
Ticketing 4.3 – nové výkazy i statistiky chatu
Nasazujeme Ticketing 4.3.0. Co přináší nového?
Cloudový ticketovací nástroj neustále rozvíjíme a proto vydáváme novou verzi Ticketing 4.2. Jaké novinky a vylepšení vám přinese?
Věříte, že pozitivní zákaznická zkušenost dokáže budovat dobré jméno značky i firmy? Pokud ano, pak asi chcete poskytovat špičkovou zákaznickou péči. A zákaznická péče je také o tom, aby se zákazník mohl rychle na někoho obrátit, pokud potřebuje poradit nebo řeší problém.
Často se nás ptáte jak z naší ústředny stahovat a archivovat nahrávky hovorů na vašem serveru. Abychom vám tuto činnost ulehčili, připravili jsme pomocný prográmek napsaný v Javascriptu.
Také máte ve firmě Kláru, která třídí příchozí e-maily a přeposílá k vyřízení různým lidem? A pak Klára chodí po firmě a zjišťuje, zda obchodník už odpověděl na zajímavou poptávku, kterou mu přeposlala před týdnem. Nechte Kláru dělat přínosnější a zajímavější práci. Pořiďte si online nástroj zákaznické péče – Ticketing.
Se změnou ústředny souvisí i změny komunikačních účtů na licence. Zjednodušeně se dá říci, že z účtu Standard se přechází na licenci Volání a z účtu Byznys na licenci Komplet. Ke změně však nedochází jen v názvu, ale zejména v rozšíření funkcí. Funkce s novými licencemi vylepšujeme a přidáváme, ale cenu neměníme.
Jak telefonovat s IPEX komunikátorem – ve firmě, mimo firmu, přepojení hovoru na kolegu .
Krédem Direct pojišťovny je pomáhat lidem a vystupovat přátelsky. Denně se na pojišťovnu valí kolem 1500 e-mailů a 1200 telefonátů. To už je docela slušná porce požadavků, které vyřizuje přes 200 operátorů.
Několik let jsme vyvíjeli novou generaci firemního řešení pro telefonii a spolupráci. Jak vypadá a jaké nové funkcionality má nové Call centrum VOIPEX TEAM 2.0?
Útočníci rozesílají do internetu žádosti v protokolu SIP a čekají na jakoukoliv SIP odpověď. Je-li na některé IP adrese nalezeno SIP zařízení, pak jsou na něm vyhledávány SIP účty. Poté dochází k pokusům o prolomení SIP hesla. Podvodné hovory lze často určit tak, že probíhá několik hovorů do zahraničních destinací současně. Jak se tedy bránit?
Infolinka 844 844 000
Technická podpora 515 533 333