Zaostřeno na zákaznickou péči – workshop 11.10. v Brně

Datum: 17.09.2018

Chcete poskytovat perfektní zákaznickou péči ve vaší firmě? Nabízíme vám inspiraci. Zkušenosti firmy Onio s tím, jak pečují o zákazníky a co je nejvíc zajímá. A jaké nástroje používají na zákaznické lince, pro vyřizování mailu nebo webového chatu.

 

workshop zákaznická péčeZveme vás na inspirativní workshop „Zaostřeno na zákaznickou péči“. O ty nejlepší zkušenosti se s vámi podělíme 11. října od 9:00 do 11:00 v Brně. Účast je zdarma, počet míst je omezen a vyhrazen jen pro registrované. V pozvánce najdete podrobný program i kontakty.

Pro koho je workshop určen: pro ty, kdo chtějí zlepšit péči o zákazníky a využívat k tomu online nástroje

Změna místa konání: Brno, zasedačka IPEX a.s., Štefánikova 16 (5. poschodí)

Těšíme se na viděnou! :-)

 

Tereza, vedoucí zákaznického centra ONIO

Lucie & Honza – obchodní manažeři IPEX

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+