Blog

zabezpečení VoIP

Zabezpečení VoIP ústředen

Datum: 02.03.2018

Útočníci rozesílají do internetu žádosti v protokolu SIP a čekají na jakoukoliv SIP odpověď. Je-li na některé IP adrese nalezeno SIP zařízení, pak jsou na něm vyhledávány SIP účty. Poté dochází k pokusům o prolomení SIP hesla. Podvodné hovory lze často určit tak, že probíhá několik hovorů do zahraničních destinací současně. Jak se tedy bránit?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jednoduchá integrace VoIP telefonie – praktická ukázka

Datum: 07.02.2018

Na praktickém příkladu Vám ukážeme jak provést jednoduchou integraci VoIP technologie s vaším informačním systémem pomocí webhooku. Přínosem integrace je např. zobrazení informací z vašeho informačního systému při příchozím hovoru (kdo Vám volá, jaké má objednávky, otevřené tickety na support, …). 

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Videokonference z mobilu

Datum: 09.01.2018

Pokud využíváte webovou online videokonferenci, k přihlášení do videoporady vám stačí i mobil. Budete mít sice menší obrazovku, ale ostatní účastníci vás uvidí a uslyší dobře. Nezapomeňte však, že nejste v kanceláři, mohlo by se vám proto hodit pár tipů.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

integrace VoIP a CRM přes webhook

Jednoduchá integrace VoIP telefonie s Vaším systémem přes Webhook

Datum: 05.01.2018

Představte si, že chcete již při příchozím hovoru vědět kdo Vám volá a nechat si zobrazit další informace, např. otevřené tikety na support, objednávky atp. z vlastního informačního systému.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Dominik Jambor zákaznická péče Aukro

Dominik Jambor z Aukro.cz: IPEX nás připravil na Vánoce už v létě

Datum: 20.12.2017

Dominik Jambor z Aukro.cz: Překvapila nás rychlost nasazení virtuálního call centra společnosti IPEX. Instalace na naše servery, veškeré nastavení a proškolení týmu zabralo jen 2 měsíce. A 6. května 2016 jsme mohli zahájit „vánoční sezónu“. Takové Vánoce v létě. :-)

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

CRM pomáhá obchodníkům

Uvítací hlásky a IVR – vaši pomocníci na zákaznické lince

Datum: 01.12.2017

„Dobý den, dovolali jste se do společnosti s.r.o. …“ Pokud voláte na jakoukoliv zákaznickou linku, tak zcela určitě uslyšíte podobné uvítání. Zákazník nemusí slyšet jen jednu hlásku, na naši virtuální ústředně nebo call centru lze nastavit pro různé situace různá sdělení. Hláskami dáváte zákazníkovi užitečné vstupní informace, hlasový rozcestník (IVR) zase pomůže vám.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

telefonní hlásky

Vytvořte si originální telefonní hlásky

Datum: 05.09.2017

„Jestli můžeš, tak jeď rovně… nic neřeš, pořád rovně…, ale bacha, tady měřej… brzdi to!“ Poznáte, kdo netradiční pokyny pro navigace namluvil? Zkuste se taky originálně představit na své zákaznické lince. Zařídíme nahrávku telefonní hlásky herečkou nebo hercem a nasadíme na ústřednu.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

zahraniční telefonní čísla v ČR

Zahraniční čísla obsluhovaná z ČR

Datum: 31.08.2017

Expandujete do zahraničí, nemáte tam ještě pobočku, ale už v dané zemi prodáváte a chcete zákazníkům umožnit, aby se vám dovolali na místní telefonní číslo? Řešením je zahraniční číslo přesměrované zdarma do ČR.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

statistika call centrum

Statistiky call centra – spokojenější zákazník i úspěšnější manažer

Datum: 22.08.2017

Statistiku lidé moc nemilují. Prohrabovat se v tabulkách je docela nuda, pokud se tím přímo neživíte. Ale jak se zpívá v jedné písni „… má však cenné údaje“. A při péči o zákazníka mohou být ty nejcennější.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

mobility extension

Nedávejte každému mobilní číslo, ale využívejte výhody mobility

Datum: 16.08.2017

Pokud máte ve firmě virtuální ústřednu od IPEXu, můžete přenést hovory z pevné linky do mobilu pomocí funkce Mobility extension. Hovory tak můžete z mobilu přepojit v rámci firmy nebo mohou být nahrávány.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací