VOIPEX Operátorská platforma 7. generace

Operátorská platforma VOIPEX ISP je unikátní softwarově-hardwarové řešení pro poskytovatele služeb TSP/ISP . Těm umožňuje snadno a rychle do své nabídky zavádět služby hlasové komunikace i prostřednictvím mobilních zařízení a služby sjednocených komunikací.

Výhody nasazení platformy VOIPEX

  • Partner se stává virtuálním mobilním operátorem
  • Partner získává bezkonkurenční řešení pro firemní sektor
  • Partner získává novou příležitost k rozvoji svých příjmů
  • Partner získává přístup k našim odborným znalostem a schopnostem

 

  • Platforma řeší plnou konvergenci pevných a mobilních sítí
  • Služby jsou vyladěné, integrované a vysoce konkurenceschopné
  • Služby jsou poskytovány v režimu prepaid a postpaid

 

Struktura platformy VOIPEX

Hlavní role platformy spočívá v zajištění komunikace a integrace. Platforma obsahuje celou řadu specializovaných komunikačních modulů, které jsou podporovány moduly servisními. Tvoří jeden vyvážený funkční celek intenzívně komunikující s okolním světem, který je důsledně integrován se spolupracujícími systémy.

 

 Komunikace a integrace

  • Zařízení uživatelů – Partner prostřednictvím platformy poskytuje služby svým zákazníkům. Ti k poskytovaným službám přistupují ze svých stávajících počítačů, mobilních telefonů nebo tabletů po nainstalování příslušné aplikace (tzv. komunikátoru, který se dodává v rámci platformy), nebo prostřednictvím existujících pobočkových ústředen, VOIP telefonů, videokonferenčních zařízení apod.
  • Telekomunikační trunky – Platforma je připojena pomocí SIP trunků do všech pevných i mobilních sítí. Tyto trunky jsou nedílnou součástí platformy. V rámci trunků jsou partnerovi přidělena pevná, mobilní i barevná čísla (0800), na než lze přenášet i stávající čísla.
  • Systémy partnera – Platformu lze velmi snadno integrovat do všech standardních systémů, jež partner využívá, i do systémů, které byly pro partnera či partnerem vytvořeny na míru.

 

Žádost o demo a konzultaci ZDARMA

 

Popis komunikačních modulů

  • SIP účty = Telefonní služby pro domácnosti a SOHO – Modul zajišťuje provoz samostatných SIP účtů pro telefonování prostřednictvím standardu VoIP.  Součástí služby je možnost přesměrování hovorů a hlasová schránka.
  • SIP trunk = Telefonní služby pro firmy – Tento modul umožňuje připojení stávající telefonní ústředny podnikového zákazníka. Prostřednictvím adaptérů lze službu předávat i na klasická telekomunikační rozhraní HTS, ISDN2 a ISDN30.
  • SIM karty = Mobilní služby pro domácnosti i firmy – Klasické mobilní služby. Ke službě lze objednávat datové tarify, roaming a další běžné služby.
  • PBX účty = Pobočkové ústředny – Klasická telefonní ústředna, jak ji všichni znají, ovšem obohacená o řadu moderních funkcí. Lze ji instalovat klasicky u zákazníka nebo ji lze dodat jako virtuální řešení. Modul podporuje pokročilé směrování hovorů, zkrácené volby (klapky), IVR, záznam hovorů, call centrum a stovky dalších funkcí.
  • UC účty = Sjednocené komunikace a podpora spolupráce – Moderní komunikační systém, který do kontextu realizovaných komunikací zapojuje veškeré komunikační kanály, tj. telefonování přes pevné a mobilní sítě, rychlé zprávy (instant messaging), krátké textové zprávy (SMS) a elektronickou poštu.

call-centrum-pauzy

Panel agenta

Panel agenta umožňuje :

  • registraci agenta k frontám
  • nastavení pauzy agenta
  • zobrazení zmeškaných hovorů
  • vytočení zmeškaného hovoru (ostatním agentům je v signalizováno, zda a kdo daný hovor řeší)
  • označení hovoru jako vyřešeného (signalizace ostatním agentům)

Seznam zmeškaných hovorů :

Pokud volající zavolá opakovaně, je zobrazen pouze nejstarší nevyřízený hovor. Nemůže tak vzniknout situace, aby mu dva agenti v jednu chvíli volali zpět.

Obchodní model

Operátorská komunikační platforma VOIPEX ISP je v zájmu velmi vysoké dostupnosti a kapacitní rozšiřitelnosti provozována v cloudu. Obchodní model je velmi jednoduchý — partner nekupuje žádnou infrastrukturu, ale pouze služby, a to ve skutečném objemu využití. Stručně řečeno: za SIP a/nebo SIM modul platí partner paušál s neomezeným počtem SIP a SIM účtů a k tomuto paušálu poplatky za SIM karty, PBX či UC účty a k nim sazbu za provolané minuty, SMS a data.

 

 

Komu je operátorská platforma určena

Komunikační platforma je určena zejména poskytovatelům připojení k internetu (ISP) a poskytovatelům telefonních služeb (TSP), kteří hledají komplexní řešení pro poskytování hlasových služeb (prostřednictvím protokolu IP), mobilních služeb, telefonních ústředen a služeb sjednocených komunikací svým koncovým zákazníkům, tj. domácnostem a podnikům všech velikostí.

Reference: Nejvyužívanější řešení v ČR

Komunikační platformu VOIPEX ISP si vybralo již více než 300 českých ISP/TSP, což je přes 50 % trhu. Jde tak o nejprověřenější velkoobchodní řešení svého druhu v České republice. Ve své sedmé generaci platforma skýtá nedostižné portfolio komunikačních služeb, jež uspokojí i nejnáročnější klientelu.

 

Jaké nové příležitosti platforma přináší?

Poskytování mobilních služeb – Ty může partner začlenit do svého stávajícího portfolia a začít nabízet služby Quadruple Play a definitivně tak zákazníka odříznout od nabídek velkých operátorů.

Poskytování komunikačních služeb pro firemní klienty a organizace – V této oblasti může partner nabídnout cenově výhodné komunikační služby a především bezkonkurenční řešení sjednocených komunikací, KOMUNIKAČNÍ PLATFORMU VOIPEX, která integruje stávající informační systémy zákazníka se všemi telekomunikačními kanály (s pevnými a mobilními telefony, elektronickou poštou a s moderními kanály sjednocených komunikací, tj. například se systémy interaktivní výměny zpráv „IM“ a se sdílenou plochou). Zajišťuje komunikaci se systémy dodavatelů a zákazníků a zprostředkovává poskytování těchto služeb do všech zařízení a aplikací provozovaných uživateli.

Marek Mikuš

+420 544 528 922

marek.mikus@ipex.cz

Zaujali jsme vás?

Pošlete nám nezávaznou poptávku a my se vám ozveme zpátky.

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333