AI v kontaktních centrech – sestřih konference

Datum: 24.11.2020

Konference o umělé inteligenci v kontakních centrech přilákala skutečně nebývalé množství účastníků. Pokud jste ji však nestihli, přinášíme vám možnost podívat se alespoň na její sestřih.

Umělá inteligence v kontakních centrech

Tématem naší konference bylo tentokrát AI. Snažili jsme se na umělou inteligenci podívat především prakticky tak, abychom vysvětli její hlavní výhody pro business. Přizvali jsme si na to kolegy z našich partnerských firem, kteří měli na toto téma velmi zajímavé prezentace.

Agenda

Nejčastější využití chatbota, praktické ukázky

  • Libor Besenyi z Xolution představil nejvhodnější využítí chatbotů od těch jednoduchých až po ty složité

Voicebot za 10 minut

  • Martin Čermák z Vocalls nám přímo na konferenci ukázal, jak se dá voicebot připravit k provozu za 10 minut

Hlasová analýza v praxi

  • Marek Červenka z IPEXu předvedl, jak se dají zajímavě využít nahrávky v kontaktním centru díky technologii Speech-to-text

Chcete vidět celý záznam? Kontakujte nás na emailu info@ipex.cz, nebo se nám ozvěte telefonicky 844 844 000.
Facebook Twitter LinkedIn