Zelená vaší zákaznické péči

 

Zajistíme, aby se vám zákazníci vždy dovolali, žádný jejich email nezapadl, z webového chatu jste byli schopni zaevidovat požadavek na cokoliv.

 

Budete mít historii komunikace, nahrávky, statistiky, reporty. Všechna zákaznická přání vyřídíte z jednoho nástroje ve svém webovém prohlížeči. Komunikaci propojíme s daty z vaší databáze zákazníků přes API nebo přes náš konektor.

CHYTŘE A EFEKTIVNĚ

Ticketing pro váš helpdesk

Ticketing sbírá požadavky z chatu, e-mailu, telefonu, webových formulářů, … Ty pak může vyřizovat více lidí v jednom vlákně s historii komunikace.

Vše o službě

CHYTŘE V TÝMU

Volání a virtuální ústředna

Spolehlivě se spojíte se svými kolegy a obchodními partnery ve všech pevných a mobilních sítích. ……………….

Vše o službě

CHYTŘE SE ZÁKAZNÍKY

kontaktni

Kontaktní call centrum

Aplikace call centra zajistí prvotřídní zákaznickou podporu. Ve spojení se zákaznickým CRM nebo podnikovým ERP dokáže divy.………..

Vše o službě

internet bez výpadku

Internet bez výpadku

Bez internetu nelze efektivně pracovat. Robustní internetové připojení se zálohou vás nikdy nezklame.
………

Vše o službě

iPad_videokonference_VOIPEX

Videokonference

Setkávat se s kolegy je klíčem k plnění firemních cílů. Videokonference je skvělý nástroj jak toho dosáhnout, aniž by vám vznikly náklady na cestování.
.

Vše o službě

integrace

Integrace volání s CRM

Váš obchodník se nebude muset zdržovat s ručním zadáváním dat o komunikaci se zákazníkem. Integrace s CRM mu umožní plně se soustředit na obchodní příležitosti.

Vše o službě