Kontaktní centrum START

Vstupte do světa kvalitní zákaznické péče. Nastartujte to s námi!

Vyzkoušejte zdarma Podívejte se na video

Kontaktní centrum IPEX START vám pomůže nastartovat kvalitní
zákaznickou podporu ihned. Vám i vašim zákazníkům tak
umožní začít tu pravou zákaznickou zkušenost.

Výhody Kontaktního centra

Multikanálové

Bez ohledu na to, jestli je váš zákazník zvyklý telefonovat, posílat zprávy nebo chatovat, teď mu nabídneme vše.

Jednoduché a rychlé

Kontaktní centrum, se kterým se naučí procovat snadno a rychle jak pracovníci podpory, tak manažer.

Úsporné, s brzkou návratností

Díky osvědčeným praktikám dosáhnete velmi rychle žádaných úspor a náklady se tak velmi rychle vrátí zpět.

To pravé pro Vás.
Vyberte si.

Callcentrum

Chcete se zákazníky především mluvit? Tahle varianta je ta pravá. Plná telefonní komunikace nejen se zákazníky, ale i v rámci firmy. Navíc včetně videokonferenčních místností v rámci služby!

  • Telefonní komunikace

Ústředna

až pro 10 uživatelů

2 900

měsíčně

Helpdesk

Potřebujete opravdu nakopnout emailovou komunikaci nebo webový chat? Pak je to právě pro vás! Součástí je ticketovací nástroj pro přehlednou správu příchozí komunikace.

  • Správa e-mailů
  • Webchat

Helpdesk

až pro 10 uživatelů

2 900

měsíčně

Callcentrum + Helpdesk

Všechny kanály v jednom multikanálovém nástroji – telefony, e-maily, chaty pod kontrolou. Komplexní systém, který obsahuje vše pro nastartování vaší zákazické péče.

  • Telefonní komunikace
  • Správa e-mailů
  • Webchat

Ústředna
Helpdesk

až pro 10 uživatelů

4 900

měsíčně

Jde to snadno

1

Objednejte si

Vyberte si typ služby podle vašich potřeb a pošlete nám objednávku přes web nebo zatelefonujte.

2

Obdržíte testovací verzi

Do 3 dnů pro Vás připravíme a předáme Vám plně funkční službu prozatím napojenou na testovací e–mail a testovací telefonní číslo

3

Zadejte základní data

Vy si jen do systému zadáte uživatele – těm bude automatem zaslán e-mail s přístupem do systému

4

Testujte a pracujte

Můžete až 14 dnů pracovat v plném provozu (na testovacích číslech a e-mailech) a dobře se tak seznámit s naší službou

5

Podepište smlouvu

Pokud budete mít o službu zájem, podepište smlouvu, zaplaťte první měsíc a jednorázové poplatky. My pak službu napojíme na Vaše telefonní čísla a Vaše e-maily.

Nebojte se chtít víc!

Díky Kontaktnímu centru IPEX jsme se odlišili od konkurence

„Než jsme zavedli Kontaktní centrum IPEX, využívali jsme pro zákaznickou podporu pouze klasickou telefonní linku a helpdesk od zahraniční společnosti. Nebyli jsme však spokojeni ani s jedním, zvlášť podpora ze zahraničí prostě nefungovala.

Díky nástrojům od IPEXu můžeme nyní poskytovat unikátní zákaznickou službu, které ostatní logistické firmy nemají. Zároveň máme perfektní přehled nad zákaznickou podporou a pokud si nevíme rady, v IPEXu nám vždy pomohou.“

Szymon Ciahotny

majitel OlzaLogistic

Jen jedno telefonní číslo pro všechny zákazníky, ale chytrý systém za ním

„IPEX jsme oslovili proto, aby nám pomohl sjednotit firemní komunikaci. Původně jsme měli na každé pobočce vlastní telefonní číslo a vlastní telefonní ústřednu. To nám nevyhovovalo ani v řízení vztahu se zákazníky ani v možnosti správy systému.

Díky Kontaktnímu centru IPEX máme dnes centrální systém pro komunikaci se zákazníky, který pozná kdo volá, a umí chytře přepojit zákazníka na správného člověka u nás. Zároveň máme přehled o tom, jak jsou obchodníci a pracovníci podpory vytíženi.“

Michal Kalkus

projektový manažer GUMEX, spol. s r.o.

Nastartujte zákaznickou péči hned!

Je to jednoduché, tak do toho! :)

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci