
Umíte v Salesforce telefonovat? Naučíme vás to.
Využíváte k evidenci zákazníků Salesforce? A víte, že je možné do Salesforce ukládat záznamy o telefonátech? I z něj přímo telefonovat?
Využíváte k evidenci zákazníků Salesforce? A víte, že je možné do Salesforce ukládat záznamy o telefonátech? I z něj přímo telefonovat?
Chcete vidět, jak používat VOIPEX komunikátor na telefonování a přepojování hovorů? Nebo jak fungují panely CC pro zákaznickou linku? Zveme vás na webinář 29.1. ve 14h.
Děkujeme vám za dosavadní přízeň a přejeme pohodové vyplutí do nového roku!
Budeme rádi, když s námi i v příštím roce poplujete na vlnách zákaznické péče.
Chcete poskytovat perfektní zákaznickou péči ve vaší firmě? Nabízíme vám inspiraci. Zkušenosti firmy Onio s tím, jak pečují o zákazníky a co je nejvíc zajímá. A jaké nástroje používají na zákaznické lince, pro vyřizování mailu nebo webového chatu. Zveme vás na inspirativní workshop „Zaostřeno na zákaznickou péči“ 3.řijna od 9:00 do 11:00 v Brně.
Petr Šnobelt vás seznámí se základními vlastnostmi stále více populární technologie GraphQL. Popíše zkušenosti s praktickým nasazením této technologie v produktu chytré telefonní ústředny iPBX společnosti IPEX a.s. Zveme Vás v úterý 6.2.2018 od 18:00 do Impact Hub Brno, Cyrilská 7, Brno.
Už pár měsíců funguje pro naše zákazníky Centrum zákaznické podpory. Tým nadšených pečovatelů, kteří jsou neustále připraveni řešit vaše dotazy a přání.
Děkujeme za skvělý rok 2017 a spolu s Vámi se těšíme na ten nový.
Zveme Vás na business snídani, kde se můžete inspirovat jak lépe pečovat o zákazníky. Na příběhu eshopu Svet-svitidel.cz se dozvíte, jak se podařilo změnit fungování zákaznického centra.
IT odborníci z celého světa v žebříčku Gartner Peer Insights ohodnotili naše videokonferenční řešení jako nejkvalitnější na celém světě. Naše videokonference postavená na technologii Zoom získala hodnocení 4,8 z 5.
Zveme vás na inspirativní workshop „Halóóó, tady zákazník“ 15. června do Prahy. Jiří Benedikt z PricewaterhouseCoopers vám poradí jak využít informace ze zákaznické linky jako impuls pro rozvoj produktu. Anna Bláhová, vedoucí týmu zákaznické péče v Zonky, se podělí o zkušenost, jak tvoří Zonky komunitu.
Infolinka 844 844 000
Technická podpora 515 533 333