Zvyšte využití vašeho CRM. Naučíme jej telefonovat.

Pokud máte informace o zákaznících v CRM, využijte je. Propojíme telefony s vaším CRM a umožníme jim vzájemně sdílet informace. Na začátku hovoru se dozvíte o volajícím vše podstatné ze svého CRM. To si také zapamatuje, kdy a s kým jste mluvili. A ještě naučíme vaše CRM telefonovat.

integrace CRM a telefonu

chytré okno do CRM

 

Chytré okno napoví,
s kým mluvíte

Při příchozím hovoru během vyzvánění automaticky vyskočí chytré okno, které zobrazuje:

  • telefonní číslo volajícího,
  • jméno a název společnosti, pokud je kontakt uveden v CRM,
  • pole s až 6 volitelnými informacemi z CRM dle volby uživatele,
  • můžete zobrazovat např. typ zákazníka dle významu, obrat nebo dluh zákazníka, obchodník, technik, poslední objednávka, poslední kontakt se zákazníkem apod.

Poznámky nebo úkol z hovoru do CRM

Během hovoru můžete v chytrém okně zapsat poznámky, např. o co měl zákazník zájem, v jakém množství, jak je citlivý na cenu, apod. Případně si zde vytvoříte úkol s termínem. Všechny údaje z chytrého okna jsou zaznamenány do vašeho CRM na kartu zákazníka.

obchodník a CRM

Automatická evidence hovorů v CRM

Na kartě zákazníka ve vašem CRM jsou automaticky ukládány údaje o telefonní komunikaci s vámi – jak jeho hovory k vám, tak i vaše hovory se zákazníkem. Na základě těchto dat si můžete ve vašem CRM nastavit připomínky pro vaše obchodníky tak, aby byli se zákazníkem v pravidelném kontaktu.

Click To Call – naučíme vaše CRM telefonovat

Spojte se s ostatními po kliknutí na telefonní číslo v CRM. Po prokliku se hovor vyvolá sám, na softwarovém telefonu v počítači, stolním telefonu nebo mobilním zařízení. Šetříte váš čas, nemusíte tel. číslo přepisovat z CRM do telefonu.

naučit CRM mluvit a telefonovat

Jak to funguje? S jakým CRM?

Službu „VOIPEX okno do CRM“ je možné objednat k našemu účtu Byznys. Podmínkou je využívání naší virtuální ústředny, kterou propojíme s vaším CRM. Standardně propojujeme telefonování s nejznámějšími podnikovými systémy, jako jsou Microsoft Dynamics, SalesForce, SugarCRM, ale dokážeme integrovat i s jinými CRM nebo ERP systémy, příp. podnikovými systémy vyrobenými na míru.

Odeslat žádost o informaci

Infolinka 844 844 000, po-pá 8-17 hod.
  • Pro rychlejší vyřízení nebo upřesnění Vašeho dotazu.
  • Nestačí vám tento prostor? Dotazy a další podklady můžete poslat také na info@ipex.cz.

Apeltauer Jan

Jan Apeltauer

+420 242 446 928

apeltauer(zavináč)ipex.cz

Cena služby

Služba „VOIPEX okno do CRM“ je zpoplatněna pro jednoho uživatele 300 kč/ měs a lze ji využívat s uživatelským účtem Byznys, viz Ceník

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333