Hledáte svobodné prostředí pro seberealizaci?
Nabízíme vám prostor.

Jsme tým nadšenců s chutí růst a být nejlepší. Pracujeme ve svobodném prostředí zaměřeném na přátelském přístupu a otevřené atmosféře. Zaměstnáváme nadšence, tvrdohlavce, geniální vizionáře, skvělé vykonavače i tahouny, introverty a extroverty a dokonce i podivíny. Umíme dát lidem důvěru a prostor si určovat svoje pracovní cíle a efektivně plánovat čas nejen v práci ale i mezi práci a rodinu.

ENERGIE – SILNÉ OSOBNOSTI – ZACÍLENÍ NA ÚSPĚCH

Konzultant implementace ticketingu (helpdesku)

Vaším denním chlebem bude kontakt s významnými zákazníky. Budete naslouchat jejich potřebám, analyzovat procesy, navrhovat a implementovat helpdeskové a ticketingové systémy. Jednotlivé uživatele budete zaškolovat a poskytovat jim technickou podporu. Očekává se od vás zpětná vazba pro další rozvoj tohoto řešení.

Co byste měli umět a znát:

  • znát firemní procesy a mít praxi v implementaci některého systému typu evidence (ERP/CRM), nejlépe helpdeskový systém
  • umět naslouchat tomu, co zákazník říká a chápat co potřebuje
  • umět vysvětlit, logicky argumentovat ale i konstruktivně s klientem diskutovat
  • být otevřený/á novým nápadům a pracovním postupům a sám/sama s nimi přicházet
  • měli/a byste mít zkušenosti s vedením projektů, či obecně zkušenosti v IT
  • alespoň částečnou znalost některého z programovacích jazyků

Co vám nabízíme:

  • můžete u nás pracovat na hlavní pracovní poměr, ale můžeme se domluvit i na jiné formě spolupráce
  • můžete pracovat v Praze, nebo v Brně, občas i z domu, občas se pracuje u zákazníků
  • dobrou partu a příjemné pracovní prostředí – hezké kanceláře, otevřenou firemní kulturu
  • stravenky, příspěvky na sport, vzdělávání, penzijní připojištění

produkt manažer volné místo

Účetní

Do našeho týmu v Brně, hledáme svědomitou účetní, která se nebojí na sebe převzít odpovědnost za kompletní účetnictví. Je nás 25 zaměstnanců a náš roční obrat se pohybuje okolo 70 mil. Kč.

Jak podpoříme váš osobní rozvoj:

  • nabízíme odbornou podporu daňového poradce, externího dodavatele na zpracování mezd, profesionální personalistku a zpracovaný manuál na vnitřní procesy
  • podpoříme vás ve vzdělávání a to nejen v oblasti účetnictví.
  • pravidelně pořádáme interní školení formou videomeetingu, kde sdílíme firemní novinky, diskutujeme naše procesy a žijeme příběhy našich zákazníků

Co od vás očekáváme:

  • že vás účetnictví baví
  • že vás za podpory zkušeného daňového poradce neodradí neustálé legislativní změny
  • že to nevzdáte, dokud si nevyladíte systémy a procesy k úplné spokojenosti
  • že budete spolupracovat s controllingem a pomůžete tak správně identifikovat náklady k zakázkám
  • uvítáme, když nám pomůžete složité procesy zjednodušovat a pokud to nepůjde, tak je rušit

Co vám nabízíme:

  • práci v zajímavém kolektivu
  • možnost přizpůsobit si kancelář na míru s prestižním brněnským architektem
  • příspěvky na sport, stravenky, dárkové poukazy, oblíbený paušál na výběr vybavení dle vlastního vkusu bez zbytečného schvalování
  • zábavné firemní akce
  • flexibilní pracovní dobu 6-8 h s možností home-officu
  • samozřejmostí je vybavení jako notebook vč. příslušenství, mobilní telefon
  • občerstvení na pracovišti

Obchodní konzultant

Klíčové jsou pro nás potřeby a zájmy našich zákazníků, proto si přejeme, abyste se dokázal/a na ně naladit, aktivně naslouchat a později najít řešení.

Co budete u nás dělat:

  • především řešit obchodní případy, které přicházejí z poptávek, od partnerů od partnerů, ale i z vaší vlastní aktivity,
  • řídit si svá obchodní jednání a je na vás, jestli formou videokonference, telefonicky nebo setkáním na byznys snídaních, později si budete připravovat i nabídky pro klienty,

Bez čeho se neobejdete:

  • bez přehledu v informatice a pozitivního přístupu k moderním komunikačním technologiím,
  • chápání toho, k čemu slouží obchodní (CRM) nebo IS systémy,
  • bez dovednosti řídit si organizačně svou práci, spolehlivosti a ochoty vyjít vstříc zákaznickým požadavkům.

Co bude výhodou:

  • když budete umět anglicky na komunikativní úrovni (střední pokročilost),
  • zkušenosti s prodejem CRM.

Co vám nabízíme:

  • důvěru a prostor určovat si svoje pracovní cíle,
  • časovou flexibilitu,
  • notebook a mobil v rámci možností dle svého výběru,
  • stravenky, příspěvky na sport, vzdělávání, penzijní připojištění.

objednávky do CRM

 

programator JS NodeJS kariera

Programátor – frontend

Budeš moci využívat nejmodernější technologie, do kterých tě zaškolíme. Budeš se podílet na vývoji produktů, které pomáhají moderním a úspěšným společnostem (např. Aukro, Zonky, Restu.cz).

Proč se ti u nás bude líbit:

  • protože můžeš pracovat na poloviční úvazek a později si ho rozšířit na full time
  • můžeš u nás využít pružnou pracovní dobu
  • ohodnotíme tě podle tvého výkonu, takže spravedlivě, transparentně a férově
  • protože máme v Brně ve Štefánikově ulici v podkroví pěkné kanceláře, ale občas můžeš pracovat i z domova
  • pokud budeš chtít, budeš mít možnost pracovat s technologiemi RethinkDB, Firebase, AWS S3/SNS/RDS, Heroku, GraphQL, Docker
  • protože jsme dobrá parta, která teď pracuje na větším projektu webových aplikací pro kontaktní centra
  • protože máme benefity jako jsou stravenky a příspěvky na sport a další a další
  • protože jsme otevření různým formám spolupráce: hlavni pracovní poměr (plný nebo částečný úvazek) i jakékoliv externí spolupráce

Co od tebe čekáme:

  • alespoň základní znalost JavaScript, React, Node.js, znalost WebRTC výhodou
  • že máš chuť se učit v praxi a umíš za tu praxi vzít
  • že jsi spolehlivý/á a komunikativní
  • že bys mohl/a nastoupit ihned

Těšíme se na e-mailu cervenka(zavináč)ipex.cz

Obchodní asistentka

Hledáme kolegyni/kolegu, které baví komunikovat, aktivně věci řešit, ze kterých je cítit ochota pomáhat a mají smysl pro detail a dokončování činností. Klíčová je schopnost naladit se na potřeby zákazníka a umět mu samostatně a efektivně pomoci.

Náplň práce:

  • Vyřizování požadavků zákazníků (obchodní, finanční, všeobecné interní) a s tím spojená administrativa
  • Komunikační kanály: telefon, mail, chat
  • Agenda spojená s portací pevných čísel (řešení požadavků klientů, kontrola, tvorba reportů)
  • Vyřizování zákaznických reklamací
  • Zpracování zákaznických smluv
  • Zadávání údajů do interních systémů
  • Související administrativa

Požadavky

  • Angličtina – středně pokročilý
  • Spolehlivost, dotahování činností do konce, ochotu vyjít vstříc zákaznickým požadavkům
  • Technické myšlení či orientace na trhu telekomunikací výhodou

Nabízíme:

  • dobrou pracovní dobu s určitou flexibilitou
  • notebook a mobil v rámci možností dle svého výběru
  • stravenky, příspěvky na sport, vzdělávání, penzijní připojištění
  • případné další individuální benefity

virtuální call centrum

Uvítáme lidi, kteří nás překvapí svým umem, chutí a nasazením.
Napište nám, v čem jste pro IPEX zajímaví a podělte se s námi, co jste dokázali (CV, prezentace, portfolio):
Petr Chruňák – chrunak(zavinac)ipex.cz

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333