Novinky

Marek Červenka a Jakub Konečný

IPEX vítěz soutěže IT produktu roku 2020 časopisu Computerworld

Datum: 17.03.2021

Loni jste si mohli přečíst o novince v našem Kontaktním centru IPEX – Grafickém IVR. Rádi se pochlubíme tím, že s tímto modulem jsme získali ocenění IT produkt roku časopisu Computerworld.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

PF2021

Datum: 31.12.2020

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

AI v kontaktních centrech – sestřih konference

Datum: 24.11.2020

Konference o umělé inteligenci v kontakních centrech přilákala skutečně nebývalé množství účastníků. Pokud jste ji však nestihli, přinášíme vám možnost podívat se alespoň na její sestřih.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Záznamy z web konferencí o zákaznické péči

Datum: 15.10.2020

Pokud jste nestihli naše poslední webové konference, určitě si nenechte ujít sestřih těch nejzajímavějších momentů. Ať už šlo o konferenci „A DOST!“, kde jsem se věnovali největším nešvarům v zákaznické péči, nebo „Proč nefungují systémy zákaznické péče?“ kde jsme hledali nejlepší praktiky pro e-shopy, určitě šlo o nadmíru zajímavé akce.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Mezinárodní konference CallCenter – pozvánka

Datum: 10.09.2020

Přijďte se podívat na první ročník mezinárodní konferenci pro kontaktní centra – Konference CC. Již 15.9. v Praze. Navíc pro zákazníky IPEX speciální sleva!

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Pozvánka na webkonferenci pro e-shopy – Proč nefungují systémy zákaznické péče?

Datum: 15.07.2020

Přijďte se podívat na webovou konferenci na zákaznické péče v e-commerce. Hodinová konference se koná ve středu 22.7. od 14 hodin. V čem dělá většina eshopů chybu? A co udělat proto, abyste neopakovali chyby ostatních? O tématu budou hovořit David Seibert, Tomáš Poucha, Tereza Přibylová a Jan Šporik.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Pozvánka na webinář – Zákaznická péče z domova

Datum: 27.04.2020

Zveme vás na webinář na téma Zákaznické péče z domova, který proběhne ve čtvrtek 30. dubna v 10 hodin. Hodiný webinář Vám přinese informace o nejnovějších trendech v oblasti home office a zákaznické péče. Podělíme se s Vámi o a zkušenosti o tom, jak nastavit, řídit a vyhodnovovat zákaznickou péči. Kromě toho předvedeme praktické ukázky z […]

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

IPEX na Reshoperu 2020

Datum: 23.01.2020

Zastavte se za námi na Reshoperu v Praze 30.1.2020. Na našem stánku si budete moci zkusit jaká je práce operátora helpdesku nebo zákaznické linky. Ukážeme nejnovější trendy, jak lze obsloužit zákaznické požadavky z různých komunikačních kanálů … e-maily, web-chaty, telefonáty, webové formuláře, FB Messenger. Vše jednoduše a přehledně v jednom nástroji.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Datum: 19.12.2019

Děkujeme Vám za skvělý rok 2019!
Ať Vás štěstí a pohoda Vánoc provází po celý rok 2020.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Pozvánka na meetup VoIP´s Not Dead: Od frontendu po infrastrukturu

Datum: 02.12.2019

Unavení teorií? Přijďte na náš meetup VoIP´s Not Dead: Od frontendu po infrastrukturu (a ještě dál)

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací