48% zákazníků

nejraději vyřizuje své požadavky telefonem
Jste připraveni s nimi efektivně komunikovat?

5 tipů jak zlepšit péči o zákazníka

  • 1

    Zřiďte si jedno zákaznické číslo

    Dobře se pamatuje, není nikdy obsazeno nebo na dovolené.

  • 2

    Poznejte svého zákazníka

    Využijte znalostí o zákazníkovi ze své databáze a dejte mu najevo, že vám na něm záleží.

  • 3

    Mějte přehled, kdy a proč vám zákazníci volají

    Využijte statistik vytížení vaší linky a předvoleb automatické spojovatelky pro zjištění četnosti typu požadavků zákazníků (např. objednávky, poradenství, reklamace).

  • 4

    Lidé chtějí mluvit s lidmi

    Předvolby na zákaznické lince jsou fajn, ale nenechte zákazníka spadnout do mnoha úrovní IVR.

  • 5

    Neslevujte z kvality obsluhy zákaznické linky

    Sledujte, jak dlouho musí zákazník čekat „ve frontě“ a jak jste se o něj postarali.

Chci vědět více

Chcete vědět více?
Stáhněte si náš e-book – Zákaznická péče po telefonu

ebook
  • E-mail, kam chci e-book doručit

Co je obsahem e-booku?

  • 5 tipů ověřených praxí
  • Návaznost tipů na praktické využití
  • Náměty od odborníků
  • Případové studie

Pro koho jsou informace určeny?

  • Pro firmy se zákaznickým servisem (eshopy, IT firmy, Start Upy, webové portály)
  • Obchodní oddělení firem
  • Zákaznické infolinky
  • Společnosti malé (od 10 zaměstnanců) až středně velké (cca do 500)
  • Poskytovatele služeb

Kdo zná správné techniky telefonické komunikace, je schopný efektivně obsloužit požadavky vlastních zákazníků.
Výsledkem je pozitivní ekonomický přínos pro firmu. Ověřeno praxí.

Firmy využívající naše know-how

socialbakers
directpojistovna
newtonmedia
restu
aukro

Chcete vědět jak na to?
Stáhněte si náš e-book – 5 tipů jak zlepšit péči o zákazníka

ebook
  • E-mail, kam chci e-book doručit

Co je obsahem e-booku?

  • 5 tipů ověřených praxí
  • Návaznost tipů na praktické využití
  • Náměty od odborníků
  • Případové studie

Zaujali jsme vás?

Rádi vám pomůžeme a zodpovíme vaše otázky. Těšíme se
na možnost s vámi spolupracovat!  Pište nebo volejte.

Jan Apeltauer

+420 242 446 928

apeltauer(zavinac)ipex.cz

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333