Zpět na všechny volné pozice

Pracovník centra zákaznické péče

IPEX – Brno

Hybridní, Plný úvazek

11-50 zaměstnanců

O pozici:

Zajímá tě využití nových technologií v zákaznické péči? Umíš komunikovat se zákazníky, ale zároveň tě láká vyzkoušet, jak ti může v práci pomoci umělá inteligence? Tak přesně tebe hledáme!
Do našeho moderního AI Kontaktního centra hledáme kolegu či kolegyni. Musí tě bavit komunikovat (nejen s klienty, ale i kolegy u nás ve firmě), věci aktivně řešit a nezapomenout je dotáhnout do konce.

Co tě u nás čeká:

  • Vyřizování požadavků našich zákazníků (telefonicky, e-mailem, chat), ale žádné obvolávání „studených kontaktů“. Zákazníci s námi většinou řeší portace pevných čísel, kontrolu nastavení služeb, pomoc při reklamacích, správu smluvní dokumentace a další požadavky administrativního rázu.
  • Práce s interním systémem společnosti
  • Administrativní podpora obchodního a technického týmu

Koho hledáme:

  • Milého kolegu/kolegyni se vztahem k technice a komunikaci
  • Někoho, kdo má příjemné vystupování a ovládá český jazyk na výborné úrovní slovem i písmem
  • Někoho, kdo má střední, nebo odborné vyučení s maturitou a čistý trestní rejstřík

Perfektní angličtinu nevyžadujeme, ale pokud se zvládneš domluvit, budeme nadšení.

Uvítáme, když budeš mít smysl pro týmovou spolupráci a chuť se učit novým věcem.

Mám zájem o pozici

Pracovná ponuka