Zveme vás

Nejbližší akce

Registrace účasti

„Proč nefungují systémy zákaznické péče?“

Webová konfererence s odborníky na zákaznickou péči v eshopech

Proč nefungují systémy zákaznické péče?

aneb Kde přicházíte o nejvíce peněz nebo platíte zbytečně moc?

V čem dělá většina eshopů chybu? A co udělat proto, abyste neopakovali chyby ostatních? To se dozvíte na webové konferenci o zákaznické péči v e-commerce. O tématu budou hovořit David Seibert z Expandist, Tomáš PouchaMarketingový institut, Tereza Přibylová za Pneumatiky.cz a Jan Šporik za IPEX.

Nenechte si ujít příležitost a zaregistrujte se. Počet míst je omezen!

Obsah konference

  • Co v e-shopech zpravidla nefunguje v zákaznické péči? – David Seibert, Expandist

David Seibert z Expandist ve svém vstupu popíše zkušenosti, které nasbíral za roky praxe v úpravách a nastavování procesů v desítkách eshopů.

O tom, proč se zasekávají systémy ve firmách, jak se v tom vyznat a jak něco změnit promluví Tomáš Poucha z Marketingového institutu.

  • Jak řídí a vyhodnocuje zákaznickou péči shop roku 2019? – Tereza Přibylová, Pneumatiky.cz

Shop roku 2019 v oblasti kvality ve svém oboru, to je hodnocení, kterým se pyšní Pneumatiky.cz. O tom, co předcházelo tomuto ocenění a co vše je nutné nastavit v zákaznické péči, bude hovořit Tereza Přibylová.

  • Nástroje špičkové zákaznické péče – praktická ukázka – Jan Šporik, IPEX

Jaké jsou ty nejdůležitější nástroje pro zákaznickou péči? A jak pomáhají udržet zákaznickou spokojenost? Prezentaci těchto nástrojů a jejich praktickou ukázku si vezme na starosti náš expert – Jan Šporik.

Termín konference

  • 22. července 2020 od 14:00 do 15:00

Bezplatná registrace

Webinář bude probíhat formou online videokonference, ke které od nás dostanete pozvánku s webovou adresou. Potřebujete notebook/PC se zvukem a mikrofonem. Můžete, ale nemusíte mít videokameru.


Potřebujete více informací? Kontaktujte nás. Tel.: 544 528 988 • e-mail: borecka(at)ipex.cz

Rezervujte si místo

 

Nezahltíme Vás, jen párkrát ročně vám pošleme pozvánku na bezplatný seminář, inspirativní snídani nebo tip jak zlepšit péči o zákazníka.

Jeden z našich vzdělávacích workshopů a ohlasy účastníků

+420 844 844 000

info@ipex.cz

Zaujali jsme vás?

Napište nám přes kontaktní formulář a my se vám ozveme zpátky.