Rozhovor s Tadeášem Míčkem z Bio-Circle. Jak komunikují se svými zákazníky přes telefon v Salesforce.

Datum: 22.10.2019

 

Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.

 

Společnost  Bio-Circle má zajímavý a trendy název. Co přesně děláte?

Jsme dceřinou společností německého výrobce produktů pro průmyslové čištění a odmašťování šetrných k životnímu prostředí a uživatelům. Název firmy vychází z naší unikátní kapaliny BIO-CIRCLE L, která rozkládá tuky a oleje na CO₂ a vodu. Na rozdíl od konkurenčních produktů, které se tuky a oleji nasytí a je potřeba často celý obsah mycí lázně vyměnit a zlikvidovat – BIO-CIRCLE L se pouze doplňuje. BIO-CIRCLE L čisticí kapaliny nepodléhají povinnosti označování dle nařízení CLP,  nejedná se tedy o škodlivé chemikálie. Zároveň ale mají vysokou účinnost. Umyjí například i napečený karbon, který nelze odstranit žádným rozpouštědlem. Čistí třeba kulomety vrtulníků české armády, zanesené karbonem.

Kdo jsou Vaši zákazníci a jak s nimi komunikujete?

telefonování v SalesforceNašimi zákazníky jsou výrobní firmy z oblasti automotive, výroby plastů a hliníkových dílů nebo potravinářství. Ve firmách komunikujeme hlavně s výrobními řediteli, technology a ekology. Komunikaci má na starost náš in-house sales team. Ten dělá nabídky přes telefon a e-maily, generuje leady a také poskytuje podporu obchodním zástupcům. Veškerou komunikaci evidujeme v Salesforce.

Jakých vlastností a funkcí Salesforce si nejvíc ceníte?

Salesforce jsem znal už dříve z jiné společnosti. Nejprve jsem chtěl, ať mi implementátoři ukážou, co Salesforce umí. Pak přišel Pavel Riško ze společnosti Sprinx s návrhem, abych sám řekl, co chci, aby Salesforce uměl. Tento systém lze totiž dobře ohnout podle firemních procesů a potřeb.

V Salesforce vedeme prakticky vše od obchodní agendy přes evidenci demo zařízení a pronájmů až po řešení plánovacích nástrojů, call centra či e-mailových kampaní. Je to pro nás efektivní nástroj, který se nám vyplatí.

Vaše zákaznická podpora nově začala využívat doplněk Salesforce pro telefonování. K čemu Vám konkrétně slouží?

Naši zákazníci, průmyslové firmy, nám hodně volají. Potřebují poradit, který přípravek použít na jaké čištění. Protože zákazníků máme hodně, je pro nás ideální, když naše operátorky budou vědět, kdo volá, jaké výrobky od nás odebírá a zda má uhrazené faktury.

Pokud máme zákazníkovo číslo uložené v Salesforce, operátorka na obrazovce počítače vidí, kdo volá a z jaké společnosti. Tyto informace se jí zobrazí ve vyskakovacím CTI okně od české společnosti IPEX. Během hovoru má možnost otevřít si kartu s historií komunikace se zákazníkem. Ke každému hovoru si můžeme zapsat poznámku, vytvořit v Salesforce úkol a předat jej v rámci interní komunikace. Stejně tak si můžeme přehrát záznam hovoru. Pokud volá neznámé číslo, je možné si z něj v Salesforce vytvořit kontakt nebo lead.

Děkuji za rozhovor a ať se Vám daří!

 

Lubomír Kaplan,
IPEX a.s.

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+