Nová funkce kontaktního call centra – statistiky pauz

Datum: 18.06.2015

Využíváte kontaktní call centrum VOIPEX Team? Potom by pro Vás mohla být užitečná nová funkce „statistiky pauz“. V rámci upgradu virtuální ústředny iPBX na verzi 3.1.12 byla naším vývojovým týmem doplněna nová funkcionalita: reporty zobrazující informace o tom jak často a dlouho využívali agenti pauzy. V souvislosti s tím je u pauz možné nastavit jestli je pauza placená nebo neplacená.

kontaktní call centrum

 

 

 

 

 

Statistiku pauz naleznete v sekci Call Centrum -> Statistiky -> Uživatelé -> Pauzy

Kromě času je možné filtrovat přes fronty, uživatele i pauzy.

kontaktní call centrum pauzy

 

 

 

 

 

 

 

Celková doba přihlášení se počítá pouze v případě, kdy má agent připojené SIP zařízení. V případě kdy má puštěný panel agenta a je přihlášený do fronty, ale zařízení není funkční tak se nepočítá čas jako dostupný. Dále se počítá čas pouze v případě, že je přihlášený do fronty. Nestačí mít puštěný panel agenta. U statických agentů čas není počítán.

 

Více informací o virtuálním call centru

Facebook Twitter LinkedIn