Kompletní balíčky pro řešení Vaší zákaznické podpory. Plná možnost práce z domova, rychlé nasazení a výjimečná cena. Pro neziskové projekty do konce roku 2020 zdarma.
Pro všechny projekty a firmy se zákaznickou podporou. Balíčky IPEX HOME OFFICE obsahují vše potřebné pro práci zákaznické podpory, a ještě něco navíc. Díky IPEX HOME OFFICE kompletně zpracujete příchozí hovory, emaily a chaty, vše rychle a přehledně. Navíc od nás dostáváte možnost videokonferencí a barevných čísel (8xx) nebo zahraničních čísel.
Pro větší společnosti sestavíme řešení přesně na míru.
Zvolte balíček služeb podle velikosti Vaší firmy (počet pracovníků podpory + počet ostatních pracovníků):
Balíčky jsou složeny z několika služeb pro plnou správu příchozích hovorů, emailů nebo chatů do zákaznického centra. Základním produktem je call centrum (kontaktní centrum) a ticketovací nástroj (helpdesk), který umožňuje rychlé a přehledné vyřizování požadavků zákazníků.
Nevyhovuje Vám unifikované řešení? Kontaktujte nás a sestavíme pro Vás řešení přímo na míru.
Infolinka 844 844 000
Technická podpora 515 533 333