Novinky

IT produkt 2015 – call centrum s WebRTC finalistou

Datum: 30.10.2015

Naše řešení call centra VOIPEX TEAM ve verzi 3.2.2 ocenili hodnotitelé časopisu Computerworld udělením titulu „finalista IT produkt 2015“ v kategorii komunikační produkty.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

call centrum přehled hovorů

Mějte přehled, s kterými zákazníky voláte nejčastěji

Datum: 26.10.2015

Víte, kteří zákazníci volají do vaší firmy nejčastěji? Nebo naopak komu nejčastěji volají vaši obchodníci? Nová funkce call centra VOIPEX TEAM vám to ukáže.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

wallboard call centra

Wallboard call centra – přehled i pro operátory

Datum: 22.09.2015

Nejen supervizor, ale i telefonní operátor call centra může mít přehled, jak jsou aktuálně odbavovány příchozí hovory na zákaznické lince.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Kam kráčí telekomunikační sítě

Datum: 24.08.2015

Všichni, kdo se zajímají o vývoj českých telekomunikací, se sešli na odborné konferenci „Kam kráčí telekomunikační sítě 2015“. Konala se 3. 9. 2015 v Plzni a my jsme se stali jejím partnerem. Na našem stánku jsme prozradili „Kam kráčí IPEX“. Prezentovali jsme informace o komunikační platformě VOIPEX TEAM, Operátorské platformě pro poskytování hlasových a mobilních služeb a novinkách v partnerské síti MOBIL21.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

snidane IPEX Zlín

Nově snídaně s IPEXem z Baťovy vily ve Zlíně

Datum: 31.07.2015

Velmi nás těší pozitivní ohlasy na naše snídaně v Praze a Brně. Abychom živé ukázky „chytré komunikace“ zprostředkovali dalším zájemcům, začali jsme nově organizovat snídaně s IPEXem ve Zlíně. Již na první snídani 30.7.2015 nás fascinovalo nádherné prostředí Baťovy vily.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Konference MikroEXPO

Datum: 16.07.2015

Ani letos jsme nemohli chybět na mezinárodní konferenci MikroEXPO, která se konala 15.7.2015 v Uherském Hradišti.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

virtuální call centrum

Nová funkce kontaktního call centra – statistiky pauz

Datum: 18.06.2015

Využíváte kontaktní call centrum VOIPEX Team? Potom by pro Vás mohla být užitečná nová funkce „statistiky pauz“. V rámci upgradu virtuální ústředny iPBX na verzi 3.1.12 byla naším vývojovým týmem doplněna nová funkcionalita: reporty zobrazující informace o tom jak často a dlouho využívali agenti pauzy.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Partnerské setkání s velkoobchodními zákazníky

Datum: 09.06.2015

Dne 11.6. 2015 proběhlo u Příbrami setkání s velkoobchodními partnery, jehož se kromě zástupců společnosti IPEX účastnily i společnosti PCV Computers, GRANDSTREAM, TP-LINK a další.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

IPEX na NAVISYS 2:Day

Datum: 09.06.2015

Na semináři NAVISYS 2:Day jsme představili unikátní propojení CRM systému s naším komunikačním nástrojem VOIPEX team. Seminář pořádal dodavatel CRM Microsoft Dynamics, společnost Navisys s.r.o. na zámku Valeč 11 – 12. 6. 2015.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

IPEX vydal výroční zprávu za r. 2014

Datum: 11.05.2015

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací