Hodnocení spokojenosti s obsluhou na zákaznické lince

Datum: 15.05.2017

V kontaktním call centru VOIPEX máte možnost využívat hodnocení hovorů zákazníkem. Operátor na konci hovoru přepojí zákazníka na IVR, kde zákazník může kvalitu hovoru ohodnotit stisknutím příslušné známky.

Pro zprovoznění funkce je potřeba nakonfigurovat v IVR, ve kterém zákazník pomocí DTMF zvolí hodnotící známku. Hodnoty je poté možné uložit do statistik pomocí funkcí „Hodnocení úspěšnosti hovoru“ a „Hodnocení hovoru známkou“.

hodnocení hovoru operátora

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výsledky zobrazíte ve statistikách VOIPEX Call centra.

  • Call centrum → Statistiky → Hovory → Hodnocení hovorů

hodnocení kvality telefonních hovorů

 

Facebook Twitter LinkedIn Google+
Odebírejte náš newsletter

Infolinka 844 844 000

Technická podpora 515 533 333