Zveme vás

Nejbližší akce

Registrace účasti

Webinář
„Trendy zákaznické péče“

 

O co se s vámi podělíme:

– jaké komunikační kanály zákazníci využívají

– trendy v kontaktních centrech v ČR a ve světě (chat, umělá inteligence, využití informací z CRM systémů, operátoři z domova, vytížení operátorů, …)

– jaké nástroje můžete využít pro vyřizování mailů, telefonátů, chatů, videohovorů, …

– jak dělají péči naši zákazníci

Termíny webinářů

  • 16. ledna 2020 od 10:00 do 11:00

  • 13. února 2020 od 10:00 do 11:00

Bezplatná registrace

Webinář bude probíhat formou online videokonference, ke které od nás dostanete pozvánku s webovou adresou. Potřebujete notebook/PC se zvukem a mikrofonem. Můžete, ale nemusíte mít videokameru.


Potřebujete více informací? Kontaktujte nás. Tel.: 544 528 988 • e-mail: borecka(at)ipex.cz

Webinář ticketing „Práce s maily, chatem a telefonáty“

 

Co se dozvíte na webináři

– co umí náš multikanálový helpdesk

– práce s emailovým požadavkem

– propojení chatu s ticketingem

– požadavky z telefonních hovorů

– reporty a statistiky pro manažera

Kde a kdy

  • termín připravujeme

Webinář bude probíhat formou online videokonference, ke které od nás dostanete pozvánku s webovou adresou. Potřebujete notebook/PC se zvukem a mikrofonem. Můžete, ale nemusíte mít videokameru.

Účast je po registraci bezplatnáRegistrace v přihlašovacím formuláři níže.

Rezervujte si místo

 

Nezahltíme Vás, jen párkrát ročně vám pošleme pozvánku na bezplatný seminář, inspirativní snídani nebo tip jak zlepšit péči o zákazníka.

Jeden z našich vzdělávacích workshopů a ohlasy účastníků

+420 844 844 000

info@ipex.cz

Zaujali jsme vás?

Napište nám přes kontaktní formulář a my se vám ozveme zpátky.