Časté dotazy

Odpovědi na dotazy týkající se virtuální ústředny, telefonních přístrojů, tel. čísel, obsluhy zákaznické infolinky nebo videokonference.

Jak funguje virtuální tel. ústředna VOIPEX TEAM?

Naše virtuální ústředna slouží jak pro vnitřní propojení vaší firmy nebo organizace, tak i pro spojení do veřejné telefonní sítě stejně jako tradiční pobočková ústředna. U virtuální ústředny je však spojování hovorů prováděno softwarově, není potřeba žádný hardware. Hovory probíhají v HD kvalitě zvuku na bázi technologie VoIP přes internetovou nebo datovou přípojku.

 

Jak nahradit starou telefonní ústřednu novou virtuální?

Jednoduše. Bez jakýchkoliv investic do zařízení vám zřídíme novou virtuální ústřednu a vaše stávající tel. čísla na ni přeneseme. Získáte tak plnohodnotnou tel. ústřednu, na kterou jste byli zvyklí, a navíc budete moci využívat nové funkce.

 

Pokud se rozhodnu pro vás, zůstanou mi stávající tel. čísla?

Ano, stávající čísla k nám můžete přenést.

 

Jaké telefony mohu k virtuální ústředně připojit?

Pro volání z virtuální ústředny můžete využít stolní IP telefony nebo můžete telefonovat přímo z PC za pomocí softwarového telefonu (komunikátoru). SW telefony jsou součástí námi dodávané virt. ústředny, IP telefony vám můžeme zapůjčit.

 

Kolik účastníků mohu zapojit do vaší virtuální ústředny?

Kapacita ústředny je prakticky neomezená, počet účastníků lze během trvání služby navíc libovolně měnit, čísla lze nejen přidávat, ale i odebírat podle potřeby.

 

K čemu slouží komunikátor?

Komunikátor je softwarový nástroj, který může mít na svém PC nebo mobilu každý uživatel virtuální ústředny. Můžete jej využít k napsání rychlé zprávy (instant messaging), telefonování přímo z počítače nebo přehledu o dostupnosti kolegů (systém semaforu – zelení jsou dostupní, žlutí nesedí u počítače, červení mají schůzku nebo volají).

 

Lze vzájemně propojit firemní pobočky v různých městech?

Ano, do virtuální ústředny mohou být připojeny jakákoliv Vaše telefonní čísla bez ohledu na jejich umístění. Neplatíte pak za volání uvnitř firmy, ať jsou v ČR nebo v zahraničí.

 

Přidělujete také zahraniční tel. čísla?

Ano, přidělujeme. Zahraniční číslo vám můžeme také zapojit do virtuální ústředny a vy jej tak můžete obsluhovat odkudkoliv z ČR. Zahraniční zákazník vám volá za jeho místní tarif a vy mu zpět voláte z čísla jeho země.

 

Jste schopni na vaši virtuální ústředně nastavit hlášky?

Ano, virtuální ústředna umí pracovat s dvěma typy hlášek:

  • uvítací hláška (např. Dobrý den, dovolali jste se do firmy XY) nebo
  • IVR tzv. automatická spojovatelka, která volajícímu umožní zvolit přímé číslo účastníka, příp, vybrat z nabízených možností přepojení (např. objednávky, podpora, fakturace apod…)

 

Je možné příchozí tel. hovory nahrávat?

Naše virtuální ústředna umožňuje nahrávat příchozí hovory. Buď příchozí hovory na všechna čísla zapojená do virtuální ústředny, nebo na konkrétní vybrané čísla.

 

Je možné hovory automaticky zaznamenávat do námi využívaného CRM nebo ERP?

Ano, informace o hovoru (kdo a komu volal, jak dlouho a kdy) mohou být automaticky zaznamenány do vašeho podnikového systému CRM nebo ERP. K tomuto záznamu lze také připojit nahrávku hovoru.

 

Jak lze řešit odbavení většího množství hovorů na zákaznické infolince?

Pro zrychlení a zkvalitnění obsluhy hovorů ze zákaznické linky nabízíme službu kontaktního call centra. To umožňuje příchozí hovory řadit do fronty hovorů, získat přehled o zmeškaných hovorech a rozdělovat příchozí hovory mezi více pracovníků. Jak příchozí, tak odchozí hovory lze nahrávat.

 

V čem se odlišuje vaše videokonference od služeb typu „Skype“?

Naše videokonference umožňují bezproblémové spojení až 100 účastníků s videem v HD kvalitě a to i na průměrném připojení k internetu. V našich videokonferencích nedochází ke zpoždění obrazu oproti zvuku. Z jednání přes video nemusíte dělat zápis, lze jej nahrávat a uložit.

 

Nenašli jste odpověď?

Napište nám.

Odeslat žádost o informaci

Infolinka 844 844 000, po-pá 8-17 hod.
  • Pro rychlejší vyřízení nebo upřesnění Vašeho dotazu.
  • Nestačí vám tento prostor? Dotazy a další podklady můžete poslat také na info@ipex.cz.
Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333