Každé zákazníkovo přání je jedinečné a každý zákazník očekává, že mu jej splníte. Ať už vám napíše mail, zavolá nebo s vámi chatuje, vždy očekává tu nejlepší péči. Helpdesk (ticketing) software je nástroj, který požadavky zákazníků zaznamená a pomůže vašemu zákaznickému servisu z jednoho místa cokoliv rychle splnit. S podporou metodologie ITIL.
Chci představit produkt online
Náš online helpdeskový nástroj sbírá požadavky z různých zdrojů:
Všechny nové požadavky obdrží jedinečné číslo – ticket. Ticketované požadavky jsou shromažďovány přehledně na jednom centrálním místě a jsou z něj vyřizovány operátory vaši zákaznické péče.
Požadavky zákazníků jsou rozděleny do služeb (front) podle typu požadavku (např. objednávky, dotazy, reklamace,…). Jejich zpracování může být delegováno na konkrétního operátora, příp. skupinu operátorů, která je odpovědná za určitou službu (frontu). Ať požadavek (ticket) zpracovává kdokoliv, vždy vidí historii komunikace se zákazníkem vč. interních poznámek.
Písemné požadavky zákazníků mohou být automaticky tříděny např. podle klíčových slov (např. objednávky, reklamace, fakturace,…), mailové adresy odesílatele, … Automatizovat lze přidělení požadavku na operátora nebo skupinu operátorů. K zaregistrovaným požadavkům lze automaticky přidělovat SLA časy pro vyřízení. SLA časy se mohou lišit např. dle priority, kategorie požadavku, typu zákazníka (významný, běžný)… Při odpovědi na typizované požadavky má operátor k dispozici šablony odpovědi.
Helpdeskovou/ticketingovou aplikaci IPEX TEAM 2.0 s webovým rozhraním vám v cloudu zprovozníme během několika dnů. Náklady máte pod kontrolou, platíte za uživatele/ měsíc. Přes API snadno propojíme s více vašimi interními systémy současně.
Služba „Ticketing IPEX“ je zpoplatněna 690 kč/ měs. za jednoho uživatele.
Infolinka 844 844 000
Technická podpora 515 533 333