Propojení Integromat s
IPEX

Propojení s největší integrační platformou

Vyzkoušejte zdarma

Systémy všech služeb – Propojte se ! Propojení vašeho systému s Kontaktním centrem IPEX snadno, levně a rychle

Integromat

Potřebujete rychle nastavit nějaký proces a zautomatizovat ho?  Nemá váš tým vývojářů kapacitu nebo ani vývojáře nemáte? Nezoufejte, řešení existuje a zvládne ho jistě správce vašeho IT nebo i jen trochu technicky nadaný obchodník.

Jednoduše můžete kontrolovat nějaký váš proces a vytvářet si tickety na řešení událostí. Nebo při vzniku nového ticketu automaticky dohledat doplňující informace a zapsat je do tohoto ticketu.

 

IPEX a Integromat

IPEX je v Integromatu zastoupen dvěmi aplikacemi :

 

Už dnes máme k dispozici 5 scénářů napojení na různé systémy od CRM RayNet, přes iÚčto až po platformu Shoptet. Počet scénářů rozšiřujeme a tak stále přibývají další. Všechny scénáře najdete na Integromat IPEX

 

Co můžete s Callcentrem IPEX přes Integromat dělat:

  • naimportovat hromadně nebo při jednotlivých změnách kontakty z vašeho IS, můžete pak využít funkce CTI okna s informacemi o volajícím
  • zpracovat signály z Kontaktního centra a napojit si tak notifikaci na váš firemní MS Teams/Slack/Skype/Hangouts a další
  • zachytávat informace o hovorech a zapisovat si informace o nich do svého IS

 

Jak postupovat?

  • zaregistrujte si váš účet v platformě Integromat (pro zkoušení a malý provoz je zcela zdarma)
  • vytvoříte Nový scénář
  • vyberte aplikaci pro váš IS/CRM
  • vyberte aplikaci IPEX
  • propojte datové položky mezi sebou
  • vyberte případně aplikace dalších systémů a propojte je s IPEXem
  • uložte scénář a nastavte periodu jeho spouštění

Vytváření ticketů v Kontaktním centru Helpdesk IPEX

Pomocí aplikace Helpdesk IPEX na můžete snadno zakládat ticket na základě událostí ve Vašich ostatních systémech.

Jednoduše tak můžete výsledky z formulářů GForms, Calculoid nebo jiných platforem zapsat do nového ticketu, zařadit si je do správné fronty podle předběžného automatického vyhodnocení, připsat řešiteli do interní poznámky ticketu důležité informace (zjištěné třeba z jiného Vašeho systému), nebo dokonce odeslat zákazníkovi mailem potvrzení přijetí dat z formuláře obohacené o vyžádání doplňujících informací.

Co můžete s Helpdesk IPEX přes Integromat dělat?

  • založit nový ticket
  • založit nový anonymní ticket
  • zapsat interní komentář do ticketu
  • zapsat veřejný komentář do ticketu
  • odpovědět emailem z ticketu

 

Pomůžeme vám propojit vaše prostředí s IPEXem

Vývoj řešení na míru je extrémně finančně i kapacitně náročný. Pomocí platformy Integromat vám naši implementátoři nebo partneři pomohou za rozumnou cenu a v řádu dnů zprovoznit prototyp možné integrace podle vašich požadavků. Můžete si tak rychle ověřit zda požadovaný proces splnil vaše očekávání.

Pokud by se ukázalo, že z pohledu zátěže je již provoz přes Integromat finančně nákladný, můžete zvážit investici do vývoje této integrace na zakázku nebo vlastními silami, ale máte již ověřeno že to pro vás bude mít požadovaný přínos a hodnotu.

Nejčastějším rozčarováním bývají vysoké náklady a dlouhá čekací doba na vývoj něčeho co za pár měsíců stejně potřebujete upravit a efekt úspěchu se tak rychle vytrácí. Pomocí Integromatu můžete opravdu rychle a levně prototypovat integrační procesy a tomuto problému se vyhnout.

Návod

Kromě toho naleznete detailní popis naleznete na naší Wiki.

dle typu integrace

Chcete vědět více?

Podívejte se do dokumentace nebo navštivte přímo naši Wiki. A pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Pojďte do toho s námi!

Špičkové technologie a maximální bezpečnost stojí za našimi službami. Tehnická podpora 24/7, vynikající dostupnost a SLA

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci