Blog

Multikanálový helpdesk – pozvánka na webinář

Datum: 06.06.2019

Ideální je mít všechnu komunikaci (maily, chaty, telefonáty) ke každému zákazníkovi na jednom místě a v jednom vlákně s historií. Existuje na to nástroj, multikanálový helpdesk – ticketing. Jak jej můžete využít ve vaší firmě vám řekneme na webináři.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jaká data z call centra lze využít k plánování směn podle vytížení zákaznické linky?

Datum: 30.04.2019

Manažer zákaznické linky se nás zeptal, jak může plánovat počet operátorů během pracovního dne. Aby dobře pokryl špičky, kdy je více souběžných hovorů. Lze k tomu využít statistiky call centra IPEX.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Nové pohledy na real-time data call centra a výpis hovorů

Datum: 08.04.2019

V nástroji call centra IPEX byly doplněny nové možnosti, jak filtrovat a řadit data v tabulkách. Přímo v panelu operátora lze filtrovat nad tabulkami Nevyřízené nebo Probíhající hovory a Operátoři. Výpis hovorů v PBX dostal nový vzhled a možnosti filtrování.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

ticketing - modul výkazy

Ticketing 4.3 – nové výkazy i statistiky chatu

Datum: 04.03.2019

Nasazujeme Ticketing 4.3.0. Co přináší nového?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

ticketovací systém odložení požadavku

Ticketing 4.2 s novými funkcemi

Datum: 02.10.2018

Cloudový ticketovací nástroj neustále rozvíjíme a proto vydáváme novou verzi Ticketing 4.2. Jaké novinky a vylepšení vám přinese?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Vy chcete spokojenější zákazníky. My také. :-)

Datum: 25.09.2018

Věříte, že pozitivní zákaznická zkušenost dokáže budovat dobré jméno značky i firmy? Pokud ano, pak asi chcete poskytovat špičkovou zákaznickou péči. A zákaznická péče je také o tom, aby se zákazník mohl rychle na někoho obrátit, pokud potřebuje poradit nebo řeší problém.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

uložení nahrávek hovorů

Program na stahování nahrávek hovorů

Datum: 14.09.2018

Často se nás ptáte jak z naší ústředny stahovat a archivovat nahrávky hovorů na vašem serveru. Abychom vám tuto činnost ulehčili, připravili jsme pomocný prográmek napsaný v Javascriptu.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

vyřizovat maily lépe než Klára

Chcete vyřizovat maily zákazníků lépe než Klára?

Datum: 07.09.2018

Také máte ve firmě Kláru, která třídí příchozí e-maily a přeposílá k vyřízení různým lidem? A pak Klára chodí po firmě a zjišťuje, zda obchodník už odpověděl na zajímavou poptávku, kterou mu přeposlala před týdnem. Nechte Kláru dělat přínosnější a zajímavější práci. Pořiďte si online nástroj zákaznické péče – Ticketing.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

komunikátor možnosti

Komunikační licence IPEX 2.0

Datum: 10.08.2018

Se změnou ústředny souvisí i změny komunikačních účtů na licence. Zjednodušeně se dá říci, že z účtu Standard se přechází na licenci Volání a z účtu Byznys na licenci Komplet. Ke změně však nedochází jen v názvu, ale zejména v rozšíření funkcí. Funkce s novými licencemi vylepšujeme a přidáváme, ale cenu neměníme.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

komunikátor možnosti

Jak telefonovat z PC přes IPEX komunikátor

Datum: 27.07.2018

Jak telefonovat s IPEX komunikátorem – ve firmě, mimo firmu, přepojení hovoru na kolegu .

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací