Datum: 07.02.2018
Na praktickém příkladu Vám ukážeme jak provést jednoduchou integraci VoIP technologie s vaším informačním systémem pomocí webhooku. Přínosem integrace je např. zobrazení informací z vašeho informačního systému při příchozím hovoru (kdo Vám volá, jaké má objednávky, otevřené tickety na support, …).
Více informací
Datum: 09.01.2018
Pokud využíváte webovou online videokonferenci, k přihlášení do videoporady vám stačí i mobil. Budete mít sice menší obrazovku, ale ostatní účastníci vás uvidí a uslyší dobře. Nezapomeňte však, že nejste v kanceláři, mohlo by se vám proto hodit pár tipů.
Více informací
Datum: 05.01.2018
Představte si, že chcete již při příchozím hovoru vědět kdo Vám volá a nechat si zobrazit další informace, např. otevřené tikety na support, objednávky atp. z vlastního informačního systému.
Více informací
Datum: 20.12.2017
Dominik Jambor z Aukro.cz: Překvapila nás rychlost nasazení virtuálního call centra společnosti IPEX. Instalace na naše servery, veškeré nastavení a proškolení týmu zabralo jen 2 měsíce. A 6. května 2016 jsme mohli zahájit „vánoční sezónu“. Takové Vánoce v létě. :-)
Více informací
Datum: 01.12.2017
„Dobý den, dovolali jste se do společnosti s.r.o. …“ Pokud voláte na jakoukoliv zákaznickou linku, tak zcela určitě uslyšíte podobné uvítání. Zákazník nemusí slyšet jen jednu hlásku, na naši virtuální ústředně nebo call centru lze nastavit pro různé situace různá sdělení. Hláskami dáváte zákazníkovi užitečné vstupní informace, hlasový rozcestník (IVR) zase pomůže vám.
Více informací
Datum: 05.09.2017
„Jestli můžeš, tak jeď rovně… nic neřeš, pořád rovně…, ale bacha, tady měřej… brzdi to!“ Poznáte, kdo netradiční pokyny pro navigace namluvil? Zkuste se taky originálně představit na své zákaznické lince. Zařídíme nahrávku telefonní hlásky herečkou nebo hercem a nasadíme na ústřednu.
Více informací
Datum: 31.08.2017
Expandujete do zahraničí, nemáte tam ještě pobočku, ale už v dané zemi prodáváte a chcete zákazníkům umožnit, aby se vám dovolali na místní telefonní číslo? Řešením je zahraniční číslo přesměrované zdarma do ČR.
Více informací
Datum: 22.08.2017
Statistiku lidé moc nemilují. Prohrabovat se v tabulkách je docela nuda, pokud se tím přímo neživíte. Ale jak se zpívá v jedné písni „… má však cenné údaje“. A při péči o zákazníka mohou být ty nejcennější.
Více informací
Datum: 16.08.2017
Pokud máte ve firmě virtuální ústřednu od IPEXu, můžete přenést hovory z pevné linky do mobilu pomocí funkce Mobility extension. Hovory tak můžete z mobilu přepojit v rámci firmy nebo mohou být nahrávány.
Více informací
Datum: 21.07.2017
Videokonference vás jedním kliknutím přenese, kam budete chtít. Naše videokonference přenese i váš notebook s dokumenty.
Více informací