Ceny | IPEX

Vyberte si službu VOIPEX TEAM 2.0

 

1. Licence

2. Videokonference

3. Telefony

4. Volání

5. Internet

6. Nasazení

 

 

1. Uživatelská licence

Vyberte si uživatelskou licenci ve variantě podle funkcí, které využijete.
Ceny jsou uvedeny za uživatele a měsíc.

Call centrum 2.0

zákaznické call centrum
pro příchozí hovory
450
Mám zájem

Za uživatele a měsíc s funkcemi:

  • volací fronty pro příchozí hovory
  • předání hovoru na volného operátora
  • statistiky provozu a čekání zákazníků
  • zobrazení zmeškaných hovorů
  • monitoring kvality obsluhy pro supervizory
  • nahrávání hovorů
  • navíc všechny funkce licence Komplet
  • propojení na databázi zákazníků (CRM, ERP) za poplatek (cena za CRM okno)

 

Více o call centru

Ticketing

ticketovací systém pro centrální správu požadavků
690
Mám zájem

Za uživatele a měsíc s funkcemi:

  • evidence a vyřízení emailových požadavků
  • evidence a vyřízení komunikace z chatu
  • evidence a vyřízení požadavků z webových formulářů
  • nastavení procesu (flow) zpracování požadavků
  • automatizace a reporting
  • API rozhraní k jiným systémům

 

Více o ticketingu

Helpdesk

multikanálový helpdesk =
Call centrum + Ticketing
1090
Mám zájem

Za uživatele a měsíc s funkcemi:

  • balíček licencí Call centrum + Ticketing za výhodnou cenu
  • všechny funkcionality licence Call centrum 2.0

Více o call centru

  • všechny funkcionality licence Ticketing

Více o ticketingu

  • vyskakovací CTI okno s příchozím hovorem
  • jednotné přihlašování operátorů
  • propojení na databázi zákazníků (CRM, ERP) za poplatek (cena za CRM okno)

Komplet

hlasová i online komunikace
v týmu i se zákazníky
100
Mám zájem

Za uživatele a měsíc s funkcemi:

* navíc poplatek za uživatele (150 nebo 200 Kč/ měs.) a za firmu (1000 nebo 2500 Kč/ měs.) dle typu CRM

CRM okno kontakty

off-line data z vašeho CRM/ ERP systému během telefonování
50
Mám zájem

Za uživatele a měsíc s funkcemi:

  • zobrazení off-line dat z CRM během hovoru na ploše PC v CTI okně
  • zobrazuje data o volajícím nebo volaném (název firmy + dalších 6 volitelných údajů)
  • data z CRM jsou jednorázově (mohou být i opakovaně) vyexportována a importována do modulu kontakty
  • službu lze využívat jen jako rozšíření k licenci Komplet nebo Call centrum

CRM okno

on-line propojení telefonu a vašeho CRM/ ERP systému
150
Mám zájem

Za uživatele a měsíc s funkcemi:

  • online zobrazení dat z CRM během hovoru na ploše PC v CTI okně
  • zápis poznámky nebo úkolu do CRM během hovoru přes CTI okno
  • automatická evidence hovorů do CRM bez zásahu uživatele
  • Click To Call – vyvolání hovoru proklikem v CRM
  • propojení se systémem RayNet, OneClick – konektor A – 1 000 Kč/ firma/ měs.
  • propojení se systémy Microsoft Dynamics, SalesForce, SugarCRM – konektor B – 2 500 Kč/ firma/ měs.
  • službu lze využívat jen jako rozšíření k licenci Komplet nebo Call centrum

 

Více o službě CRM okno

2. Videokonference

Službu Videomístmost je možné kombinovat s uživatelskými licencemi nebo využívat samostatně.

Videomístnost osobní

online videokonference z PC, mobilu nebo tabletu
450
Mám zájem

Za uživatele a měsíc s funkcemi:

  • základní videomístnost s nízkou cenou, schůzky může organizovat jen majitel místnosti
  • 1000 volných videominut*, další zpoplatněny 0,5 Kč/ videominutu
  • online videokonference spustitelná na PC/ Mac, tabletu nebo mobilu
  • sdílení plochy PC a dokumentů (share desktop) všech účastníků
  • vzdálený přístup k PC (remote control) všech účastníků
  • možnost nahrávání videoschůzek
  • šifrovaný přenos dat AES 256
  • stabilní i při horším internetovém připojení (oproti službám zdarma)

*videominuty = počet účastníků x délka videokonference v min.

 

Více o videokonferenci

Videomístnost pro tým

online videokonference z PC, mobilu nebo tabletu
850
Mám zájem

Za uživatele a měsíc s funkcemi:

  • videomístnost sdílená v týmu, schůzky může jednoduše organizovat kdokoliv z týmu
  • 2500 volných videominut*, další zpoplatněny 0,5 Kč/ videominutu
  • online videokonference spustitelná na PC/ Mac, tabletu nebo mobilu
  • sdílení plochy PC a dokumentů (share desktop) všech účastníků
  • vzdálený přístup k PC (remote control) všech účastníků
  • možnost nahrávání videoschůzek
  • šifrovaný přenos dat AES 256
  • stabilní i při horším internetovém připojení (oproti službám zdarma)

*videominuty = počet účastníků x délka videokonference v min.

3. Telefony

Pro uživatele, kterým nestačí standardně poskytovaný softwarový telefon v komunikátoru, lze formou služby objednat stolní IP telefonní přístroje, od běžných, přes manažerské, až po videotelefony se systémem Android.

Typ telefonu k pronájmuCena za měsíc
Referentský telefon80 Kč
Bezdrátový telefon100 Kč
Manažerský telefon150 Kč
Ostatní telefony a náhlavní soupravyceny pronájmů v pdf dokumentu

4. Volání

Nabízíme pevné hlasové služby na moderní bázi přenosu hlasu VoIP po vaší datové lince (internetu) jako plnohodnotný operátor s vlastním technologickým i personálním zázemím. K dispozici jsou tři různé tarify zohledňující objem hlasových služeb, které od nás využíváte. Výchozí sazby:

Pevná síť - Pevná síť0,65 Kč/min
Pevná síť - Mobilní síť0,99 Kč/min
Pevná síť v rámci VPNZDARMA

5. Internet

Přístup k hlasovým službám, CRM systémům apod. je dnes běžně realizován přes internet, takže nároky na kvalitu internetu a jeho nepřetržitou dostupnost stále rostou.

Připravili jsme služby na profesionálních technologiích. Ve variantě PROFI je nedílnou součástí záložní linka a router, který zajistí automatické přepnutí na záložní linku v případě nedostupnosti linky primární.

Název službySLACena za měsíc
INTERNET BYZNYS ADSL/VDSL až 20 Mbps99,0 %990 Kč
INTERNET BYZNYS 4 Mbps99,0 %4 500 Kč
INTERNET PROFI 20 Mbps99,9 %6 900 Kč
INTERNET PROFI+ 20 Mbps99,9 %7 900 Kč
Jednorázové poplatky Cena
Aktivace INTERNET BYZNYSprojektová cena
Aktivace INTERNET PROFIprojektová cena

Aktivace se nehradí v případě podpisu smlouvy na 24 měsíců.

6. Nasazení

Implementace (nasazení) našich služeb u zákazníka je účtováno fixní sazbou za uživatele nebo hodinovou sazbou dle typu služby. Implementace v sobě zahrnuje konzultantské, analytické a konfigurační práce. Ceny standardních implementací najdete v tabulce, na nestandardní implementaci zhotovíme implementační projekt a stanovíme projektovou cenu.

Implementace Cena
Uživatel Komplet1 000 Kč/ uživatel
Uživatel Call centrum 2.02 000 Kč/ uživatel
Uživatel Ticketing1 500 Kč/ hod.
Uživatel Helpdesk1 500 Kč/ hod.
Videokonferencezdarma
CRM okno kontakty1 000 Kč/ zákazník (firma)

Minimální měsíční plnění za služby VOIPEX TEAM je stanoveno na 1 500 Kč (u Videomístnosti je minimální plnění 450 Kč).

Důvody a výhody pro využití VOIPEX TEAM

  • 99,9% záruka dostupnost služby
  • 30% úspora nákladů za volání a posílání zpráv
  • Více pokročilých funkcí v základní ceně
  • Nasazení bez vašich investic

Apeltauer Jan

Jan Apeltauer

+420 242 446 928

apeltauer(zavináč)ipex.cz

Zaujali jsme vás?

Napište nám přes kontaktní formulář a my se vám ozveme zpátky.

Ceny jsou uvedeny bez DPH a platné:

od 1. 9. 2017