Integační metody
IPEX

API, REST, webhooks a mnoho dalších

Vyzkoušejte zdarma

Propojení systémů dá vaší práci novou šťávu, rychlost a více času na důležitou práci. Kontaktní centrum IPEX má jako jednu z předností velkou otevřenost k takovému propojení.

Integrace Kontaktního centra IPEX

Propojení systémů dá vaší práci novou šťávu, rychlost a více času na důležitou práci. Kontaktní centrum IPEX má jako jednu z předností velkou otevřenost k takovému propojení. Kromě již hotových integrací máte k dispozici u Kontaktního centra IPEX i obecné nízkoúrovňové propojení, které lze využít na propojení prakticky do libovolného systému.

3 Varianty

Kontaktní centrum IPEX nabízí možností integrace ve 3 různých oblastech

  • Call centrum a ústředna
  • Helpdesk a ticketovací systém
  • Contacts

1. Call centrum a ústředna

Call centrum a ústředna je srdcem Kontaktního centra IPEX. Nejvíce integrací proto nabízíme právě pro tuto část Kontaktního centra IPEX. K dispozici máme integrace jak ze strany serveru, tak ze strany klienta.

Server side integrace

Client side integrace

2. Helpdesk a ticketing

Helpdesk je další velkou součástí Kontaktního centra. Integrační možnosti jsou především přes REST API a Integromat.

Server side integrace

3. Kontakty

Obecné propojení kontaktů v Kontaktním centru IPEX s jakýmkoli systémem (ERP, CRM a pod.). Integrace je opět možná přes Integromat nebo REST API.

Server side integrace

cena dle typu integrace

Chcete vědět více?

Podívejte se do dokumentace nebo navštivte přímo naši Wiki. A pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Pojďte do toho s námi!

Špičkové technologie a maximální bezpečnost stojí za našimi službami. Tehnická podpora 24/7, vynikající dostupnost a SLA

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci