Helpdesk podpoří vás i vaše zákazníky

 

Každé zákazníkovo přání je jedinečné a každý zákazník očekává, že mu jej splníte. Ať už vám napíše mail, zavolá nebo s vámi chatuje, vždy očekává tu nejlepší péči. Helpdesk software je nástroj, který požadavky zákazníků zaznamená a pomůže vašemu zákaznickému servisu z jednoho místa cokoliv rychle splnit.

Helpdesk a ticketing

 

Ticketing zachytí vše
– z mailu, telefonu i chatu

Náš helpdesk software sbírá požadavky z různých zdrojů:

  • emailu,
  • webového formuláře,
  • telefonátu,
  • webového chatu,
  • zákaznického portálu.

Všechny nové požadavky obdrží jedinečné číslo – ticket. Ticketované požadavky jsou shromažďovány přehledně na jednom centrálním místě a jsou z něj vyřizovány operátory vaši zákaznické péče.

Kategorizace požadavků a historie komunikace

Požadavky zákazníků jsou rozděleny do služeb (kategorií) podle typu požadavku (např. objednávky, dotazy, reklamace,…). Jejich zpracování může být delegováno na konkrétního operátora, příp. skupinu operátorů, která je odpovědná za určitou službu. Ať požadavek (ticket) zpracovává kdokoliv, vždy vidí historii komunikace se zákazníkem vč. interních poznámek.

helpdesk

helpdesk šablona odpovědi

Automatizace a šablony odpovědí

Písemné požadavky zákazníků mohou být automaticky tříděny do skupin podle klíčových slov (např. objednávky, reklamace, fakturace,…). Automatizovat lze přidělení požadavku na operátora nebo skupinu operátorů. K zaregistrovaným požadavkům lze automaticky přidělovat SLA časy pro vyřízení. SLA se časy se mohou lišit dle skupiny (kategorie) požadavku nebo typu zákazníka (významný, běžný). Při odpovědi na typizované požadavky má operátor k dispozici šablony odpovědi.

Výsledky? Reporty!

A jak jste úspěšní s plněním zákaznických přání? Nebo jak rychle a na kolik požadavků odpovídáte? Helpdesk report vám ukáže plnění SLA, vývoj počtu požadavků v čase, průměrné počty za jednotlivé dny v týdnu, počet vyřízených požadavků dle operátorů,

helpdesk spokojenost

Modelové zpracování požadavku zákazníka

Rychlé nasazení a snadné propojení přes API

Helpdeskovou aplikaci s webovým rozhraním vám v cloudu zprovozníme za pár minut. Náklady máte pod kontrolou, platíte za uživatele/ měsíc. Přes API snadno propojíme s vašimi interními systémy.

 Online předvedení helpdesku – objednat konzultanta

Odeslat žádost o informaci

Infolinka 844 844 000, po-pá 8-17 hod.
  • Pro rychlejší vyřízení nebo upřesnění Vašeho dotazu.
  • Nestačí vám tento prostor? Dotazy a další podklady můžete poslat také na info@ipex.cz.

Jiří Mazal

+420 242 446 946

mazal(zavináč)ipex.cz

Cena služby

Služba „VOIPEX Helpdesk“ je zpoplatněna 690 kč/ měs. za jednoho uživatele.

Materiály ke stažení

datasheet VOIPEX Helpdesk

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333