Blog

ticketovací systém odložení požadavku

Ticketing 4.2 s novými funkcemi

Datum: 02.10.2018

Cloudový ticketovací nástroj neustále rozvíjíme a proto vydáváme novou verzi Ticketing 4.2. Jaké novinky a vylepšení vám přinese?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Vy chcete spokojenější zákazníky. My také. :-)

Datum: 25.09.2018

Věříte, že pozitivní zákaznická zkušenost dokáže budovat dobré jméno značky i firmy? Pokud ano, pak asi chcete poskytovat špičkovou zákaznickou péči. A zákaznická péče je také o tom, aby se zákazník mohl rychle na někoho obrátit, pokud potřebuje poradit nebo řeší problém.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

uložení nahrávek hovorů

Program na stahování nahrávek hovorů

Datum: 14.09.2018

Často se nás ptáte jak z naší ústředny stahovat a archivovat nahrávky hovorů na vašem serveru. Abychom vám tuto činnost ulehčili, připravili jsme pomocný prográmek napsaný v Javascriptu.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

vyřizovat maily lépe než Klára

Chcete vyřizovat maily zákazníků lépe než Klára?

Datum: 07.09.2018

Také máte ve firmě Kláru, která třídí příchozí e-maily a přeposílá k vyřízení různým lidem? A pak Klára chodí po firmě a zjišťuje, zda obchodník už odpověděl na zajímavou poptávku, kterou mu přeposlala před týdnem. Nechte Kláru dělat přínosnější a zajímavější práci. Pořiďte si online nástroj zákaznické péče – Ticketing.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

komunikátor možnosti

Komunikační licence VOIPEX TEAM 2.0

Datum: 10.08.2018

Se změnou ústředny souvisí i změny komunikačních účtů na licence. Zjednodušeně se dá říci, že z účtu Standard se přechází na licenci Volání a z účtu Byznys na licenci Komplet. Ke změně však nedochází jen v názvu, ale zejména v rozšíření funkcí. Funkce s novými licencemi vylepšujeme a přidáváme, ale cenu neměníme.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

komunikátor možnosti

Jak telefonovat z PC přes VOIPEX komunikátor

Datum: 27.07.2018

Jak telefonovat s VOIPEX komunikátorem – ve firmě, mimo firmu, přepojení hovoru na kolegu .

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

ticketing pojišťovna

Ticketing v Direct pojišťovně

Datum: 08.06.2018

Krédem Direct pojišťovny je pomáhat lidem a vystupovat přátelsky. Denně se na pojišťovnu valí kolem 1500 e-mailů a 1200 telefonátů. To už je docela slušná porce požadavků, které vyřizuje přes 200 operátorů.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

call centrum panel supervizora

Nová generace ústředny a call centra – VoIPEX TEAM 2.0

Datum: 17.05.2018

Několik let jsme vyvíjeli novou generaci firemního řešení pro telefonii a spolupráci. Jak vypadá a jaké nové funkcionality má nové Call centrum VOIPEX TEAM 2.0?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

zabezpečení VoIP

Zabezpečení VoIP ústředen

Datum: 02.03.2018

Útočníci rozesílají do internetu žádosti v protokolu SIP a čekají na jakoukoliv SIP odpověď. Je-li na některé IP adrese nalezeno SIP zařízení, pak jsou na něm vyhledávány SIP účty. Poté dochází k pokusům o prolomení SIP hesla. Podvodné hovory lze často určit tak, že probíhá několik hovorů do zahraničních destinací současně. Jak se tedy bránit?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jednoduchá integrace VoIP telefonie – praktická ukázka

Datum: 07.02.2018

Na praktickém příkladu Vám ukážeme jak provést jednoduchou integraci VoIP technologie s vaším informačním systémem pomocí webhooku. Přínosem integrace je např. zobrazení informací z vašeho informačního systému při příchozím hovoru (kdo Vám volá, jaké má objednávky, otevřené tickety na support, …). 

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací