Analytika hovorů
IPEX

Posuňte znalosti o vašich zákaznících na novou úroveň. S analytickou hovorů Kontaktního centra IPEX.

Vyzkoušejte demo zdarma

Pokročilá analytika hovorů Kontaktního centra IPEX je ucelený balík analytických nástrojů pro větší kontaktní centrum. Získejte spoustu informací o vašich zákaznících ale i operátorech call centra.

Analytika hovorů

Pokročilá analytika hovorů Kontaktního centra IPEX je ucelený balík analytických nástrojů pro větší kontaktní centrum. Doplněk Analytika hovorů obsahuje nástroje pro automatické zpracování a analýzu audio nahrávek, hlavně telefonních hovorů. Obsahuje modul pro automatický převod audio nahrávek do textového formátu a nad těmito daty provádí pokročilé datové analýzy.

 

Klíčové vlastnosti

  • Automatický převod telefonních hovorů na text v reálném čase
  • 18 jazyků včetně angličtiny, češtiny, slovenštiny, polštiny a švédštiny
  • Rozpoznání tématu hovoru a klíčových slov
  • Zpracování oddělených zvukových stop
  • Vyhodnocování hovorů podle zadaných parametrů
  • Fulltextové vyhledávání v hovorech
  • Propracované uživatelské rozhraní
  • Průběžné zpřesňování přepisů pomocí uživatelských slovníků

1 Rozpoznávání nálad (sentimentu)

Automatická Analytika hovorů se dá velmi dobře využít například pro rozpoznávání pocitů a nálad volajících. Bez nutnosti poslechu nahrávky tak supervizor nebo manažer call centra rozpozná například nálady volajících v souvislosti s kampaní s novým produktem a podobně.

2 Odhalení nevhodných slov

Ať už jde o slovní výplňky (jakoby, vlastně apod.), nebo přímo o vulgarity a nevhodná slova, Analytika hovorů vás na ně upozorní, aníž byste museli všechny nahrávky poslouchat. Díky ní tak můžete věnovat více času samotné práci s agenty/operátory. Analytika hovorů také může sloužit jako nástroj pro ošetření například právních nebo regulačních rizik

3 Další možnosti a příklady použití

  • Automatizace prodejního procesu
  • Ověření marketingovýchaktivit
  • Detekce podezřelého chování
  • Sledování zmínek o konkurenci
  • Prevenci v nedokonalostí kontaktního centra
  • a mnoho dalšího

Technické parametry

  • Cloudové řešení
  • Metadata z telefonní ústředny
  • Voice-to-text řešení vyvinuté partnerem NEWTON SpeechGrid
  • Škálovatelný výkon
  • Přizpůsobitelné webové rozhraní

 

Předpoklady

  • Ústředna v4.8
  • Licence Callcentrum 2.0 nebo licence Helpdesk
  • IPEX Komunikátor
od 10 000 Kč měsíčně

Chcete vědět více?

Podívejte se do dokumentace nebo navštivte přímo naši Wiki. A pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Pojďte do toho s námi!

Špičkové technologie a maximální bezpečnost stojí za našimi službami. Tehnická podpora 24/7, vynikající dostupnost a SLA

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci