Analýza zákaznické péče zdarma

 

Provedeme analýzu vaší zákaznické podpory a připravíme návrhy na její vylepšení.
Díky analýze snížíte náklady na zákaznickou péči a budete bleskově reagovat na dotazy.
Staňte se experty na zákaznickou péči!

 

 

Statistiky / Produktivita operátorů

Vyhodnocujete celkové počty hovorů zákazníků, jejich rozložení v čase, typy dotazů? Máte přehled jak rychle odpovídáte na e-maily, máte nastaveny priority pro jednotlivé typy dotazů?

Zanalyzujeme vytížení jednotlivých operátorů/pracovníku zákaznické péče. Díky lepším statistikám lze optimalizovat provoz zákaznického centra.

Integrace s databázemi zákazníků

Využíváte CRM, ERP nebo jiný systém pro evidenci zákazníků a jejich nákupů? A máte jej propojený s příjmem příchozích hovorů nebo e-mailových dotazů?

Rychle dostupné informace o zákazníkovi a jeho historii komunikace zefektivňuje práci zákaznické podpory. Prozkoumáme možnosti propojení komunikačních nástrojů s vašimi interními databázemi zákazníků.

helpdesk

CRM pomáhá obchodníkům

Automatizace a samoobsluha

Mailové požadavky zákazníků mohou být automaticky tříděny např. podle klíčových slov (např. objednávky, reklamace, fakturace,…), mailové adresy odesílatele, … Automat dokáže zákazníkům také odpovídat. V rámci analýzy vám můžeme navrhnout možnosti automatizace.

Využíváte hlasovou samoobsluhu? Lze ji využít např. pro zjištění doručení balíku z eshopu. Navržením možností samoobsluhy ušetříte čas vašim zaměstnancům, který využijí na jiné produktivní činnosti.

 

Hodnocení spokojenosti

Zjistíme zda a jak se ptáte zákazníku na spokojenost s vyřízením jejich telefonních nebo mailových dotazů. Pokud na svém webu využíváte chat, i zde lze měřit a vyhodnocovat spokojenost.

Navrhneme jak nastavit hodnocení hovoru, e-mailu nebo web-chatu tak, abyste mohli zlepšovat celkové Net Promoter Score (NPS) firmy.

helpdesk spokojenost

Jak probíhá analýza zdarma

1/ úvodní videohovor našich specialistů s vámi

2/ schůzka u vás a prozkoumání procesů, jak vyřizujete dotazy zákazníků

3/ vyhotovení analýzy zákaznické péče s návrhy na zlepšení

Máme zájem o analýzu zákaznické péče

Infolinka 844 844 000, po-pá 8-17 hod.
  • Pro rychlejší vyřízení nebo upřesnění Vašeho dotazu.
  • Nestačí vám tento prostor? Dotazy a další podklady můžete poslat také na info@ipex.cz.

Marek Červenka

+420 575 750 920

cervenka(zavináč)ipex.cz

Cena služby

analýza je vyhotovena zdarma