Kontaktní centrum IPEX

Vylaďte svou zákaznickou péči s našimi profíky. Zdokonalíme ji společně!

Vyzkoušejte zdarma Podívejte se na video

Změna komunikace začíná změnou myšlení! Zamyslete se
společně s námi a našimi profíky, jak můžete zlepšit vztah se
svými zákazníky ještě dnes a předběhněte konkurenci.

Unikněte konkurenci

Jedinečná zkušenost profíků

S naším know-how se posunete skokově v nastavení zákaznické zkušenosti. Ďábel tkví v detailu!

Přizpůsobitelné vašim procesům

Každá společnost je jedinečná, naše kontaktní centrum vám proto vyladíme na míru.

Snadné, ale kompletní

Jednoduše pro operátory, přesto obsahuje vše co jste vždy na zákaznické podpoře potřebovali.

Varianty a ceny

Objednejte si demo!

1

Objednejte si

Vyberte si typ služby podle vašich potřeb a pošlete nám objednávku přes web nebo zatelefonujte.

2

Obdržíte demo

Připravíme standardní demo pro seznámení s našimi službami a 14 dnů můžete testovat, pokud budete mít zájem.

3

Podepíšeme smlouvu

Dohodneme si co přesně budete potřebovat a podepíšeme smlouvu.

4

Nastavení služeb

Konzultant dohodne přesné nastavení služeb na rozjezd a provede implementaci.

5

Rozvoj systému

Následně budete v rámci garantované podpory služby dále rozvíjet.

Poučte se ze zkušenosti ostatních

Spolehlivost a kontrola na prvním místě

„V čem nám ticketovací a helpdeskový nástroj od IPEXu pomohl? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.

 

Původní řešení, které jsme před nasazením Kontaktního centra IPEX měli, nesplňovalo požadavky na skutečně kvalitní zákaznickou péči. Složitá správa přístupů nebo nepřehledná práce se systémem, to byl důvod, proč jsme začali hledat jiné řešení. IPEX nám pomohl maximálně zpřehlednit a zrychlit práci se systémem pro běžné operátory a poskytnout plnou kontrolu manažerům.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty, Direct pojišťovna a.s.

Robustní systém s možností úprav

Naším požadavkem na kontaktní centrum byla především spolehlivost s možností přizpůsobení našim procesům. V IPEXu nám vyšli maximálně vstříc a jejich konzultanti nám vždy pomohou upravit systém přesně podle našich představ. I to byl jeden z rozhodujících faktorů proč jsme si vybrali IPEX jako partnera pro zákaznickou péči.

 

V Kontaktnímu centrum IPEX tak mají všichni pracovníci pomocníka pro každodenní práci. Noví pracovníci se do systému rychle zaškolí a jejich zapojení do procesů je tak o to snadnější. Naši manažeři si naopak pochvalují kontrolu nad systémem. Víme, že na IPEX se můžeme spolehnout.

Vladimir Kurfürst

Manažer projektového oddělení, Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Nastartujte zákaznickou péči hned!

Je to jednoduché, tak do toho! :)

Vyzkoušejte zdarma Objednejte si licenci