Umíte v Salesforce telefonovat? Naučíme vás to.

Datum: 21.02.2019

Využíváte k evidenci zákazníků Salesforce? A víte, že je možné do Salesforce ukládat záznamy o telefonátech? I z něj přímo telefonovat?

 

Chcete vědět více? Přijměte prosím pozvání na webinář „Jak telefonovat v Salesforce“. Z pohodlí vaší kanceláře 5.března od 14:00 do 14:45.

 

příchozí hovor SalesforceCo vás naučíme?

  • jak vytočit hovor přímo z kontaktu v Salesforce,
  • jak k hovoru zapsat poznámku,
  • při příchozím telefonátu uvidíte informace ze Salesforce,
  • k hovoru založíte úkol.

 

Vaše Salesforce můžeme napojit na zákaznickou linku – operátoři budou přijímat hovory ve frontách a zároveň budou mít přístup k údajům ze Salesforce.

 

Registrace na webinář

Telefonování v Salesforce není žádná věda. Zaregistrujte se na webinář, naučíme vás to.

Těšíme se na vás!

Ondra z IPEXu a Pavel ze Sprinx Consulting

Facebook Twitter LinkedIn Google+