Zákaznická péče IPEX HOME OFFICE

Postarejte se o své zákazníky z domova!

 

Kompletní balíčky pro řešení Vaší zákaznické podpory. Plná možnost práce z domova, rychlé nasazení a výjimečná cena. Pro neziskové projekty do konce roku 2020 zdarma.

Komu je produkt určen?

Pro všechny projekty a firmy se zákaznickou podporou. Balíčky IPEX HOME OFFICE obsahují vše potřebné pro práci zákaznické podpory, a ještě něco navíc. Díky IPEX HOME OFFICE kompletně zpracujete příchozí hovory, emaily a chaty, vše rychle a přehledně. Navíc od nás dostáváte možnost videokonferencí a barevných čísel (8xx) nebo zahraničních čísel.
Pro větší společnosti sestavíme řešení přesně na míru.

Základní vlastnosti

  • Pracujte z domova a starejte se přitom o své zákazníky.
  • K práci stačí běžný počítač, který nahradí telefon.
  • Přizpůsobte své pracovní návyky potřebám doby.
  • Kvalitu obsloužení budete mít plně pod kontrolou.
  • Balíček zprovozníme ihned, stávající nemusíme nahrazovat.

Balíčky IPEX HOME OFFICE

Zvolte balíček služeb podle velikosti Vaší firmy (počet pracovníků podpory + počet ostatních pracovníků):

Jak postupovat?

Zřídíme Vám plně funkční demo pro 14 dnů provozu ZDARMA.

A máte situaci opět pod kontrolou!

Obsah balíčků

Balíčky jsou složeny z několika služeb pro plnou správu příchozích hovorů, emailů nebo chatů do zákaznického centra. Základním produktem je call centrum (kontaktní centrum) a ticketovací nástroj (helpdesk), který umožňuje rychlé a přehledné vyřizování požadavků zákazníků.

  • Pracovník podpory – má nástroj pro zpracování příchozích hovorů, emailů, nebo chatů, které jsou zařazovány do fronty požadavků. Na všechny doručené požadavky (telefonem, mailem, chatem) je založen tzv. ticket, který je přiřazen volnému pracovníkovi podpory. Pro přehledný návod pracovníka podpory shlédněte video pro callcentrum i ticketing. Mezi pracovníky podpory může být zařazen supervizor, který může sledovat rychlost vyřízení požadavků a mnohé jiné statistiky. Pro lepší přehled se podívejte na videonávod supervizora pro callcentrum a ticketing.

 

  • Běžný uživatel – může komunikovat s operátory a ostatním běžnými uživateli. Zároveň může zpracovávat eskalované tickety od operátorů.

 

  • Firemní komunikátor – propojuje všechny uživatele do jednoho komunikačního kanálu, který umožňuje uživatelům vzájemně chatovat, telefonovat a sledovat dostupnost. V našem videu se o komunikátoru dozvíte více.

 

  • Telefonní čísla/série – můžete využít stávající telefonní čísla podpory, případně od nás dostanete telefonní čísla nové. Na výběr máte také možnost využít telefonní sérii (provolbu).
  • Videokonference – ve všech balíčcích je navíc možnost okamžitého setkání uživatelů mezi sebou formou videokonferencí, zároveň do videokonference můžete pozvat také zákazníky. Jak fungují videokonference nejlépe uvidíte v našem videu.

 

  • Barevná a zahraniční čísla – součástí balíčků je také možnost využití barevných čísel, tedy čísel začínajících 8xx a čísel z více než 100 zemí světa. Opět můžete využít stávající telefonní čísla případně od nás dostanete telefonní čísla nové.

 

  • Click-to-call tlačítko – v balíčku IPEX HOME OFFICE 20 a 35 je k dispozici navíc Click-to-call tlačítko, díky kterému Vám mohou zákaznici pohodlně volat přímo z webové stránky.

 

  • Wallboard – v balíčku IPEX HOME OFFICE 35 je zahrnut také produkt Wallboard, zobrazující počty vyřízených hovorů, kolik je čekajících hovorů ve frontě atd. Podporuje tak výkonost operátorů call centra. Wallboard call centra se může zobrazovat na velkoplošné TV nebo v PC operátorů.

Mám zájem o balíček IPEX HOME OFFICE

Vyberte si níže balíček nebo nám napište Váš dotaz
  • Pro rychlejší vyřízení nebo upřesnění Vašeho dotazu.
  • Nestačí vám tento prostor? Dotazy a další podklady můžete poslat také na info@ipex.cz.

Blanka LešákováLešáková Blanka

+420 242 446 938

lesakova(zavináč)ipex.cz

Řešení pro větší společnosti

Nevyhovuje Vám unifikované řešení? Kontaktujte nás a sestavíme pro Vás řešení přímo na míru.