Hledáte svobodné prostředí pro seberealizaci?
Nabízíme vám prostor.

Jsme tým nadšenců s chutí růst a být nejlepší. Pracujeme ve svobodném prostředí zaměřeném na přátelském přístupu a otevřené atmosféře. Zaměstnáváme nadšence, tvrdohlavce, geniální vizionáře, skvělé vykonavače i tahouny, introverty a extroverty a dokonce i podivíny. Umíme dát lidem důvěru a prostor si určovat svoje pracovní cíle a efektivně plánovat čas nejen v práci ale i mezi práci a rodinu.

ENERGIE – SILNÉ OSOBNOSTI – ZACÍLENÍ NA ÚSPĚCH

objednávky do CRM

Asistentka obchodního oddělení

Hledáme kolegy, které baví komunikovat, aktivně věci řešit, ze kterých je cítit ochota pomáhat a mají smysl pro detail a dokončování činností. Klíčová schopnost je naladit se na potřeby zákazníka a umět mu samostatně a efektivně pomoci.

Náplň práce:

  • Vyřizování požadavků zákazníků (obchodní, finanční, všeobecné interní) a s tím spojená administrativa
  • komunikační kanály: telefon, mail, chat
  • Agenda spojená s portací pevných čísel (řešení požadavků klientů, kontrola, tvorba reportů)
  • Vyřizování zákaznických reklamací
  • Zpracování zákaznických smluv
  • Zadávání údajů do interních systémů
  • Související administrativa

Požadavky

  • SŠ/VŠ
  • Angličtina – středně pokročilý
  • Technické myšlení, či orientace na trhu telekomunikací výhodou
  • Spolehlivost, dotahování činností do konce, ochotu vyjít vstříc zákaznickým požadavkům

Specialista technické podpory

Klíčová schopnost je rychle identifikovat zákazníkovy potíže a iniciativně a ochotně je vyřešit. Jednoduše usilujeme o to, aby nás zákazníci vnímali jako dlouhodobé a stabilní partnery a rádi se na nás v případě potřeby obraceli.

To se neobejde bez jisté míry odolnosti vůči stresu, občas se sejde více požadavků od více zákazníků a je potřeba je efektivně řešit a stanovit si priority tak, aby to fungovalo a na nic a nikoho se nezapomnělo.

Náplň práce:

  • Vyřizování a aktivní řešení technických požadavků zákazníků
  • Monitoring služeb (kontrola dostupnosti služeb pomocí interních nástrojů)
  • Spolupráce s dodavateli služeb a servisních prací
  • Realizace preventivních opatření před vznikem poruch u zákazníků
  • Řešení interních požadavků
  • Případné servisní výjezdy – nárazově

Požadavky

  • SŠ/VŠ technického zaměření (IT, telekomunikace), případně znalosti nabyté praxí
  • Orientace v TCP-IP (IPv4) atd.
  • Spolehlivost, dotahování činností do konce, ochotu vyjít vstříc zákaznickým požadavkům

technická podpora

 

programator JS NodeJS kariera

Programátor – JS, NODE.JS, REACT, WebRTC

Nabízíme :

  • Poloviční úvazek s možností rozšíření na full-time
  • Zajímavé ohodnocení podle výkonu
  • Práci v Brně, po ověření možný i home office
  • Pružná pracovní doba v hezkém prostředí
  • Práce na větším projektu v dobrém týmu

Očekáváme :

  • Alespoň základní znalost JS6, REACT, NODE.JS, ESTE, znalost WebRTC výhodou
  • Chuť pracovat a učit se
  • Spolehlivost a komunikativnost
  • Možný nástup ihned

Těšíme se na e-mailu jiri.klofac@ipex.cz .

Uvítáme lidi, kteří nás překvapí svým umem, chutí a nasazením.
Napište nám, v čem jste pro IPEX zajímaví a podělte se s námi, co jste dokázali (CV, prezentace, portfolio):
Lenka Mazalová – mazalova@ipex.cz

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333