Novinky

Jak tvoří Zonky komunitu? Dozvíte se na workshopu „Halóóó, tady zákazník“ 15.6. v Praze

Datum: 23.05.2017

Zveme vás na inspirativní workshop „Halóóó, tady zákazník“ 15. června do Prahy. Jiří Benedikt z PricewaterhouseCoopers vám poradí jak využít informace ze zákaznické linky jako impuls pro rozvoj produktu. Anna Bláhová, vedoucí týmu zákaznické péče v Zonky, se podělí o zkušenost, jak tvoří Zonky komunitu.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Hodnocení spokojenosti s obsluhou na zákaznické lince

Datum: 15.05.2017

V kontaktním call centru VOIPEX máte možnost využívat hodnocení hovorů zákazníkem.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

IPEX 25 let výročí

25 let cesty k oblakům

Datum: 10.04.2017

Před 25 lety, když IPEX vznikl, o cestě k oblakům jsme jen snili. Za tu dobu jsme urazili kus cesty, zdolali mnoho vrcholů i údolí.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

„Halóóó, tady zákazník“ – v dubnu opět v Brně

Datum: 31.03.2017

Půldenní workshop „Halóóó, tady zákazník“ pořádáme zdarma 12. dubna 2017 v Brně v inspirativním prostředí Technologického parku. Zveme vás.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

sjednocena komunikace veletrh

Inspirovali jsme se nápady ze světa

Datum: 15.02.2017

Minulý týden jsme se byli podívat, kam se ubírá svět komunikačních technologií a jejich využití. V Amsterdamu na veletrhu ISE 2017 (Integrated Systems Europe).

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Krásné Vánoce a úspěšný rok 2017

Datum: 21.12.2016

Děkujeme zákazníkům, partnerům i dodavatelům za spolupráci! Přejeme vám také krásné Vánoce a úspěšný nový rok 2017 plný radosti a zdraví.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Workshop „Halóóó, tady zákazník“ i v Brně

Datum: 09.11.2016

Po úspěchu workshopu „Halóóó, tady zákazník“ v Praze jej 23.11.2016 organizujeme v Brně v Technologickém parku. Srdečně vás zveme. Můžete se těšit na případovou studii kontaktního centra z úst ředitele Aukro.cz.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

péče o zákazníka na telefonu

Halóóó, tady zákazník – pozvánka na workshop

Datum: 14.09.2016

Víte, jak se cítí zákazník, který volá do vaší firmy? Dovolá se tomu správnému člověku? Pomyslí si po hovoru, to je ale příjemná obsluha?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Letní škola IT pro holky v Brně

Datum: 26.07.2016

Czechitas, holky v IT, pořádají 8.8. – 12.8.2016 Letní školu IT 2016 v Brně. Je určena pro holky ze středních škol.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

produkt manažer volné místo

Hledáme produkt manažera komunikačního řešení

Datum: 02.06.2016

Máte zkušenosti produktového manažera v oblasti IT a hledáte nové výzvy? Nabízíme možnost podílet se na rozvoji unikátního komunikačního produktu pro světový trh.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333