Ticketing 4.3 – nové výkazy i statistiky chatu

Datum: 04.03.2019

Nasazujeme Ticketing 4.3. Co přináší nového? Mezi hlavní novinky patří modul Výkazy a nové statistiky pro chat. Modul Výkazy (Time Tracking) slouží k sledování času věnovaného požadavkům, projektům nebo zákazníkům.

 

Nový modul Výkazy

Pomocí uživatelsky definovaných činností zvolíte, zda pro zákazníka programujete, provádíte marketingové úkony nebo jen cestujete určitý počet km. Každá pracovní činnost může mít určenou sazbu (cena za hodinu, cena za km,..) a následně být předána k fakturaci. Jak pracovat s modulem Výkazy.

ticketing - modul výkazy

 

 

Chat – nové statistiky na dashboardu:

  • počet chatů,
  • vývoj počtu chatů v čase,
  • počet chatů dle operátorů,
  • doba první odpovědi chatu,
  • doba trvání chatu,
  • doba trvání konverzace chatu,
  • počet zpráv chatu,
  • počet offline zpráv chatu v čase,
  • počet audio/video hovorů chatu,
  • doba trvání audio/video hovorů chatu.

 

Ostatní vylepšení:

  • Vylepšení vzhledu chatu a rozšíření chatu o audio a video hovor.
  • V nastavení Služby je možné určit chování požadavků ve frontě, do kterých operátor/řešitel vkládá odpověď – např. automaticky nastavit tohoto operátora jako řešitele.
  • Před identifikátor požadavku je možné umístit vlastní prefix a získat tak unikátní identifikátor, který lze využít pro e-mailovou komunikaci mezi dvěma a více ticketovacími aplikacemi.
  • Zákazníky je možné seskupit do skupin. Skupiny je možné zobrazit v detailu požadavku.
  • Možnost zobrazení malých webových stránek z různých zdrojů uvnitř požadavku pomocí technologie iframe.
  • Automatizace byly rozšířeny o nové oblasti (Uživatel, Společnost, Výkazy).
  • Rozšíření podpory OData pro přenos dat do Power BI.

 

Novinky v ticketingu ke stažení

Přehled všech novinek Ticketingu 4.3 vč. náhledů obrazovek je k dispozici ke stažení.

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+