Integrace Microsoft Dynamics
IPEX

Naučili jsme CRM telefonovat

Vyzkoušejte zdarma Podívejte se na video

Napojením kontaktního centra na MS Dynamics vyřešíte základní potřeby obchodníků jako zobrazení kdo volá, možnosti zápisu události o hovoru do Dynamics včetně poznámky, možnosti rychlého založení nového kontaktu nebo leadu nebo možnosti vytočení hovoru z Dynamics.

Naučili jsme Microsoft Dynamics telefonovat

Tato integrace vám umožní vytáčet hovory přímo z CRM. Zobrazuje informace o volaném a ukládá hovor jako aktivitu přímo do CRM.

Základní funkce

  • Zobrazení informací o zákazníkovi z CRM již před zvednutím hovoru
  • Automatická evidence proběhlých hovorů na kartě zákazníka v CRM
  • Možnost okamžitého zapsání poznámky k hovoru
  • Možnost vytvoření úkolu v CRM během hovoru přes telefonní okno

Hlavní přínosy

  • Při 15 příchozích hovorech denně ušetří až 30 minut dohledáváním údajů v CRM.
  • Voláte přímo z notebooku, ale okno lze napojit i na stolní telefon případně i mobil.
  • Získáte lepší přehled o telefonátech zákazníků.
  • Na zákaznické lince můžete preferovat významnější zákazníky
  • Přepojíte hovory automaticky na obchodníka, který má zákazníka na starost
  • Oslovujete zákazníky jménem a ukážete jim, že jsou důležití.
  • Díky poznámkám u hovorů zvýšíte zastupitelnost obchodníků.
  • Získáte reporty, jak je vaše zákaznická linka vytížena, kteří zákazníci vás nejvíce zatěžují dotazy, jak dlouho čekali na spojení, který operátor vaší podpory je nejvýkonnější atd.

1 Příchozí hovor

Při příchozím hovoru během vyzvánění v PC automaticky vyskočí CTI okno, které zobrazuje:

  • telefonní číslo volajícího,
  • jméno a název společnosti, pokud je kontakt uveden v CRM,
  • pole s až 6 volitelnými informacemi z CRM dle volby uživatele, z Dynamics můžete v tomto poli volitelně zobrazovat např. typ zákazníka dle významu, obrat nebo dluh zákazníka, poslední kontakt se zákazníkem apod.

2 Automatické uložení dat o hovoru

Do Vašeho CRM jsou o každém příchozím a odchozím hovoru bez zásahu uživatele ukládaná data:

  • komu ve firmě zákazník volal (dozvíte se např. jak často daný zákazník volá na techn. podporu)
  • kdo z vaší firmy naposledy volal zákazníkovi
  • datum a čas telefonátu

 

3 Zápis poznámky k hovoru a uložení úkolu

Po přijetí hovoru je možné do otevřeného CTI okna zapisovat údaje, které se následně propíší do karty zákazníka v CRM. Lze zde zaznamenat informace o proběhlém hovoru formou textové poznámky. Případně si zde uživatel vytvoří úkol, který se propíše ke kontaktu v CRM.

Co je k tomu potřeba?

  • PC (Windows 7 a vyšší) / macOS (MAC OS X – Snow Leopard a vyšší)
  • Stabilní internetové připojení
  • Kontaktní centrum IPEX
  • Adekvátní licenční účty do svého CRM pro uživatele, kteří chtějí službu využívat
  • MS Dynamics CRM verze 2011 (on premise) a vyšší nebo cloud verze

Jak probíhá implementace služby?

Většinu zařídí IPEX, od vás potřebujeme jen běžnou konfiguraci CRM. Službu může využít každý uživatel s licencí Dynamics a stabilním internetovým připojením.

  • Instalace rozšíření do vašeho CRM, který doplní strukturu dat pro evidenci hovorů – zařídí partner
  • Definice 6 údajů z CRM a jejich identifikátorů, které má zobrazovat CRM okno příchozího hovoru – zařídí partner
  • Instalace virtuální ústředny a propojení ústředny s CRM včetně konfigurace zobrazení a vlastností CRM okna příchozího hovoru – zařídí IPEX

Podívejte se na video

Pokud už víte vše a ještě vám to není jasné, dost bylo řečí, podívejte se na video jak celý systém funguje.

Ve videu naleznete:

  • Jak funguje propojení CRM s Kontaktním centrem
  • Jak přijmout nebo vytočit hovor přímo s CRM
  • Jak probíhá automatická evidence proběhlých hovorů na kartě zákazníka v CRM
  • Jak zapsat poznámku k hovoru
  • Jak vytvořit úkolu v CRM během hovoru přes telefonní okno

A mnoho dalšího!

od 2 500 Kč / měsíc

Chcete vědět více?

Podívejte se do dokumentace nebo navštivte přímo naši Wiki. A pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Pojďte do toho s námi!

Špičkové technologie a maximální bezpečnost stojí za našimi službami. Tehnická podpora 24/7, vynikající dostupnost a SLA

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci