Integrace K2
IPEX

Volejte se zákazníky v systému K2

Vyzkoušejte Kontaktní centrum zdarma

Integrace s platformou K2. Volejte se zákazníky v systému K2 a nahraďte svoji starou fyzickou ústřednu moderním komunikačním řešením.

Integrace s K2

Základní telefonní funkce jsou integrovány do uživatelského rozhraní systému K2. Pro pracovníky oddělení zákaznické péče lze využít další doplňující aplikaci, navrženou přímo pro zjednodušení a urychlení práce se zákazníkem na telefonu

  • víte kdo vám volá, dříve než zvednete sluchátko
  • ukládá všechny hovory, které proběhnou přes ústřednu, do K2
  • otevře formulář aktivity, můžete zapsat poznámku k hovoru
  • vyhodnocení přijatých, zmeškaných, odchozích hovorů
  • můžete vytočit telefonní číslo z K2 přímo z formuláře kontaktní osoby

Při příchozím hovoru vám začne vyzvánět telefon a v K2 se otevře formulář aktivity kontaktu, který právě volá. Snadno tak zapíšete poznámku k hovoru, kterou pak máte uloženu v historii dostupnou i ostatním kolegům. Všichni tak mají přehled nad komunikací se zákazníkem

 

Co je k tomu potřeba?

  • verze K2 Gaia nebo Luna a vyšší
  • aktivní služba K2 API
  • ústředna IPEX verze 4.7 a vyšší
  • integrační konektor IPEX-K2

 

O tom jak integrace Kontaktního centra s K2 funguje se nejvíce dozvíte na záznamu z webináře.

V záznamu z se dozvíte:

  • jak přijímat hovory v K2
  • jak vytáčet hovory v K2
  • práci s aktivitami po hovoru
  • vyhodnocení hovorů
  • a mnohé další

Záznam z webinář naleznete zde.

od 1 500 Kč / měsíc

Chcete vědět více?

Podívejte se do dokumentace nebo navštivte přímo naši Wiki. A pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Pojďte do toho s námi!

Špičkové technologie a maximální bezpečnost stojí za našimi službami. Tehnická podpora 24/7, vynikající dostupnost a SLA

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci