Nová generace ústředny a call centra – VoIPEX TEAM 2.0

Datum: 17.05.2018

Několik let jsme vyvíjeli novou generaci firemního řešení pro telefonii a spolupráci. Rád bych vás seznámil, co všechno nová generace obsahuje.

Na úvod zmíním věci, které nejsou vlastně vidět, ale jsou důležité. Jsou schovány uvnitř a mají dopady na stabilitu, bezpečnost, škálovatelnost atd.

  • Ústředna byla interně upravena a její jednotlivé části jsou nyní více nezávislé
  • Byly provedeny upgrady hlavních komponent, které zaručují vysokou bezpečnost a udržovatelnost.
  • Dále byla vylepšena podpora centralizovaného logování, což umožňuje jednodušší a rychlejší diagnostiku.

Nudnou část máme za sebou a teď ty zajímavější věci, které jsou vidět.

 

Nové panely Call Centra

Jednou z hlavních novinek jsou nové panely Call Centra (CC). Na první pohled uvidíte změnu designu. Dále byly přidány funkcionality, které například umožňují pomocí předem nastavených hodnot (KPI) reportovat, jestli se v CC vyskytuje nějaké přetížení apod.

Obecné vlastnosti

  • Možnost volit rozvržení panelů
  • Nápověda formou tooltipů
  • Drag & Drop pro nastavení pořadí sekcí panelů
  • Používání avatarů (fotek) operátorů
  • Možnost volání z prohlížeče díky technologii WebRTC bez dalších pluginů

Pro technoidy. Panely Call Centra byly pro novou verzi přepsány za použití nejnovějších technologií (React, GraphQL, ..).

 

Panel operátora

Panel operátora zachovává předchozí funkcionality a to v novém, doufejme líbivějším kabátku.

Nově obsahuje denní osobní statistiky, jako jsou provolané minuty, časy strávené na pauzách atd.

call centrum panel operátora

 

Dokumentace najdete na tomto odkazu – Panel operátora (ipbx verze 4)

 

Panel supervizora

Nový moderní vzhled dostal také panel supervizora. Ten má navíc nově tyto funkcionality:

  • Realtime statistiky operátorů
  • Možnost definice KPI – 2 úrovně – warning/critical
  • Filtrování dat dle vybraných front
  • Hromadná správa nevyřízených hovorů

call centrum panel supervizora

 

Rozšířený výpis hovorů CC

A nyní něco pro ty, co se rádi vrtají v datech. Pro jednodušší zpracování vlastních přehledů v excelu byl přidán další report. Tento report obsahuje více dat, je tak jednodušší report vytvořit bez dalšího dohledávání a spojování dat. call centrum výpis hovorů

 

Data jsou dostupná i v podobě REST API.

 

Wallboard

S novou verzí je dostupná i funkcionalita, kdy na televizoru na zdi lze zobrazovat aktuální stav Call Centra.

Wallboard obsahuje stejnou podporu pro nastavování KPI jako Panel supervizora. Pomocí úrovní warning (oranžová) a critical (červená) si můžete nastavit limity, které vás zajímají.

Příklad: Zobrazit červeně, pokud je ve frontě více jak 5 čekajících hovorů.

Dostupná je i zvuková signalizace pokud je v Call Centru nějaký problém.

call centrum wallboard

 

A nejdůležitější informace – kdy můžou noví zákazníci tuto službu aktivovat?

Termín byl stanoven na 30.5.2018. Držte nám palce, aby se nám to nezkomplikovalo

 

 

Marek Červenka
IPEX a.s.

 

Máte k článku nějaké dotazy? Pošlete je na email cervenka(zavináč)ipex.cz a já se je pokusím zodpovědět.

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+