Věříte, že pozitivní zákaznická zkušenost dokáže budovat dobré jméno značky i firmy? Pokud ano, pak asi chcete poskytovat špičkovou zákaznickou péči. A zákaznická péče je také o tom, aby se zákazník mohl rychle na někoho obrátit, pokud potřebuje poradit nebo řeší problém. Např. na zákaznické lince.
Ipex již spoustu let dodává online nástroj zákaznické péče – službu Call centra pro obsluhu zákaznické linky. Tento nástroj umožňuje obsluhu kontaktní linky více vašimi pracovníky. Zákazník se tak vždy dovolá na jedno zapamatovatelné číslo, které není obsazeno, ani když volá více zákazníků současně. A vy si můžete dohledat, co zákazníky nejvíce trápí, hovory si totiž můžete nahrávat.
Jak zákazníkovi nejlépe poradit, na to jste experti vy. Vy nejlépe znáte to, co děláte a určitě chcete spokojenější zákazníky. My to taky chceme! Chceme, aby vám naše nástroje zákaznické podpory lépe pomáhali, a vy jste byli spokojenější. Proto jsme vyvinuli novou generaci Call centra VOIPEX TEAM 2.0.
Přehled pro operátora i manažera
VOIPEX komunikátor jako součást CC
Vyšší stabilita a bezpečnost CC
Funkcionalita | současné CC | nové CC 2.0 |
---|---|---|
Externí kontakty (jména volajících z databáze zákazníků) | ANO | ANO |
API pro rozšířený výpis hovorů | NE | ANO |
Prostor pro nahrávky | ANO - 2 GB | ANO - 2 GB |
Automatizace mazání nahrávek po časové lhůtě | NE | ANO |
VOIPEX komunikátor (SW telefon + firemní messenger) | NE | ANO |
Možnost nastavit KPI a jejich vizualizace supervizorovi | NE | ANO |
Denní osobní statistiky operátora | NE | ANO |
Filtrování real-time dat dle vybraných front | NE | ANO |
Nápověda formou tooltipů | NE | ANO |
Drag & Drop pro nastavení pořadí sekcí panelů | NE | ANO |
Wallboard | NE | ANO |
Telefonní funkce účtu Byznys/Komplet | ANO | ANO |
Cena pro uživatele/ měs. | 350 Kč | 450 Kč |
Lubomír Kaplan
25/9/2018
Infolinka 844 844 000
Technická podpora 515 533 333