Multikanálový helpdesk – pozvánka na webinář

Datum: 06.06.2019

Komunikují s vámi zákazníci různými způsoby? Franta napíše mail, Eva raději zavolá a Milan dává přednost rychlému chatu na vašem webu. A jak vše zvládat a neztratit se v tom? A hlavně nezapomenout zákazníkovi odpovědět.

Ideální je mít vše ke každému zákazníkovi na jednom místě a v jednom vlákně s historií komunikace. Existuje na to nástroj, multikanálový helpdesk – ticketing.

 

Petr kupuje nové pneu

Petr chtěl koupit nové pneumatiky, nejprve chatoval na webu, pak napsal mail a nakonec zavolal na zákaznickou podporu. I když s ním mluvili různí lidé, vždy měli přehled o tom, co psal a co chtěl. Koukněte ve videu, jak probíhal jeho nákup.

Jak využít ticketing ve vaší firmě?

Zaregistrujte se na náš online videowebinář. Připojíte se z pohodlí vaší kanceláře ve čtvrtek 20.6.2019 od 9:00 do 9:45. Potřebujete notebook/PC se zvukem a mikrofonem.

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+