Chcete vyřizovat maily zákazníků lépe než Klára?

Datum: 07.09.2018

vyřizovat maily lépe než Klára

Také máte ve firmě Kláru, která třídí příchozí e-maily a přeposílá k vyřízení různým lidem? Na technickou podporu, na obchodní oddělení, na reklamace, … A pak Klára chodí po firmě a zjišťuje, zda obchodník už odpověděl na zajímavou poptávku, kterou mu přeposlala před týdnem.

 

Klára má dělat přínosnější práci, maily zvládne ticketing

Nechte Kláru dělat přínosnější a zajímavější práci. Pořiďte si online nástroj zákaznické péče – Ticketing. Ten za Kláru všechny příchozí maily zaeviduje a může automaticky rozdělit podle mailové adresy nebo obsahu zprávy do služeb. Službu si můžete představit jako frontu požadavků podle typu (např. objednávky, dotazy, reklamace,…).

 

Jedna schránka, více front požadavků, všichni mají přehled

Obchodníci, holky ze zákaznické péče nebo specialisté z technické podpory si postupně berou k vyřízení maily ze své fronty požadavků. Zároveň všichni mají přehled, kdo řeší jaký požadavek a v jakém je stavu. Vzájemně se mohou zastupovat a vidí historii komunikace se zákazníkem. Každý příchozí požadavek dostane jedinečné číslo, ticket, který se zachovává po celou dobu komunikace až do vyřešení požadavku.

 

ticketing a SLATicketing hlídá termíny i pomáhá při odpovědích

Aby žádné zákazníkovo přání nezapadlo, každému požadavku je automaticky přiřazen SLA čas = např. dokdy by měl zákazník dostat první odpověď. Kolegové odpovídající na požadavky zákazníků (v ticketingu je nazýváme operátoři) mohou využívat předpřipravené šablony odpovědí.

 

Na jednom místě vše z mailu, webového formuláře, chatu

Online ticketovací nástroj umí shromažďovat na jednom místě nejen e-maily, ale taky zprávy z chatu, z webových formulářů nebo proběhlé telefonáty. Operátoři vyřizují všechny požadavky v jednom nástroji, ke kterému se mohou přes webový prohlížeč přihlásit odkudkoliv, třeba z domova.

 

A jak se s ticketovacím nástrojem pracuje? Podívejte se ve videu (i se zvukem):

 

Chcete zjistit více o ticketingu?

Zeptejte se naší konzultantky pro ticketing Martiny Jurákové,  jurakova@ipex.cz.

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+