Novinky

workshop zákaznická péče

Zaostřeno na zákaznickou péči – workshop 11.10. v Brně

Datum: 17.09.2018

Chcete poskytovat perfektní zákaznickou péči ve vaší firmě? Nabízíme vám inspiraci. Zkušenosti firmy Onio s tím, jak pečují o zákazníky a co je nejvíc zajímá. A jaké nástroje používají na zákaznické lince, pro vyřizování mailu nebo webového chatu. Zveme vás na inspirativní workshop „Zaostřeno na zákaznickou péči“ 3.řijna od 9:00 do 11:00 v Brně.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Realtime dashboard s GraphQL

Meetup: Realtime dashboard s pomocí GraphQL

Datum: 15.01.2018

Petr Šnobelt vás seznámí se základními vlastnostmi stále více populární technologie GraphQL. Popíše zkušenosti s praktickým nasazením této technologie v produktu chytré telefonní ústředny iPBX společnosti IPEX a.s. Zveme Vás v úterý 6.2.2018 od 18:00 do Impact Hub Brno, Cyrilská 7, Brno.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Centrum zákaznické podpory

Datum: 18.12.2017

Už pár měsíců funguje pro naše zákazníky Centrum zákaznické podpory. Tým nadšených pečovatelů, kteří jsou neustále připraveni řešit vaše dotazy a přání.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Děkujeme a spolu s Vámi se těšíme na 2018

Datum: 15.12.2017

Děkujeme za skvělý rok 2017 a spolu s Vámi se těšíme na ten nový.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

snidane IPEX

Zákaznická podpora eshopu. Přijďte se inspirovat na snídani v Praze a Brně.

Datum: 01.11.2017

Zveme Vás na business snídani, kde se můžete inspirovat jak lépe pečovat o zákazníky. Na příběhu eshopu Svet-svitidel.cz se dozvíte, jak se podařilo změnit fungování zákaznického centra.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

nejlepší videokonference

Potvrzeno, máme nejkvalitnější videokonferenci na světě!

Datum: 08.09.2017

IT odborníci z celého světa v žebříčku Gartner Peer Insights ohodnotili naše videokonferenční řešení jako nejkvalitnější na celém světě. Naše videokonference postavená na technologii Zoom získala hodnocení 4,8 z 5.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Jak tvoří Zonky komunitu? Dozvíte se na workshopu „Halóóó, tady zákazník“ 15.6. v Praze

Datum: 23.05.2017

Zveme vás na inspirativní workshop „Halóóó, tady zákazník“ 15. června do Prahy. Jiří Benedikt z PricewaterhouseCoopers vám poradí jak využít informace ze zákaznické linky jako impuls pro rozvoj produktu. Anna Bláhová, vedoucí týmu zákaznické péče v Zonky, se podělí o zkušenost, jak tvoří Zonky komunitu.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Hodnocení spokojenosti s obsluhou na zákaznické lince

Datum: 15.05.2017

V kontaktním call centru VOIPEX máte možnost využívat hodnocení hovorů zákazníkem.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

IPEX 25 let výročí

25 let cesty k oblakům

Datum: 10.04.2017

Před 25 lety, když IPEX vznikl, o cestě k oblakům jsme jen snili. Za tu dobu jsme urazili kus cesty, zdolali mnoho vrcholů i údolí.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

„Halóóó, tady zákazník“ – v dubnu opět v Brně

Datum: 31.03.2017

Půldenní workshop „Halóóó, tady zákazník“ pořádáme zdarma 12. dubna 2017 v Brně v inspirativním prostředí Technologického parku. Zveme vás.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací