VOIPEX Operátorská platforma 8. generace

Operátorská platforma VOIPEX ISP je unikátní cloudové řešení pro poskytovatele služeb TSP/ISP . Těm umožňuje snadno a rychle do své nabídky zavádět služby hlasové komunikace i prostřednictvím mobilních zařízení a služby sjednocených komunikací.

Výhody nasazení platformy VOIPEX a obchodní model

  • Partner se stává hlasovým operátorem na technologii VoIP
  • Partner se stává virtuálním mobilním operátorem – MVNO
  • Partner získává bezkonkurenční řešení pro firemní sektor
  • Partner získává novou příležitost k rozvoji svých příjmů
  • Partner získává přístup k našim odborným znalostem a schopnostem
  • Služby jsou vyladěné, integrované a vysoce konkurenceschopné

 

  • Operátorská komunikační platforma VOIPEX ISP je v zájmu velmi vysoké dostupnosti a kapacitní rozšiřitelnosti provozována v CLOUDU. Obchodní model je velmi jednoduchý — partner nekupuje žádnou infrastrukturu, ale pouze služby, a to ve skutečném objemu využití.

Struktura platformy VOIPEX

Hlavní role platformy spočívá v zajištění komunikace a integrace. Platforma obsahuje celou řadu specializovaných komunikačních modulů, které jsou podporovány moduly servisními. Tvoří jeden vyvážený funkční celek intenzívně komunikující s okolním světem, který je důsledně integrován se spolupracujícími systémy.

 

 Komunikace a integrace

  • Zařízení uživatelů – Partner prostřednictvím platformy poskytuje služby svým zákazníkům. Ti k poskytovaným službám přistupují ze svých stávajících počítačů, mobilních telefonů nebo tabletů po nainstalování příslušné mobilní aplikace nebo prostřednictvím existujících pobočkových ústředen, VoIP telefonů, videokonferenčních zařízení apod.
  • Telekomunikační trunky – Platforma je připojena pomocí SIP konektorů (trunků) do všech pevných i mobilních sítí. Tyto trunky jsou nedílnou součástí platformy. V rámci trunků jsou partnerovi přidělena pevná, mobilní i barevná čísla (800), samozřejmostí je možnost přenosu existujících čísel.
  • Systémy partnera – Platformu lze velmi snadno integrovat do všech standardních systémů, jež partner využívá, i do systémů, které byly pro partnera / partnerem vytvořeny na míru.

Popis komunikačních modulů

  • SIP účty = Telefonní služby pro domácnosti a SOHO – Modul zajišťuje provoz samostatných SIP účtů pro telefonování prostřednictvím standardu VoIP.  Tento modul nezahrnuje funkce pobočkové ústředny, a proto je tato služba vhodná jako náhrada klasických telefonních linek. Součástí služby je možnost přesměrování hovorů a hlasová schránka. Službu lze využít prostřednictvím VoIP telefonů libovolných typů. Pomocí VoIP adaptéru lze rovněž připojit stávající stolní telefon.
  • SIP konektory = Telefonní služby pro firmy – Tento modul umožňuje připojení stávající telefonní ústředny podnikového zákazníka SIP trunkem. Prostřednictvím adaptérů lze službu předávat i na klasická telekomunikační rozhraní HTS, ISDN2 a ISDN30.
  • PBX účty = Pobočkové ústředny – Klasická telefonní ústředna, jak ji všichni znají, ovšem obohacená o řadu moderních funkcí. Lze ji instalovat klasicky u zákazníka nebo ji lze dodat jako virtuální řešení. Modul podporuje pokročilé směrování hovorů, zkrácené volby (klapky), IVR, záznam hovorů, call centrum a stovky dalších funkcí.
  • SIM karty = Mobilní služby pro domácnosti i firmy – Klasické mobilní služby. Ke službě lze objednávat datové tarify, roaming a další běžné služby.
  • UC účty = Sjednocené komunikace a podpora „kolaborace“ – Moderní systém, který do kontextu realizovaných komunikací zapojuje další komunikační kanály, tj. telefonování přes pevné a mobilní sítě, rychlé zprávy (instant messaging), krátké textové zprávy (SMS) a elektronickou poštu. Dále prostřednictvím signalizace stavu uživatele (tzv. prezence) směruje komunikaci do kanálu, který je pro daného uživatele v daném momentu nejvýhodnější a na zařízení, které právě používá.

Komu je operátorská platforma určena

Komunikační platforma je určena zejména poskytovatelům připojení k internetu (ISP) a poskytovatelům telefonních služeb (TSP), kteří hledají komplexní řešení pro poskytování hlasových služeb (prostřednictvím protokolu IP), mobilních služeb, telefonních ústředen a služeb sjednocených komunikací svým koncovým zákazníkům, tj. domácnostem a podnikům všech velikostí.

Reference: Nejvyužívanější řešení v ČR

Komunikační platformu VOIPEX ISP si od roku 2006 vybralo již více než 350 českých ISP/TSP, což je přes 55 % trhu. Jde tak o nejprověřenější velkoobchodní řešení svého druhu v České republice.

Jaké nové příležitosti platforma přináší?

VoIP služby

Osmá generace zajišťuje plné řešení problematiky poskytování služeb VoIP domácnostem a menším podnikům, účtování nákladů na hovorné (billing) v řezimu předplacené služby (prepaid) a „na fakturu“ (postpaid), správu ceníků / tarifů s volnými jednotkami, webové rozhraní pro administrátory a koncové zákazníky, víceúrovňový systém ochrany před podvodným voláním (antifraud) apod.

Mobilní služby

Platforma také umožňuje stát se okamžitě virtuálním mobilním operátorem a v plném souladu s veškerými platnými předpisy začít svým zákazníkům nabízet SIM pro hlasové i datové služby.

Martin Kárný

+420 544 528 915

karny(zavináč)ipex.cz

Zaujali jsme vás?

Pošlete nám nezávaznou poptávku a my se vám ozveme zpátky.

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333