Nové pohledy na real-time data call centra a výpis hovorů

Datum: 08.04.2019

V nástroji call centra IPEX byly doplněny nové možnosti, jak filtrovat a řadit data v tabulkách. Přímo v panelu operátora lze filtrovat nad tabulkami Nevyřízené nebo Probíhající hovory a Operátoři. Výpis hovorů v PBX dostal nový vzhled a možnosti filtrování.

 

Filtrování nad operátory, nevyřízenými nebo probíhajícími hovory

Pokud máte větší call centrum s více frontami a desítkami operátorů, oceníte filtr nad tabulkou Operátoři pro vybranou Frontu. Zadáte její název a ve filtru zjistíte kolik operátorů ji aktuálně obsluhuje.

 

Máte hodně nevyřízených hovorů a potřebujete zjistit, která fronta momentálně nejvíc nestíhá? V tabulce Nevyřízené hovory stačí kliknout na sloupec Fronta a zmeškané hovory se vám seřadí podle názvu fronty. V defaultním nastavení jsou řazeny podle stáří. Nejnovější nahoře, nejstarší dole. V tabulce nevyřízených hovorů můžete také filtrovat podle jména operátora, abyste zjistili jak se daří jednotlivým operátorům.

 

Nový výpis hovorů pro operátory

Operátor call centra nemá přístup k výpisu hovorů realizovaných na call centru. Může si je však vyhledat na virtuální ústředně PBX. Např. přes aplikaci IPEX komunikátoru. Pokud si potřebuje přehrát nahrávku se zákazníkem, stačí zadat jeho telefonní číslo, najít telefonát a pustit si ji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lubomír Kaplan,
IPEX a.s.

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+