Blog

Jak usnadnit zákazníkovi kontakt s vaším e-shopem

Datum: 10.01.2020

Víte co nejvíc zajímá zákazníka, který ještě nezná váš e-shop? Když vás poprvé objeví na síti? Kontaktní údaje a informace o vás. Dříve než u vás nakoupí chce mít jistotu, že jste solidní společnost s reálným sídlem. A taky, že se vám dovolá a vy mu rychle odpovíte na jeho e-mail.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jsme novým partnerem Shoptetu

Datum: 19.12.2019

Máme radost, že jsme se stali oficiálním partnerem Shoptetu. Firmy, která pronajímá technické řešení pro kompletní provoz eshopu. Shoptet nás doporučuje svým 19 000 zákazníkům jako specialistu na software zákaznické podpory.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Rozhovor s Tadeášem Míčkem z Bio-Circle. Jak komunikují se svými zákazníky přes telefon v Salesforce.

Datum: 22.10.2019

Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

měření zákaznické spokojenosti na telefonu

Měříte zákaznickou spokojenost na zákaznické lince?

Datum: 21.10.2019

Firmy investují nemalé peníze do vybavení svého oddělení péče o zákazníky, do nákupu softwaru i hardware. Většinu rozpočtu pak spolknou náklady na operátory zákaznické linky a jejich školení. Jsou tyto náklady efektivně využity? Jak vyhodnocovat, zda operátoři vyřeší dotazy zákazníků a jak je zákazník spokojený s poskytnutým servisem na telefonu?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Plánovač směn pro operátory call centra

Datum: 20.09.2019

Využíváte naši aplikaci Call centra pro obsluhu zákaznické linky? Nově nabízíme plánovač směn pro operátory. Supervizor jim dopředu naplánuje, kdy a v které frontě mají obsluhovat zákazníky.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

upgrade ticketing IPEX

Nasazujeme Ticketing 4.4. Co přináší nového?

Datum: 23.08.2019

Máme novou verzi Ticketingu 4.4. Co přináší? Nových funkcí je hodně, vybíráme z těch nejzajímavějších. Využijí je administrátoři i operátoři našeho helpdeskového nástroje. 

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Google kontakty v IPEX komunikátoru – volejte z PC jako z mobilu

Datum: 22.08.2019

Sedíte u notebooku a chcete zavolat Angelině Jolie nebo na jiné číslo, které máte uložené v mobilu? Pokud máte IPEX komunikátor, nemusíte hledat mobil. Na klávesnici notebooku vyťukáte jméno a poklikem zahájíte hovor z komunikátoru. Telefonujete a současně můžete pracovat.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Multikanálový helpdesk – pozvánka na webinář

Datum: 06.06.2019

Ideální je mít všechnu komunikaci (maily, chaty, telefonáty) ke každému zákazníkovi na jednom místě a v jednom vlákně s historií. Existuje na to nástroj, multikanálový helpdesk – ticketing. Jak jej můžete využít ve vaší firmě vám řekneme na webináři.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jaká data z call centra lze využít k plánování směn podle vytížení zákaznické linky?

Datum: 30.04.2019

Manažer zákaznické linky se nás zeptal, jak může plánovat počet operátorů během pracovního dne. Aby dobře pokryl špičky, kdy je více souběžných hovorů. Lze k tomu využít statistiky call centra IPEX.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Nové pohledy na real-time data call centra a výpis hovorů

Datum: 08.04.2019

V nástroji call centra IPEX byly doplněny nové možnosti, jak filtrovat a řadit data v tabulkách. Přímo v panelu operátora lze filtrovat nad tabulkami Nevyřízené nebo Probíhající hovory a Operátoři. Výpis hovorů v PBX dostal nový vzhled a možnosti filtrování.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací