se v tabulkách je docela nuda, pokud se tím přímo neživíte. Ale jak se zpívá v jedné písni „… má však cenné údaje“. A při péči o zákazníka mohou být ty nejcennější.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

mobility extension

Nedávejte každému mobilní číslo, ale využívejte výhody mobility

Datum: 16.08.2017

Pokud máte ve firmě virtuální ústřednu od IPEXu, můžete přenést hovory z pevné linky do mobilu pomocí funkce Mobility extension. Hovory tak můžete z mobilu přepojit v rámci firmy nebo mohou být nahrávány.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

videokonference vzdálený přístup

Videokonference nabízí víc než jen kvalitní obraz a zvuk

Datum: 21.07.2017

Videokonference vás jedním kliknutím přenese, kam budete chtít. Naše videokonference přenese i váš notebook s dokumenty.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

zákaznická linka - nevyřízené hovory

Zmeškané hovory na zákaznické lince

Datum: 08.06.2017

Pokud nejste firma s několika neustále dostupnými operátory na zákaznické lince/ technické podpoře, jistě oceníte seznam nevyřízených (zmeškaných) hovorů.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

nahrání telefonní hlásky

Nahrávku hovoru pořídíte s virtuální ústřednou

Datum: 19.05.2017

Víte, že virtuální ústředna VOIPEX iPBX umožňuje nahrávat jak příchozí, tak odchozí hovory? Tuto funkci oceníte při vyřizování objednávek nebo reklamací.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

SalesForce telefon

Umí SalesForce, Dynamics nebo SugarCRM telefonovat?

Datum: 11.05.2017

Využíváte některý z CRM systémů SalesForce, Microsoft Dynamics nebo SugarCRM pro evidenci zákazníků a dodavatelů? Představte si, že by vám mohl napovídat při telefonátech.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

zmeškané hovory

Historie volání z pevné linky online

Datum: 09.05.2017

Nejen mobilní telefon vás dokáže upozornit na zmeškané hovory. I pevná linka zapojená do virtuální ústředny VOIPEX iPBX vám dokáže zobrazit seznam zmeškaných volání. A také veškeré příchozí a odchozí hovory.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jak zlepšit zákaznickou linku

Datum: 05.05.2017

Podle průzkumu společnosti Northridge Group i v dnešním světě sociálních sítí, chatu nebo e-mailu preferuje 48% zákazníků pro řešení svých požadavků klasický telefon. Způsob, jakým odbavujete hovory, výrazně ovlivňuje spokojenost zákazníků a tím tedy i vaší ziskovost.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333