Nedávejte každému mobilní číslo, ale využívejte výhody mobility

Datum: 16.08.2017

mobility extensionPředstavte si, že máte servisní techniky, kteří neustále jezdí po zákaznících. Tito technici by měli být ve své pracovní době dostupní na telefonu. Někteří zákazníci jsou však neodbytní a volají jim i večer nebo o víkendu. Jak tomu zabránit, když už má zákazník mobilní číslo na technika? Prostě nezveřejňujte jejich mobily.

Mobility extension

Pokud máte ve firmě virtuální ústřednu od IPEXu, můžete všem technikům zřídit číslo pevné linky a tu přenést pomocí funkce Mobility extension do jejich mobilu. Při příchozím hovoru na pevnou linku zvoní současně i mobil. Technik hovor přijme v terénu, ale může jej přepojit zpět do firmy na asistentku nebo na kohokoliv jiného ve firmě. Mobilní číslo se totiž chová jako pevná linka zapojená do ústředny a lze z něj hovory v rámci firmy kamkoliv přepojovat. A na pevném čísle nebo ústředně jde nastavit pracovní doba. Mimo pracovní dobu vás pak nikdo nebude rušit ani na pevné, ani na mobilu.

Z mobilu lze volat jako z pevné

Chcete volat zpět z mobilu na zmeškané číslo a nechcete, aby bylo vidět vaše mobilní číslo? Nejprve se z mobilu spojíte s vaší ústřednou a pak vytočíte volané číslo. Volaný partner nebo zákazník vidí pevné číslo. Tato vychytávka se vyplatí, když jste v terénu a potřebujete volat do zahraničí. Nebude se vám účtovat drahý mobilní hovor do zahraničí, ale výhodný VoIP tarif z vaší pevné linky. Plus zaplatíte propojení mobil – pevné číslo, které můžete mít v rámci flat tarifu zdarma.

Hovory lze nahrávat

Zvlášť v případě reklamací se to může hodit. Na pevné lince si můžete nastavit nahrávání příchozích hovorů. A tedy i hovory na mobily reklamačních techniků v terénu jsou nahrávány. Samozřejmě musíte volajícího na nahrávku předem upozornit. Stačí na pevnou linku nasadit automatickou uvítací hlásku.

Facebook Twitter LinkedIn