Domovská stránka » Tip č. 4 – Jednoduché rozhraní

Tip č. 4 – Jednoduché rozhraní

Denis Lacho

4 ledna, 2023

10 min

Blog

Tip č. 4 – Jednoduché rozhraní

Jednoduché rozhraní pro lepší práci

Aby byla pro vás a vaše zaměstnance práce v zákaznické podpoře co nejjednodušší, je důležité zaměřit se na výběr pracovního nástroje a stanovit si jasná kritéria, která by měl splňovat. Jedním z kritérií je určitě jednoduché a intuitivní rozhraní. To má dopad na spokojenost a rychlost pracovníků zákaznické podpory. Vybrali jsme několik bodů, na které byste neměli zapomenout.

Práce v jednom systému

Každý má samozřejmě jiné priority a očekávání, ale určitě by se mělo jednat o systém, ve kterém můžete řešit veškeré požadavky zákazníků či klientů na jednom místě. Práce v takovém prostředí bude pro všechny mnohem efektivnější a v neposlední řadě zde veškeré emaily, agendy, záznamy či hovory snadno dohledáte.

Dobrá orientace

Dalším důležitým bodem pro snadnou práci je také dobrá orientace v daném prostředí. Program, ve kterém budete pracovat, by neměl působit zahlceně a zmateně. Složité hledání a neustálé překlikávání Vám totiž pracovní úlevu nepřinese, spíše naopak. To se časem může projevit na celkové výkonnosti. Základem je intuitivní a přehledné řešení, které se nezasekává, dává logický smysl a pracovníkům poskytuje vše, co potřebují.

Pracovní prostředí si mohu upravit

Velké plus je, když nástroj ve kterém pracujete, disponuje funkcemi libovolného přizpůsobení panelů, sloupců, různých záložek, či možností barevného rozlišení tak, aby si je mohl každý zaměstnanec individuálně upravit dle svých potřeb. Ne každému vyhovuje pouze jedno pevné pracovní prostředí, proto je určitá variabilita v tomto směru velmi žádoucí.

Rychlé a efektivní zaučení nových kolegů

Jednoduché pracovní řešení jde ruku v ruce se zaučením nových zaměstnanců/kolegů. Jistě víte že takové zaškolování je všeobecně zdlouhavý proces, který může být ve výsledku ještě zdlouhavější, pokud nováčka zahltíte několika různými programy či aplikacemi najednou. Ano, v některých případech je opravdu potřeba pracovat ve více nástrojích současně, ale pokud je to jen trochu možné, rozhodně doporučujeme jejich počet eliminovat. Ulehčíte práci nejen sobě, ale také novému kolegovi, pro kterého bude adaptace příjemnější a pro Vás školící proces o poznání jednodušší.

Pokud jste se při výběru vašeho nástroje pro zákaznickou péči řídili těmito doporučeními, určitě nešlápnete vedle. A my jsme rádi, že právě Kontakní centrum IPEX všechny uvedené prvky spojuje.

Tým IPEX a.s.