Blog | IPEX

Blog

komunikátor možnosti

Komunikační licence na nové generaci ústředny VOIPEX PBX

Datum: 10.08.2018

Se změnou ústředny souvisí i změny komunikačních účtů na licence. Zjednodušeně se dá říci, že z účtu Standard se přechází na licenci Volání a z účtu Byznys na licenci Komplet. Ke změně však nedochází jen v názvu, ale zejména v rozšíření funkcí. Funkce s novými licencemi vylepšujeme a přidáváme, ale cenu neměníme.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

komunikátor možnosti

Jak telefonovat z PC přes VOIPEX komunikátor

Datum: 27.07.2018

Jak telefonovat s VOIPEX komunikátorem – ve firmě, mimo firmu, přepojení hovoru na kolegu .

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

ticketing pojišťovna

Ticketing v Direct pojišťovně

Datum: 08.06.2018

Krédem Direct pojišťovny je pomáhat lidem a vystupovat přátelsky. Denně se na pojišťovnu valí kolem 1500 e-mailů a 1200 telefonátů. To už je docela slušná porce požadavků, které vyřizuje přes 200 operátorů.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

call centrum panel supervizora

Nová generace ústředny a call centra – VoIPEX TEAM 2.0

Datum: 17.05.2018

Několik let jsme vyvíjeli novou generaci firemního řešení pro telefonii a spolupráci. Jak vypadá a jaké nové funkcionality má nové Call centrum VOIPEX TEAM 2.0?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

zabezpečení VoIP

Zabezpečení VoIP ústředen

Datum: 02.03.2018

Útočníci rozesílají do internetu žádosti v protokolu SIP a čekají na jakoukoliv SIP odpověď. Je-li na některé IP adrese nalezeno SIP zařízení, pak jsou na něm vyhledávány SIP účty. Poté dochází k pokusům o prolomení SIP hesla. Podvodné hovory lze často určit tak, že probíhá několik hovorů do zahraničních destinací současně. Jak se tedy bránit?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jednoduchá integrace VoIP telefonie – praktická ukázka

Datum: 07.02.2018

Na praktickém příkladu Vám ukážeme jak provést jednoduchou integraci VoIP technologie s vaším informačním systémem pomocí webhooku. Přínosem integrace je např. zobrazení informací z vašeho informačního systému při příchozím hovoru (kdo Vám volá, jaké má objednávky, otevřené tickety na support, …). 

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Videokonference z mobilu

Datum: 09.01.2018

Pokud využíváte webovou online videokonferenci, k přihlášení do videoporady vám stačí i mobil. Budete mít sice menší obrazovku, ale ostatní účastníci vás uvidí a uslyší dobře. Nezapomeňte však, že nejste v kanceláři, mohlo by se vám proto hodit pár tipů.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

integrace VoIP a CRM přes webhook

Jednoduchá integrace VoIP telefonie s Vaším systémem přes Webhook

Datum: 05.01.2018

Představte si, že chcete již při příchozím hovoru vědět kdo Vám volá a nechat si zobrazit další informace, např. otevřené tikety na support, objednávky atp. z vlastního informačního systému.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Dominik Jambor zákaznická péče Aukro

Dominik Jambor z Aukro.cz: IPEX nás připravil na Vánoce už v létě

Datum: 20.12.2017

Dominik Jambor z Aukro.cz: Překvapila nás rychlost nasazení virtuálního call centra společnosti IPEX. Instalace na naše servery, veškeré nastavení a proškolení týmu zabralo jen 2 měsíce. A 6. května 2016 jsme mohli zahájit „vánoční sezónu“. Takové Vánoce v létě. :-)

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

CRM pomáhá obchodníkům

Uvítací hlásky a IVR – vaši pomocníci na zákaznické lince

Datum: 01.12.2017

„Dobý den, dovolali jste se do společnosti s.r.o. …“ Pokud voláte na jakoukoliv zákaznickou linku, tak zcela určitě uslyšíte podobné uvítání. Zákazník nemusí slyšet jen jednu hlásku, na naši virtuální ústředně nebo call centru lze nastavit pro různé situace různá sdělení. Hláskami dáváte zákazníkovi užitečné vstupní informace, hlasový rozcestník (IVR) zase pomůže vám.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací