Blog

Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou Shoptet

Datum: 18.03.2021

Propojili jsme se Shoptetem. Naše zkušenosti v zákaznické péči a nástroje na komunikaci se zákazníky jsou nyní k dispozici pro více než 20 tisíc e-shopů postavených na platformě Shoptet. Jak integrace funguje a co přináší se dozvíte právě v tomto článku.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Microsoft Teams – propojeno s Kontaktním centrem IPEX

Datum: 20.01.2021

Mezi naše nejnovější integrace se zařadilo napojení na populární platformu pro vzdálenou spolupráci – Microsoft Teams. Využíváte ve vaší společnosti Teams? Pokud ano, pak už nic nebrání tomu abyste v prostředí Microsoft Teams přijímali hovory a volali na jakákoli telefonní čísla. Díky integraci Kontaktního centra IPEX se tak vaše využití Microsoft Teams značně rozšíří.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Propojení Kontaktního centra IPEX s platformou Integromat

Datum: 02.09.2020

Kontaktní centrum IPEX umožňuje propojit systémy ve firmě pro co nejlepší zákaznickou podporu. Nejnovějším přírůstkem do široké rodiny integrací IPEX je propojení s platformou Integromat.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Kubernetes – módní vlna nebo užitečný nástroj?

Datum: 29.06.2020

IPEX přechází na Kubernetes, nejnovější trend oblasti DevOps. Je to jen módní výstřelek, nebo jde skutečně o potřebný nástroj? Společně s GeeToo jsme 17.6. pořádali webinář na toto téma, kterého se za IPEX účastnil Petr Pliska, architekt aplikací. Pro ty, kteří webinář nestihli přinášíme článek o Kubernetes a zároveň odkaz na video z webináře.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Moderní IVR? Jde to i bez programátora

Datum: 01.06.2020

IVR neboli hlasový automat je dnes běžnou součástí zákaznických linek. Každý se už s tímto nástrojem setkal, buď jako volající, nebo je součástí call centra ve kterém pracujete. Ještě donedávna však bylo nastavení nebo úprava IVR náročnou procedurou, kterou vykonávali programátoři. V následujícím článku Vám ukážeme, že programátora s novou IVR aplikací od IPEXu už […]

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Tipy, které usnadní práci manažera zákaznické péče

Datum: 12.05.2020

Zeptali jsme se manažerky naší zákaznické péče Míši Haškové, co jí nejvíce pomáhá v její práci. Nakonec z diskuze vzešlo několik tipů pro zákaznickou péči obecně.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

IPEX pomáhá v krizi

Datum: 23.04.2020

Od počátku současné krizové situace nabízíme neziskovým organizacím a subjektům pomoc s realizací jejich projektů. V následujícím článku vám představíme tři projekty, kterým IPEX zdarma nebo za minimální náklady pomohl na svět.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Přežijeme boom home office?

Datum: 25.03.2020

Taky se poslední dny potkáváte přes video? Pokud ano, a setkali jste se s občasnými problémy s kvalitou obrazu nebo dokonce výpadky, přečtěte si naše zamyšlení nad současným boomem home office a jeho vlivem nejen na video komunikaci.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

OČAMI PROGRAMÁTORA: Click-to-Call

Datum: 10.03.2020

V pilotnej časti tejto série sa spolu pozrieme na nástroj, ktorý je zaujímavý prevažne vo vodách marketingu. Umožniť potenciálnym zákazníkom priamo kontaktovať vaše kontaktné oddelenie prostredníctvom jedného kliknutia na stránke je v dnešnej dobe zaujímavý krok, ktorý môže priamo prispieť k navýšeniu tržieb.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Multikanálový HELPDESK v logistice

Datum: 21.01.2020

Společnost OlzaLogistic je naším zákazníkem od roku 2017. Nástroje zákaznické péče, které od nás využívají, jim pomohly vytvořit úplně nový typ služeb pro jejich zákazníky. Eshopům nabízí zajištění zákaznické podpory – helpdesku/call centra v zahraničí nebo zahraničním eshopům v Česku.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací