Integrace Salesforce
IPEX

Naučili jsme CRM telefonovat

Vyzkoušejte Kontatkní centrum zdarma Podívejte se na video

Rozšíření vašeho Salesforce o telefonování a CTI okno není žádná věda. Ať víte, s kým mluvíte.

Salesforce integrace

Tato integrace vám umožní vytáčet hovory přímo ze Salesforce. Zobrazuje informace o volaném a ukládá hovor jako aktivitu přímo do CRM.

Základní funkce

  • Zobrazení informací o zákazníkovi v Salesforce již před zvednutím hovoru
  • Automatická evidence proběhlých hovorů na kartě zákazníka v Salesforce
  • Možnost okamžitého zapsání poznámky k hovoru
  • Možnost vytvoření úkolu v Salesforce během hovoru přes telefonní okno

Hlavní přínosy

  • Při 15 příchozích hovorech denně ušetří až 30 minut dohledáváním údajů v CRM.
  • Voláte přímo z notebooku, ale okno lze napojit i na stolní telefon případně i mobil.
  • Získáte lepší přehled o telefonátech zákazníků.
  • Na zákaznické lince můžete preferovat významnější zákazníky
  • Přepojíte hovory automaticky na obchodníka, který má zákazníka na starost
  • Oslovujete zákazníky jménem a ukážete jim, že jsou důležití.
  • Díky poznámkám u hovorů zvýšíte zastupitelnost obchodníků.
  • Získáte reporty, jak je vaše zákaznická linka vytížena, kteří zákazníci vás nejvíce zatěžují dotazy, jak dlouho čekali na spojení, který operátor vaší podpory je nejvýkonnější atd.

1 Příchozí hovor

Při příchozím hovoru během vyzvánění v PC automaticky vyskočí CTI okno, které zobrazuje:

  • telefonní číslo volajícího,
  • jméno a název společnosti, pokud je kontakt uveden v Salesforce,
  • pole s až 6 volitelnými informacemi dle volby uživatele, v Salesforce můžete v tomto poli volitelně zobrazovat např. typ zákazníka dle významu, obrat nebo dluh zákazníka, poslední kontakt se zákazníkem apod.

2 Automatické uložení dat o hovoru

Do Vašeho Salesforce jsou o každém příchozím a odchozím hovoru bez zásahu uživatele ukládaná data:

  • komu ve firmě zákazník volal (dozvíte se např. jak často daný zákazník volá na techn. podporu)
  • kdo z vaší firmy naposledy volal zákazníkovi
  • datum a čas telefonátu

 

3 Zápis poznámky k hovoru a uložení úkolu

 

Po přijetí hovoru je možné do otevřeného CTI okna zapisovat údaje, které se následně propíší do karty zákazníka v Salesforce. Lze zde zaznamenat informace o proběhlém hovoru formou textové poznámky. Případně si zde uživatel vytvoří úkol, který se propíše ke kontaktu v Salesforce.

Co je k tomu potřeba?

  • PC (Windows 7 a vyšší) / macOS (MAC OS X – Snow Leopard a vyšší)
  • Stabilní internetové připojení
  • Kontaktní centrum IPEX
  • Salesforce Lightning

Jak probíhá implementace služby?

Většinu zařídí IPEX, od vás potřebujeme jen běžnou konfiguraci CRM. Službu může využít každý uživatel s licencí Salesforce a stabilním internetovým připojením.

  • Instalace rozšíření do Salesforce, který doplní strukturu dat pro evidenci hovorů – zařídí partner
  • Definice 6 údajů z Salesforce a jejich identifikátorů, které má zobrazovat Salesforce okno příchozího hovoru – zařídí partner
  • Instalace virtuální ústředny a propojení ústředny s Salesforce včetně konfigurace zobrazení a vlastností CTI okna příchozího hovoru – zařídí IPEX

 

Podívejte se na video

Pokud už víte vše a ještě vám to není jasné, dost bylo řečí, podívejte se na video jak celý systém funguje.

Ve videu naleznete:

  • Jak funguje propojení CRM s Kontaktním centrem
  • Jak přijmout nebo vytočit hovor přímo s CRM
  • Jak probíhá automatická evidence proběhlých hovorů na kartě zákazníka v CRM
  • Jak zapsat poznámku k hovoru
  • Jak vytvořit úkolu v CRM během hovoru přes telefonní okno

A mnoho dalšího!

od 2 500 Kč / měsíc

Chcete vědět více?

Podívejte se do dokumentace nebo navštivte přímo naši Wiki. A pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Pojďte do toho s námi!

Špičkové technologie a maximální bezpečnost stojí za našimi službami. Tehnická podpora 24/7, vynikající dostupnost a SLA

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci