
Pozvánka na meetup – docker kontejnery do cloudu + dockerizace Asterisku
Zveme vás na docker meetup 9.3. v 18h do Impact Hubu Brno: nasazení docker kontejnerů do cloudu + praktické zkušenosti s dockerizací Asterisku.
Zveme vás na docker meetup 9.3. v 18h do Impact Hubu Brno: nasazení docker kontejnerů do cloudu + praktické zkušenosti s dockerizací Asterisku.
Salesforce.com, jeden z největších dodavatelů CRM systémů, uspořádal 27. 1. v Praze zákaznické setkání na téma „Jak správně strukturovat obchod v B2B“. IPEX prezentoval integraci volání s CRM.
Jste uživatelem virtuální ústředny IPEX iPBX a měli byste zájem nastavovat parametry ústředny vlastními silami?
Děkujeme Vám za důvěru a těšíme se na spolupráci v roce 2016. Přejeme příjemné prožití vánočních svátků a do nového roku hodně zdraví, štěstí a ať se Vám splní všechny Vaše sny.
V minulém týdnu se naše internetová síť stala terčem velmi silných a sofistikovaných útoků DoS/DDoS. Situaci se nám postupně podařilo zvládnout a tyto útoky eliminovat.
Jsme první! Odborná porota časopisu Computerworld udělila našemu cloudovému řešení call centra VOIPEX TEAM 1. místo v kategorii „komunikační řešení“ soutěže IT produkt 2015.
Naše řešení call centra VOIPEX TEAM ve verzi 3.2.2 ocenili hodnotitelé časopisu Computerworld udělením titulu „finalista IT produkt 2015“ v kategorii komunikační produkty.
Víte, kteří zákazníci volají do vaší firmy nejčastěji? Nebo naopak komu nejčastěji volají vaši obchodníci? Nová funkce call centra VOIPEX TEAM vám to ukáže.
Nejen supervizor, ale i telefonní operátor call centra může mít přehled, jak jsou aktuálně odbavovány příchozí hovory na zákaznické lince.
Všichni, kdo se zajímají o vývoj českých telekomunikací, se sešli na odborné konferenci „Kam kráčí telekomunikační sítě 2015“. Konala se 3. 9. 2015 v Plzni a my jsme se stali jejím partnerem. Na našem stánku jsme prozradili „Kam kráčí IPEX“. Prezentovali jsme informace o komunikační platformě VOIPEX TEAM, Operátorské platformě pro poskytování hlasových a mobilních služeb a novinkách v partnerské síti MOBIL21.
Infolinka 844 844 000
Technická podpora 515 533 333