VoIP volání a virtuální ústředna

VoIP volání představuje kvalitní a cenově výhodnou telefonii. A pokud potřebujete nahradit tradiční telefonní ústřednu, u nás dostanete virtuální ústřednu zdarma v rámci dodávky hlasové služby. U pobočkové virtuální ústředny (VoIP PBX) tak ušetříte za pořízení a správu. Voláte na 100 tisíc čísel zdarma!

VoIP volání

Voice over Internet Protocol (VoIP) – moderní způsob telefonování přes internet. VoIP kombinuje výhody volání z pevné linky a zároveň mobility. Hovory můžete provádět i přijímat jak z pevného IP telefonu, tak z notebooku nebo mobilu.

Hlasové služby komunikační platformy VOIPEX TEAM využívají technologie VoIP. V naši síti (100 tisíc čísel) jsme zavedli telefonování ve vysokém rozlišení zvuku jako první operátor v ČR.

Volání zdarma v síti VOIPEX, velmi výhodné volání na mobily (0,99 Kč/ min.) a do zahraničí. Možnost využití zahraničního čísla obsluhovaného v ČR. Vaše stávající tel. čísla přeneseme nebo vytvoříme nová. Zřízení do 24h!

Virtuální pobočková ústředna

Je součástí hlasové služby a je realizována na bázi technologie VoIP přes internetovou nebo datovou přípojku.

  • Volání zdarma mezi účastníky (volání ve firmě) a v síti VOIPEX
  • Bez nákladů na pořízení a údržbu, nezávislost na lokalitě
  • Funkce přepojování hovorů, zkrácená volba, hlasová schránka, antifraud
  • Plnohodnotná pobočková ústředna PBX
  • Ideální náhrada zastaralé telefonní ústředny.

Pokud volání využívá internetovou přípojku IPEX, garantujeme kvalitativní parametry na celé komunikační trase k zákazníkovi.

Žádost o demo platformy VOIPEX

virtuální ústředna

Výhody virtuální ústředny PBX

  • Úspora na hovorném a investicích.
  • K volání můžete použít stolní telefon, komunikátor v notebooku i chytrá zařízení – tablet a mobil.
  • On-line výpisy hovorů a částek.
  • Jednoduché nasazení telefonních hlásek
  • Pokročilá nastavení IP PBX přes web.
  • Garance dostupnosti 99,9% a možnost zálohování.
  • Virtuální ústředna nikdy nezestárne jako klasická telefonní ústředna

Zelená linka 800 a barevná čísla

Služby Barevných čísel

Barevná čísla jsou služby k pevnému volání, jež umožňují provoz telefonních čísel se speciální tarifikací.
Určíte, kdo nese náklady za uskutečněné hovory. Každé číslo je následně možné směrovat buď přímo do hlasové služby, tj. do telefonní ústředny nebo na mobilní telefonní číslo.

Výhody Zeleného čísla (800)

Číslo umožňující vašim zákazníkům a partnerům volání zdarma. Veškeré náklady nese vaše společnost. Při směrování na pevné číslo mimo síť IPEX nebo do mobilní sítě se vám účtuje poplatek za dosměrování hovoru.

Doplňkové Bílé a Modré číslo (840, 848, 810 nebo 844)

Univerzální přístupové číslo, při jehož použití nese veškeré náklady za jednotlivé hovory volající a to podle ceníku svého poskytovatele hlasových služeb. Není regionálně vázáno na lokalitu.

zahraniční telefonní čísla v ČR

Zahraniční telefonní čísla obsluhovaná z ČR

Prodáváte své výrobky nebo služby v zahraničí, ale nemáte tam „kamennou“ kancelář? Zřídíme vám zahraniční telefonní číslo, které můžete obsluhovat odkudkoliv z ČR. Váš zahraniční zákazník volá za jeho místní tarif a vy mu zpět voláte z čísla jeho země. A platíte také jen místní tarif. Pokud máte v ČR rodilého mluvčího, zákazník ani nepostřehne, že telefonuje „s cizinou“. Např. můžete mít slovenskou zákaznickou linku +421 …, kterou obsluhujete z ČR.

Technické požadavky

Pevné volání je služba na bázi IP telefonie /VoIP a k přenosu hlasu v sítích IP používá protokol SIP. Službu lze používat v kombinaci s moderní telefonní ústřednou, jež podporuje protokol SIP, ale i s telefonními ústřednami, jež jsou vybaveny tradičním telefonním rozhraním (FXS, FXO, BRI, PRI) pro připojení linek HTS, ISDN2 nebo ISDN30. V rámci služby lze například identifikovat volajícího (CLIP), zamezit identifikaci volajícího (CLIR) atd.

  • Rozhranní: ethernet/SIP TRUNK (n kanálů) • n x FXS (HTS) • n x BRI/ISDN2 • n x PRI/ISDN30
  • Kodeky  • G.711, G.729, G.722, GSM, iLBC • H.263, H.264
  • Požadavky na internetové připojení s  Kapacita 100 Kbps/kanál (hovor) symetricky • Max. zpoždění (latence): 100 ms • Kolísání zpoždění (jitter): max. 20 ms • Ztrátovost paketů: max. 1%
  • internet konektivita

vypis-hovoru-IPEX-UC

Odeslat žádost o informaci

Infolinka 844 844 000, po-pá 8-17 hod.
  • Pro rychlejší vyřízení nebo upřesnění Vašeho dotazu.
  • Nestačí vám tento prostor? Dotazy a další podklady můžete poslat také na info@ipex.cz.

Jan ApeltauerApeltauer Jan

+420 242 446 928

apeltauer(zavináč)ipex.cz

Cena virtuální pobočkové ústředny

Služba je součástí uživatelského účtu Standard nebo Byznys, viz Ceník. Cena závisí na počtu a druhu linek zapojených do ústředny.

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333