Zákaznická podpora eshopu. Přijďte se inspirovat na snídani v Praze a Brně.

Datum: 01.11.2017

Zveme Vás na business snídani, kde se můžete inspirovat jak lépe pečovat o zákazníky.

Na příběhu eshopu Svet-svitidel.cz se dozvíte, jak se podařilo změnit fungování zákaznického centra. Dříve vyřizovali telefonní dotazy a požadavky zákazníků mobilem. Dnes jejich zákaznická péče odbavuje hovory na jednom zákaznickém čísle, které není nikdy obsazeno. Na živo budete moci nahlédnout do administrace provozu jejich kontaktní linky. Uvidíte, jak je možné z české centrály poskytovat zákaznický servis po telefonu v 5 zemích.

Na závěr vám prozradíme, jak pracovat efektivně s e-maily zákazníků. Ukážeme vám helpdeskový a ticketingový nástroj, který požadavky zaznamenává, deleguje a pomáhá rychle splnit.

Snídani pořádáme v Praze 14.11.2017 nebo v Brně 15.11.2017 vždy od 9h. Doporučujeme manažerům, majitelům e-shopů, malých a středních firem nebo lidem ze zákaznické podpory. Účast je po registraci bezplatnáRegistrace na webu

Facebook Twitter LinkedIn Google+
Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333