Domovská stránka » Tip č. 2 – Běžte zákazníkům naproti

Tip č. 2 – Běžte zákazníkům naproti

Denis Lacho

21 července, 2022

5 min

Blog

Tip č. 2 – Běžte zákazníkům naproti

Bežte svým zákazníkům naproti a nechte je vybrat, jak se s vámi spojí

Další náš tip, jak zlepšovat zákaznickou péči bude o možnostech komunikace, které zákazníkovi nabízíte. Ačkoli je telefonování stále nejpopulárnější způsob, jakým zákazníci komunikují, už dlouho to není jediný využívaný kanál. Z výzkumů vyplývá, že zákazníci využívají telefonní komunikaci z téměř 50 %, zbylá polovina je rozdělena mezi ostatní kanály, přičemž vedou emaily s 31 % následovány chatem s 16 %. Pro zákazníka je v současné době důležité mít možnost komunikovat tak, jak mu to vyhovuje a pokud se zákazníkem neumíme komunikovat tam, kde je mu to příjemné, riskujeme, že ho nezískáme nebo ztratíme.

Je jen na vás kolik kanálů zákazníkovi nabídnete, jisté však je, že čím více těch kanálů bude, tím spokojenější zákazník bude. Pro vás to však znamená starat se o všechny kanály najednou, a proto je nejvhodnější k tomu využít jednu aplikaci.

Buďte multikanáloví, nebo chcete-li mějte omnichannel, ale využívejte jej správně. Mít Pracovat v několika různých systémech se může brzo stát noční můrou jakéhokoli pracovníka zákaznické péče. Mít chat, webové formuláře, click-to-call, Facebook Messeneger, emaily nebo telefonii v jednom systému je totiž nejen pohodlné, ale také efektivní a tudíž i levnější.

Další tip se bude věnovat práce operátora zákaznické péče a tomu, jak ji nastavit pro práci odkudkoli.

Tým IPEX a.s.