Blog

Péče o zákazníka - kdo volá

Péče o zákazníka TIP 2 – Máte přehled kdo a proč volá?

Datum: 09.01.2017

Do některých firem volají jednotky zákazníků denně, do některých i stovky. Ať je to jeden nebo druhý případ, vždy je dobré mít přehled kdy a kvůli čemu vám zákazníci nejčastěji volají.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

péče o zákazníka na telefonu

Péče o zákazníka TIP 1 – Dovolá se vám?

Datum: 13.12.2016

Jistě to znáte, jako zákazník řešíte naléhavou potřebu a chcete IHNED mluvit s někým povolaným u dodavatele. Na odpověď e-mailu nechcete čekat, tak hledáte na webu kontaktní telefon, zvedáte mobil nebo sluchátko a …

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Propojení komunikace středoevropské skupiny v cloudu

Datum: 22.11.2016

Společnost NEWTON Media, a. s., je lídrem v oboru mediálních analýz a monitoringu médií ve střední Evropě. Cloudové řešení firemní komunikace jim umožnilo propojit národní pobočky s ohledem na potřeby lokálních trhů.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

Přechod z vlastní ústředny do cloudu

Datum: 16.06.2016

Restu.cz je největším gastronomickým průvodcem a on-line rezervačním systémem v České republice a zároveň rychle rostoucím start-upem. Přečtěte si případovou studii.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

videokonference pro týmy

Videokonference šetří Jiřímu a jeho týmu čas

Datum: 10.05.2016

Obchodní ředitel Jiří je společensky založený člověk a má tah na branku. Velmi rád se setkává s lidmi a udržuje osobní vazby.

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

call centrum eshopu

Od mobilů k profesionálnímu klientskému call centru

Datum: 31.03.2016

Svet-svitidel.cz provozuje 9 eshopů v 5-ti zemích. Jsou jedničkou na českém trhu. Jaký byl jejich příběh přechodu od mobilů k profesionálnímu klientskému call centru ?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací

objednávky do CRM

Budoucnost komunikace v cloudu

Datum: 30.03.2016

Hlasové služby i telefonní ústředny jsou poskytovány formou služby v cloudu již dnes. Jak však firemní komunikace může vypadat za pár let?

Facebook Twitter LinkedIn Google+

Více informací