Vy chcete spokojenější zákazníky. My také. :-)

Datum: 25.09.2018

Věříte, že pozitivní zákaznická zkušenost dokáže budovat dobré jméno značky i firmy? Pokud ano, pak asi chcete poskytovat špičkovou zákaznickou péči. A zákaznická péče je také o tom, aby se zákazník mohl rychle na někoho obrátit, pokud potřebuje poradit nebo řeší problém. Např. na zákaznické lince.

 

Online nástroj obsluhy zákaznické linky

Ipex již spoustu let dodává online nástroj zákaznické péče – službu Call centra pro obsluhu zákaznické linky. Tento nástroj umožňuje obsluhu kontaktní linky více vašimi pracovníky. Zákazník se tak vždy dovolá na jedno zapamatovatelné číslo, které není obsazeno, ani když volá více zákazníků současně. A vy si můžete dohledat, co zákazníky nejvíce trápí, hovory si totiž můžete nahrávat.

 

Vy jste experti pro vaše zákazníky, my chceme být pro vás

Jak zákazníkovi nejlépe poradit, na to jste experti vy. Vy nejlépe znáte to, co děláte a určitě chcete spokojenější zákazníky. My to taky chceme! Chceme, aby vám naše nástroje zákaznické podpory lépe pomáhali, a vy jste byli spokojenější. Proto jsme vyvinuli novou generaci Call centra VOIPEX TEAM 2.0.

 

Jak funguje nové Call centrum 2.0? Mrkněte v krátkém videu:

 

V čem je nové Call centrum VOIPEX TEAM 2.0 (CC 2.0) lepší?

Nový design call centra

  • Nový design panelu operátora a supervizora
  • Možnost jednoduše (tahem myši) změnit rozvržení panelů
  • Používání avatarů (fotek) operátorů

 

Přehled pro operátora i manažera

  • Operátor vidí své denní osobní statistiky (hovory, provolané minuty, pauzy)
  • Možnost nastavit KPI (např. počet volných operátorů, čekajících nebo zmeškaných hovorů)
  • Manažerovi (supervizorovi) je vizuálně signalizováno překročení KPI – oranžová (varování), červená (kritická)
  • Ve výpisu hovorů vyhledání hovoru podle telefonního čísla

 

 VOIPEX komunikátor jako součást CC

  • Nástroj k obsluze call centra
  • softwarový telefon jako součást CC
  • Firemní komunikační nástroj (instant messaging, prezence)

 

 

Vyšší stabilita a bezpečnost CC

  • Ústředna, na které běží nové CC 2.0, byla upravena a její jednotlivé části jsou nyní více nezávislé
  • Upgrady hlavních komponent zaručují vysokou bezpečnost a udržovatelnost.
  • Vylepšena podpora centralizovaného logování, což umožňuje jednodušší a rychlejší diagnostiku.

 

Současné versus nové Call centrum 2.0

Funkcionalitasoučasné CC
nové CC 2.0
Externí kontakty (jména volajících z databáze zákazníků)ANOANO
API pro rozšířený výpis hovorůNEANO
Prostor pro nahrávkyANO - 2 GBANO - 2 GB
Automatizace mazání nahrávek po časové lhůtěNEANO
VOIPEX komunikátor (SW telefon + firemní messenger)NEANO
Možnost nastavit KPI a jejich vizualizace supervizoroviNEANO
Denní osobní statistiky operátoraNEANO
Filtrování real-time dat dle vybraných frontNEANO
Nápověda formou tooltipůNEANO
Drag & Drop pro nastavení pořadí sekcí panelůNEANO
WallboardNEANO
Telefonní funkce účtu Byznys/KompletANOANO
Cena pro uživatele/ měs.350 Kč450 Kč

 

Lubomír Kaplan
25/9/2018

 

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+