Máme radost, že jsme se stali oficiálním partnerem Shoptetu. Firmy, která pronajímá technické řešení pro kompletní provoz eshopu. Shoptet nás doporučuje svým 19 000 zákazníkům jako specialistu na software zákaznické podpory.
Volají vám zákazníci na mobilní číslo, které bývá obsazeno nebo musíte uvádět na webu více mobilů? Nabízíme vám zřízení zákaznické linky díky aplikaci call centra. Jde o jedno pevné číslo, na které se dovolá více zákazníků najednou.
Výhody aplikace call centra
Ticketing
Pro evidenci a odbavení e-mailů i web-chatů více operátory na jednom místě poskytujeme aplikaci Ticketingu.
Zpracování požadavku zákazníka:
Tak jako Shoptet nabízí technické řešení eshopu formou služby za měsíční poplatek i IPEX nabízí svoje nástroje zákaznické péče jako službu s měsíční platbou. Najdete nás na Shoptetu.
Rádi vám naše služby předvedeme na veletrhu Reshoper 30.1.2020 v Praze. Přidejte se mezi 4000 profesionálů e-commerce komunity. Základní vstupné je zdarma.
Lubomír Kaplan
IPEX a.s.
Infolinka 844 844 000
Technická podpora 515 533 333