Datum: 22.10.2019
Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.
Více informací
Datum: 21.10.2019
Firmy investují nemalé peníze do vybavení svého oddělení péče o zákazníky, do nákupu softwaru i hardware. Většinu rozpočtu pak spolknou náklady na operátory zákaznické linky a jejich školení. Jsou tyto náklady efektivně využity? Jak vyhodnocovat, zda operátoři vyřeší dotazy zákazníků a jak je zákazník spokojený s poskytnutým servisem na telefonu?
Více informací
Datum: 20.09.2019
Využíváte naši aplikaci Call centra pro obsluhu zákaznické linky? Nově nabízíme plánovač směn pro operátory. Supervizor jim dopředu naplánuje, kdy a v které frontě mají obsluhovat zákazníky.
Více informací
Datum: 23.08.2019
Máme novou verzi Ticketingu 4.4. Co přináší? Nových funkcí je hodně, vybíráme z těch nejzajímavějších. Využijí je administrátoři i operátoři našeho helpdeskového nástroje.
Více informací
Datum: 22.08.2019
Sedíte u notebooku a chcete zavolat Angelině Jolie nebo na jiné číslo, které máte uložené v mobilu? Pokud máte IPEX komunikátor, nemusíte hledat mobil. Na klávesnici notebooku vyťukáte jméno a poklikem zahájíte hovor z komunikátoru. Telefonujete a současně můžete pracovat.
Více informací
Datum: 06.06.2019
Ideální je mít všechnu komunikaci (maily, chaty, telefonáty) ke každému zákazníkovi na jednom místě a v jednom vlákně s historií. Existuje na to nástroj, multikanálový helpdesk – ticketing. Jak jej můžete využít ve vaší firmě vám řekneme na webináři.
Více informací
Datum: 30.04.2019
Manažer zákaznické linky se nás zeptal, jak může plánovat počet operátorů během pracovního dne. Aby dobře pokryl špičky, kdy je více souběžných hovorů. Lze k tomu využít statistiky call centra IPEX.
Více informací
Datum: 08.04.2019
V nástroji call centra IPEX byly doplněny nové možnosti, jak filtrovat a řadit data v tabulkách. Přímo v panelu operátora lze filtrovat nad tabulkami Nevyřízené nebo Probíhající hovory a Operátoři. Výpis hovorů v PBX dostal nový vzhled a možnosti filtrování.
Více informací
Datum: 04.03.2019
Nasazujeme Ticketing 4.3.0. Co přináší nového?
Více informací
Datum: 02.10.2018
Cloudový ticketovací nástroj neustále rozvíjíme a proto vydáváme novou verzi Ticketing 4.2. Jaké novinky a vylepšení vám přinese?
Více informací