Záznamy z web konferencí o zákaznické péči

Datum: 15.10.2020

Pokud jste nestihli naše poslední webové konference, určitě si nenechte ujít sestřih těch nejzajímavějších momentů. Ať už šlo o konferenci „A DOST!“, kde jsem se věnovali největším nešvarům v zákaznické péči, nebo „Proč nefungují systémy zákaznické péče?“ kde jsme hledali nejlepší praktiky pro e-shopy, určitě šlo o nadmíru zajímavé akce.

 

Máme pro vás sestřih nejzajímavějších momentů z našich dvou posledních webových konferencí, které jsme pořádali s partnery – Marketingový Institut, Direct Pojištovna, Pneumaticky.cz nebo Expandist.

„A DOST! To už opravdu přeháníte“

„Co nejvíce štve zákazníky a čím štvou zákazníci nás a hlavně co s tím?“

Ve webové konferenci, konané 28.8.2020 ve spolupráci s Marketingovým insitutem a Direct Pojišťovnou jsme nasdíleli metodiky, data a hlavně zkušenosti velmi úspěšných marketérů se zákaznickou péčí.

Obsah konference:

Tomáš Poucha z Marketingového institutu hovořil o hledání rovnováhy v businessu oproti zákaznické zkušenosti
Michal Výskala představil data ze zákaznické péče Direct Pojišťovny
Michaela Hašková a Jaroslav Šalko ukázali metodiku, jak se dostat k užitečným číslům a datům pomocí nástrojů IPEX v zákaznické péči
– Na závěr jsme vše prodiskutovali a shrnuli v praktických doporučeních

„Proč nefungují systémy zákaznické péče?“

aneb Kde přicházíte o nejvíce peněz nebo platíte zbytečně moc?

V čem dělá většina eshopů chybu? A co udělat proto, abyste neopakovali chyby ostatních? Na to byla zaměřena webová konference o zákaznické péči v e-commerce, která se konala 22.7.2020. O tématu hovořili David Seibert z Expandist, Tomáš PouchaMarketingový institut, Tereza Přibylová za Pneumatiky.cz a Jan Šporik za IPEX.

Obsah konference:

– Co v e-shopech zpravidla nefunguje v zákaznické péči? – David Seibert, Expandist
David Seibert z Expandist ve svém vstupu popíše zkušenosti, které nasbíral za roky praxe v úpravách a nastavování procesů v desítkách eshopů. Nezměněno: David Seibert z Expandist ve svém vstupu popíše zkušenosti, které nasbíral za roky praxe v úpravách a nastavování procesů v desítkách eshopů.

– Zákaznický cyklus a důležitost zákaznické péče v něm – Tomáš Poucha, Marketingový institut
O tom, proč se zasekávají systémy ve firmách, jak se v tom vyznat a jak něco změnit promluví Tomáš Poucha z Marketingového institutu. Nezměněno: O tom, proč se zasekávají systémy ve firmách, jak se v tom vyznat a jak něco změnit promluví Tomáš Poucha z Marketingového institutu.

– Jak řídí a vyhodnocuje zákaznickou péči shop roku 2019? – Tereza Přibylová, Pneumatiky.cz
Shop roku 2019 v oblasti kvality ve svém oboru, to je hodnocení, kterým se pyšní Pneumatiky.cz. O tom, co předcházelo tomuto ocenění a co vše je nutné nastavit v zákaznické péči, bude hovořit Tereza Přibylová.

– Nástroje špičkové zákaznické péče – praktická ukázka – Jan Šporik, IPEX
Jaké jsou ty nejdůležitější nástroje pro zákaznickou péči? A jak pomáhají udržet zákaznickou spokojenost? Prezentaci těchto nástrojů a jejich praktickou ukázku si vezme na starosti náš expert – Jan Šporik.

Co bude dál?

Už teď pro vás chystáme další webové konference. Ať vás zajímá téma důležitosti obchodních dat v B2B zákaznické podpoře, nebo umělé inteligenci v kontaktních centrech, určitě sledujte rubriku Zveme Vás, kde se včas dozvíte o dalších konferencích.

Do té doby si nezapomeňte přihlásit náš newsletter.

Tým IPEX

Facebook Twitter LinkedIn