Virtuální ústředna a VoIP volání | IPEX

Virtuální ústředna

 

Virtuální ústředna s komunikátorem VOIPEX vytvoří z vaší firmy jeden propojený tým, který si volá a posílá rychlé zprávy zdarma, ať jste kdekoliv, v Praze nebo v Londýně. Každý v týmu může mít virtuální asistentku. Ta má přehled o vašem kalendáři a nedopustí, aby vás někdo rušil.
A s ústřednou VOIPEX voláte na 100 tisíc čísel zdarma!

VoIP virtuální ústředna

Virtuální ústředna VOIPEX propojí vás i vaše kolegy do firemní telefonní sítě. Každý uživatel má „pevnou“ linku se všemi jejími výhodami. Ta je zároveň „mobilní“, můžete si ji přenést kamkoliv, kde je internet. Volat můžete ze stolních IP telefonů, softwarových v notebooku (softphone) nebo v mobilu.

Vše funguje jako služba v cloudu, technicky se o ústřednu nestaráte, o její údržbu se staráme my v režimu 24/7. VoIP ústředna VOIPEX PBX je hostovaná v našem datacentru a SIP trunkem napojená do telefonní sítě. Virtuální ústředna nabízí více funkcí než tradiční hardwarová pobočková ústředna. Na rozdíl od ní ji pořídíte bez velkých investic a poměrně rychle.

Funkce IP ústředny VOIPEX

Pokud s ústřednou využijete internetovou přípojku IPEX, garantujeme kvalitativní parametry na celé komunikační trase až k vám.

IPEX komunikátor

VOIPEX messenger
a softphone

S virtuální ústřednou a komunikační licencí Komplet dostane každý uživatel zdarma VOIPEX komunikátor. Firemní messenger, který spojí váš tým i komunikaci do jedné aplikace. Funguje také jako softphone – softwarový telefon ve vašem notebooku.

VOIPEX komunikátor umí:

  • rychlé zprávy formou chatu s kolegy,
  • telefonovat po firmě i na veřejná tel. čísla,
  • on-line přehled o dostupnosti kolegů,
  • organizovat videoschůzky, …

Virtuální asistentka

Virtuální asistentka během vaší zaneprázdněnosti přesměruje hovory tam, kde si to budete přát. Buď automaticky, dle stavu kalendáře v MS Outlook a obsazenosti mobilního telefonu nebo ručně pomocí mobilní aplikace. A volajícího asistentka informuje, proč jste nedostupní.

Nejběžnější použití:

  • informace o hovoru na mobilu při příchozím hovoru na pevnou,
  • informace o schůzce s přesměrováním do hlasové schránky,
  • přesměrování na kolegu (např. o dovolené na jeden klik)
  • přepínání mezi zařízeními jedním klikem

objednávky do CRM

Zelená linka 800 a barevná čísla

Služby Barevných čísel

Výhodou barevného čísla je nezávislost na lokalitě a zároveň prezentování se pěkným číslem pevné linky.

Každé číslo je následně možné směrovat buď přímo do telefonní ústředny, call centra nebo na mobilní číslo.

Výhody Zeleného čísla (800)

Číslo umožňující vašim zákazníkům a partnerům volání zdarma. Veškeré náklady nese vaše společnost. Při směrování na pevné číslo mimo síť VOIPEX nebo do mobilní sítě se vám účtuje poplatek za dosměrování hovoru.

Bílé a Modré číslo (840, 848, 810 nebo 844)

Univerzální přístupové číslo, při jehož použití nese veškeré náklady za jednotlivé hovory volající a to podle ceníku svého poskytovatele hlasových služeb. Není vázáno na lokalitu.

zahraniční telefonní čísla v ČR

Zahraniční telefonní čísla obsluhovaná z ČR

Prodáváte své výrobky nebo služby v zahraničí, ale nemáte tam „kamennou“ kancelář? Zřídíme vám zahraniční telefonní číslo, které můžete obsluhovat odkudkoliv z ČR. Váš zahraniční zákazník volá za jeho místní tarif a vy mu zpět voláte z čísla jeho země. Pokud máte v ČR rodilého mluvčího, zákazník ani nepostřehne, že telefonuje „s cizinou“. Např. můžete mít slovenskou zákaznickou linku +421 …, kterou obsluhujete z ČR.

Odeslat žádost o informaci

Infolinka 844 844 000, po-pá 8-17 hod.
  • Pro rychlejší vyřízení nebo upřesnění Vašeho dotazu.
  • Nestačí vám tento prostor? Dotazy a další podklady můžete poslat také na info@ipex.cz.

Jan ApeltauerApeltauer Jan

+420 242 446 928

apeltauer(zavináč)ipex.cz

Cena virtuální pobočkové ústředny

Virtuální ústředna, asistentka i komunikátor je součástí licence Komplet, viz Ceník. Platí se podle počtu uživatelů.