Cloudové kontaktní centrum
IPEX

Cloudové kontaktní centrum s nejlepší dostupností v České republice.

Vyzkoušejte zdarma Podívejte se na video

Integrace s nejnovějšími systémy a špičková
ifrastruktura. Podívejte se na technologie a
integrace, které vás zajímají.

Integrace a propojení

Integrace Sugar CRM

Propojení kontaktního centra IPEX a CRM systému Sugar umožňuje skloubit výhody obou nástrojů. Podívejte se jak!

Integrace Salesforce

Rozšíření vašeho Salesforce o telefonování a CTI okno není žádná věda. Ať víte, s kým mluvíte.

Integrace MS Dynamics

Napojením kontaktního centra na MS Dynamics vyřešíte základní potřeby obchodníků jako zobrazení kdo volá, možnosti zápisu události o hovoru a další

Integrace K2

Integrace s platformou K2. Volejte se zákazníky v systému K2 a nahraďte svoji starou fyzickou ústřednu moderním komunikačním řešením.

Shoptet integrace

Modul zákaznické podpory na telefonu pro eshopy na platformě Shoptet. I eshopy si nyní mohou dovolit tu nejlepší péči o své zákazníky s Kontaktním centrem IPEX.

Integrace Microsoft Teams

Příjmejte v prostředí Microsoft Teams hovory a volejte z něho na jakákoli telefonní čísla díky naší integraci. Zkrátka – pracujte v týmu ještě efektivněji

CRM Integrace

Tato integrace vám umožní vytáčet hovory přímo z CRM. Zobrazuje informace o volaném a ukládá hovor jako aktivitu přímo do CRM.

Integrační metody

Propojení systémů dá vaší práci novou šťávu, rychlost a více času na důležitou práci. Kontaktní centrum IPEX má jako jednu z předností velkou otevřenost k takovému propojení.

Integromat

Systémy všech služeb – Propojte se ! Propojení vašeho systému s Kontaktním centrem IPEX snadno, levně a rychle

Chcete vědět více o vlastnostech kontaktního centra?

Podívejte se do dokumentace nebo navštivte přímo naši Wiki. A pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Moduly a doplňky

Speech-to-Text

Rozšiřující modul Speech-to-Text pro Kontaktní centrum IPEX umožňuje jednoduchý převod řeči na text.

Text-to-Speech

Rozšiřující modul Text-to-Speech pro Kontaktní centrum IPEX umožňuje v Kontaktním centru IPEX jednoduchý převod psaného textu na mluvené slovo.

Analytika hovorů

Pokročilá analytika hovorů Kontaktního centra IPEX je ucelený balík analytických nástrojů pro větší kontaktní centrum.

Prediktivní dialer

Automatické vytáčení hovorů pro vaše callcentrum. Zvýšíte výkonost callcentra v několika málo krocích.

Voicebot

Umělá inteligence ve vašem telefonu. Nechte našeho Voicebota pracovat a ulehčete svým operátorům.

Grafické IVR

IVR aplikace bez programování umožňuje rychle řídit příchozí hovory

Pojďte do toho s námi!

Špičkové technologie a maximální bezpečnost stojí za našimi službami. Tehnická podpora 24/7, vynikající dostupnost a SLA

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333