Blog

Nahrávku hovoru pořídíte s virtuální ústřednou

Datum: 19.05.2017

Víte, že virtuální ústředna VOIPEX iPBX umožňuje nahrávat jak příchozí, tak odchozí hovory? Tuto funkci oceníte při vyřizování objednávek nebo reklamací.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

SalesForce telefon

Umí SalesForce, Dynamics nebo SugarCRM telefonovat?

Datum: 11.05.2017

Využíváte některý z CRM systémů SalesForce, Microsoft Dynamics nebo SugarCRM pro evidenci zákazníků a dodavatelů? Představte si, že by vám mohl napovídat při telefonátech.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

zmeškané hovory

Historie volání z pevné linky online

Datum: 09.05.2017

Nejen mobilní telefon vás dokáže upozornit na zmeškané hovory. I pevná linka zapojená do virtuální ústředny VOIPEX iPBX vám dokáže zobrazit seznam zmeškaných volání. A také veškeré příchozí a odchozí hovory.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jak zlepšit zákaznickou linku

Datum: 05.05.2017

Podle průzkumu společnosti Northridge Group i v dnešním světě sociálních sítí, chatu nebo e-mailu preferuje 48% zákazníků pro řešení svých požadavků klasický telefon. Způsob, jakým odbavujete hovory, výrazně ovlivňuje spokojenost zákazníků a tím tedy i vaší ziskovost.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

nerušit na jednání

Virtuální asistentka nedopustí, aby vás někdo rušil

Datum: 28.04.2017

Jste na jednání a najednou začne zvonit váš mobil. Rychle hledáte, v které kapse je ukrytý, a s provinilou tváří jej co nejrychleji vypínáte. Omlouváte se a pomyslíte si: zase jsem zapomněl vypnout vyzvánění.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

péče o zákazníka - segmentace

Péče o zákazníka TIP 3 – Poznáte významného zákazníka?

Datum: 23.01.2017

Poznáte, kdy vám volá významný zákazník, který u vás utratí více než ten, který vám volá sice často, ale málokdy něco nakoupí? Dostane se významnému zákazníkovi přednostního obsloužení?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Péče o zákazníka - kdo volá

Péče o zákazníka TIP 2 – Máte přehled kdo a proč volá?

Datum: 09.01.2017

Do některých firem volají jednotky zákazníků denně, do některých i stovky. Ať je to jeden nebo druhý případ, vždy je dobré mít přehled kdy a kvůli čemu vám zákazníci nejčastěji volají.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

péče o zákazníka na telefonu

Péče o zákazníka TIP 1 – Dovolá se vám?

Datum: 13.12.2016

Jistě to znáte, jako zákazník řešíte naléhavou potřebu a chcete IHNED mluvit s někým povolaným u dodavatele. Na odpověď e-mailu nechcete čekat, tak hledáte na webu kontaktní telefon, zvedáte mobil nebo sluchátko a …

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Propojení komunikace středoevropské skupiny v cloudu

Datum: 22.11.2016

Společnost NEWTON Media, a. s., je lídrem v oboru mediálních analýz a monitoringu médií ve střední Evropě. Cloudové řešení firemní komunikace jim umožnilo propojit národní pobočky s ohledem na potřeby lokálních trhů.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Přechod z vlastní ústředny do cloudu

Datum: 16.06.2016

Restu.cz je největším gastronomickým průvodcem a on-line rezervačním systémem v České republice a zároveň rychle rostoucím start-upem. Přečtěte si případovou studii.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333